Τα'παιξε το κοντερ, πηγαινω με 90 και μου δειχνει 180!!

Ξεκίνησε από jollug, Αυγούστου 03, 2018, 05:23:17 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

jollug

Καλησπέρα παιδια, ειχα κανει ενα προηγουμενο ποστ εδω με το ονομα premekuri πριν λιγο καιρο, αλλα δε θυμαμαι τον κωδικο μου και εκανα καινουριο λογαριασμο!

Παμε ομως στο θεμα μας! Οταν αγορασα το CB400, δε λειτουργουσε ο μεγαλος χιλιομετρητης. Μιλησα με ενα μηχανικο και μου ειπε εν τελει να ανοιξω τα οργανα και να ψεκασω λιγο WD40 πανω στο χιλιομετρητη μηπως και ξεκολλησουν. Το εκανα λοιπον, ανοιξα τα οργανα με μεγαλη προσοχη, εριξα WD40, σκουντησα πολυ ελαφρα τα νουμερακια να ξεφρακαρουν και οντως το προβλημα λυθηκε, αλλα εμφανιστηκε ενα αλλο! Το κοντερ μου δειχνει οτι παω με πολυ μεγαλυτερη ταχυτητα, με αποτελεσμα οταν φτανω περιπου τα 90-100 χμ/ω να μου δειχνει οτι εχω ξεπερασει τα 180 χμ/ω και να ενεργοποιειται ο κοφτης!

Εχετε καποια συμβουλη; Σας ευχαριστω!

panosp25

Καλησπερα.

Απο οτι μπορω να καταλαβω, επεσε WD40 στο ελατηριο που φρεναρει μεσω της τριβης τον αξονα για να ρυθμισει την ταχυτητα περιστροφης. Η λυση θα ηταν να ανοιξεις παλι και πολυ προσεκτικα να καθαρίσεις τα σημεια επαφης αξονα-ελατηριου.

Προσοχη! Μην βγαλεις τη βελονα γιατί μετα θα χρειαστει ρυθμιση παλι.
Δες εδω τη λειτουργια του κοντερ για να καταλαβεις τι σου λεω. https://www.britannica.com/technology/speedometer

ΥΓ. Όταν βρεις τη λυση πες την εδω μηπως βοηθηθούν κι αλλοι συντροχοι!

jollug

Παράθεση από: panosp25 στις Αυγούστου 03, 2018, 06:19:32 ΜΜ
Καλησπερα.

Απο οτι μπορω να καταλαβω, επεσε WD40 στο ελατηριο που φρεναρει μεσω της τριβης τον αξονα για να ρυθμισει την ταχυτητα περιστροφης. Η λυση θα ηταν να ανοιξεις παλι και πολυ προσεκτικα να καθαρίσεις τα σημεια επαφης αξονα-ελατηριου.

Προσοχη! Μην βγαλεις τη βελονα γιατί μετα θα χρειαστει ρυθμιση παλι.
Δες εδω τη λειτουργια του κοντερ για να καταλαβεις τι σου λεω. https://www.britannica.com/technology/speedometer

ΥΓ. Όταν βρεις τη λυση πες την εδω μηπως βοηθηθούν κι αλλοι συντροχοι!

Φιλε μου Πανο σε ευχαριστω για την αμεση απαντηση!! Θα προσπαθησω να το κανω, αν και τωρα που τα ειχα ανοιξει τα οργανα στην ουσια δεν τα ειχα βγαλει τελειως απο το ασπρο εσωτερικο κουβουκλιο. Οταν λες να το καθαρισω, εχεις καμια ιδεα πως; Απλα να το σκουπiσω ή να ριξω καποιο αλλο σπρει να φυγει το WD40;

Με το που το καταφερω θα αναρτησω εδω τη λυση, γιατι τα ατιμα τα οργανα ειναι πολυτιμα και τα αγαπαμε!!

panosp25

Δυστυχως δεν εχω υποψη μου κάποιο υγρο να καθαρίζει το WD40 αποτελεσματικα χωρις παραλληλα να επηρεάσει τη λιπανση που δημιουργησες στον χιλιομετρητή. Αυτη τη στιγμη δεν εχω προσβαση στα δικα μου οργανα για περισοτερες πληροφοριες. Οταν μπορεσω θα το κοιταξω.

jollug

Παράθεση από: panosp25 στις Αυγούστου 03, 2018, 07:05:32 ΜΜ
Δυστυχως δεν εχω υποψη μου κάποιο υγρο να καθαρίζει το WD40 αποτελεσματικα χωρις παραλληλα να επηρεάσει τη λιπανση που δημιουργησες στον χιλιομετρητή. Αυτη τη στιγμη δεν εχω προσβαση στα δικα μου οργανα για περισοτερες πληροφοριες. Οταν μπορεσω θα το κοιταξω.
Ευχαριστω φιλαρακι, ισως απλα το ανοιξω και σκουπισω το παραπανισιο WD40 που επεσε

panosp25

Καλησπέρα.
Εδω φαίνονται τα ενδοτερα των οργανων και στο κεντρο κρω απο τον μυλο, το ελατηριο που λεγαμε.

Αν τα πραγματα ειναι οπως τα ειπαμε χθες, τοτε με ενα σπρέι επαφων χωρις λαδι ΤΟΠΙΚΑ ισως διορθωνοταν η κατασταση. Και μετα WD40 παλι τοπικά στο μυλο και γρασσο στα γραναζια. Καθάρισε λιγο και τις "καμπανες". Καταλαβες τα δυο ποτηρακια-πραγματακια τελος παντων που περιστρεφονται.

jollug

Αυτη η φωτογραφια ειναι απο κατω;

Δυστυχως δε μπορω να ανοιξω τα οργανα και να φτασω ως εκει. Μηπως υπαρχει καποιο βιντεο για να δω πως ανοιγουν τα οργανα χωρις να βγαλω τη βελονα;

Δε μπορω να βγαλω το μηχανισμο απο το ασπρο κουβουκλιο γιατι δε βγαινει το μαυρο knob (νουμερο 4 στην εικονα) που ρυθμιζει το μικρο χιλιομετρητη αλλα επισης δε μπορω να βγαλω και το gear joint απο πισω απο τα οργανα (νουμερο 3). Το knob δε μου εχει εμενα καποια βιδα οπως δειχνει το manual ενω το gear knob, ενω βγαζω τις βιδες και τα o-ring, δε βγαινει.



panosp25

Η βιδα στο knob ειναι πολυ μικρη. Θες κατσαβιδακι μικρό, σχεδον ωρολογοποιου. Τωρα για το gear joint δεν μπορω να σε βοηθησω, τα δικα μου ειναι VersionR. Με τη γωνιακη συνδεση.

jollug

Παράθεση από: panosp25 στις Αυγούστου 07, 2018, 01:10:08 ΜΜ
Η βιδα στο knob ειναι πολυ μικρη. Θες κατσαβιδακι μικρό, σχεδον ωρολογοποιου. Τωρα για το gear joint δεν μπορω να σε βοηθησω, τα δικα μου ειναι VersionR. Με τη γωνιακη συνδεση.

Φαινεται δηλαδη στο knob η βιδα πανω; Γιατι εγω απλα βλεπω μια τρυπα στο κεντρο του knob οπου εβαλα ενα μικρο κατσαβιδακι αλλα δε βλεπω να υπαρχει καποια βιδουλα..

panosp25

Ειναι μικρη και ειναι βαθεια, χωρια οτι μπορει να χει πιάσει και σκονη, βρωμια, κλπ.

jollug

Παράθεση από: panosp25 στις Αυγούστου 07, 2018, 03:44:42 ΜΜ
Ειναι μικρη και ειναι βαθεια, χωρια οτι μπορει να χει πιάσει και σκονη, βρωμια, κλπ.

Δηλαδη πανω στο knob και εσυ βλεπεις μια τρυπα ετσι;

Σε ευχαριστω για τον κοπου σου φιλε μου, να 'σαι καλα για τις απαντησεις σου, αγορασα ενα σπρευ επαφων σημερα και θα δω τι μπορω να κανω.

panosp25

Μπορεις να βγαλεις μια φωτογραφια το knob; Περιεργο μου φαινεται να μην έχει τρυπα. Μια φωτο γενικα τα οργανα θα βοηθουσε. Μηπως υπαρχει αλλη βιδα στο knob σου. Πλαινη πχ κλπ

itom32

Υπάρχουν δύο τύποι άξονα-ρεγουλατορου του χιλιομετρητή .Βιδωτοί και καρφωτοί .(Εχω ένα ενδιασμό πως ίσως και οι δύο να είναι βιδωτοί ).Πάντως άξονας στην πρώτη φωτο είναι στρογγυλος,ενώ ο άξονας στην δευτερη φώτο περίπου ημικυκλικος. Πάντως στηνπρώτη φώτο είναι όργανα FiiN.H δεύτερη οργανα FiiR.Εσύ κατά 99% έχεις τα πρώτα αφού έχεις FiiN.Εκτός κι αν φοράς κινέζικα που εκεί πρέπει να βρείς μόνος πως δένουν.



[/quote]

panosp25

Γιαννη και τα δικα μας, (Fiiis - VersionR) σαν τη δευτερη φωτο ειναι. Στο σχεδιο του FiiN δεν εχω δει αν δινει βιδα. Ο λογος που θελω φωτο ειναι να διευκρινισουμε μηπως είναι aftermarket τα οργανα.

jollug

https://imgur.com/a/Ntm9swy

https://imgur.com/a/mTdTB73

Εβγαλα 2 εικονες, ελπιζω να βοηθουν. Αν θελετε καποια αλλη γωνια ληψης πειτε μου.