Γενικό συμάζεμμα!!!

Ξεκίνησε από xorhe, Ιανουαρίου 29, 2011, 11:25:43 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

xorhe

Έχετε δίκιο, για αυτό είναι καλό να ακούς και άλλες απόψεις για να βρίσκεις λύσεις.
Εχει τριφτεί ήδη το καβούκι, θα περαστεί με pr;imer για νίκελ δυο συστατικών και μετά το ιδιο μαύρο που θα βάψω και τα υπόλοιπα.

desmond

Παράθεση από: itom32 στις Φεβρουαρίου 02, 2011, 05:21:15 ΜΜ
Αλλα μπα,ειμαι οπαδος του μαυρου.
Άστον να λέει johnybe, η "ρηνούλα" του μπερτικαλιά είναι  >:D
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

itom32

Παράθεση από: desmond στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 03:55:50 ΜΜ
Παράθεση από: itom32 στις Φεβρουαρίου 02, 2011, 05:21:15 ΜΜ
Αλλα μπα,ειμαι οπαδος του μαυρου.
Άστον να λέει johnybe, η "ρηνούλα" του μπερτικαλιά είναι  >:D
Aααα ρε, στα περιφεριακα εξαρτηματα και στον κινητηρα εννοω!!!Τωρα θα επιχειρησω να βαψω μαυρο το σωμα των καθρεπτων μου. 8)
Για ρεζερβουαρ πλαστικα καπως ετσι θα το ηθελα το R.Classic.Aντι για vtec φαντασου r,το εμπρος φτερο κοκκινο και τις μποτες της εμπρος αναρτησης μαυρες.

xorhe

Επιτέλους μετά απο πολύ τρίψιμο και πολύ καθάρισμα, έπεσε μετά τον σταθεροποιητή σκουριάς και το Primer, όπου τώρα θα τρίψω με 600 γυαλόχαρτο νερού και θα βάψω.



Σταμάτησα όλες τις άλλες εργασίες και ασχολήθηκα με τον σκελετό, ετσι ωστε αφού τελειώσει να μπορέσω να τοποθετώ τελειωμένα εξαρτήματα στην θέση τους. Εχει περισσότερο ενδιαφέρον ετσι γιατί βλέπεις αποτέλεσμα και δεν πελαγώνεις νομίζοντας οτι δεν προχωράει η δουλειά.

klab

Αχ απόλαυση είναι κάθε σου βήμα, φέεεετααααα  :D

point zero

Χορχε μην με παρεξηγησεις , θα παρω το θαρρος να σου πω  να μην βαψεις μονος σου τον σκελετο ...πρεπει να βαφτει με Ηλεκτροστατικη βαφη ....αν τον βαψεις με το πιστολι πολυ γρηγορα θα εχεις σημαδια  πανω στο σκελετο καλα καλα ουτε να δεσεις το μηχανακι  δεν θα μπορεις , θα γρατζουνιεται για πλακα ...
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

snipereps

Eγω να πω, πως aπo μια αγγλική εκπομπή που έβλεπα που αναπαλεωναν μηχανές.δν το θυμάμαι το όνομα γιατι παν χρονια,αλλα μπορώ να το βρω, τους σκελετούς τους περνουσαν πραιμερ και μετά τους βάφαν με πλαστικό χρώμα για σίδερα με το πινέλο+φούρνο.2-3 χέρια.γιατι ακόμα και με πινέλο λεγαν αυτό το χρώμα εχει την ιδιότητα να γίνετε όμοιομορφο.δεν το νομίζω αλλα το αποτέλεσμα φαινόταν σαν το μανίσιο το δικόμας.Η ηλεκτροστατικη δν είναι για τα άλουμινια? Πάντως αν αυτό με το οποίο είναι ήδη βαμενοι οι σκελετόιμας είναι ηλεκτροστατικη.τοτε ταξίζει τα λεφτά της.μιλάμε για αθάνατο χρώμα!

xorhe

Δεν σε παρεξηγώ point zero, καλά κάνεις και λες την γνώμη σου όπου φυσικά και έχεις δίκιο. Ηλεκτροστατική βαφή χρησιμοποιούμε σε ολα τα υλικά που ειναι καλός αγωγός του ηλεκτρισμου. Όλα τα μέταλα μπορούν να βαφτούν και με ηλεκτροστατική και οχι, με φούρνισμα η χωρίς αρκεί να ακολουθήσεις την διαδικασία που χρειάζετε το κάθε υλικό πιστά.
Οι σκελετοί απο τις μηχανές μας έχουν βαφτεί με ηλεκτροστατική βαφή μεν, αλλά ας μην ξεχνάμε οτι τα εργοστάσια τα δικά τους, βάφουν με εμβάπτηση ολου του σκελετού σε χρώμα που του έχει αφαιρεθεί το αντίστοιχο φορτισμένο ιον με αποτέλεσμα να μαγνητιζει το χρώμα επάνω του. Στην περίπτωση τώρα την δική μου οπου βάφω εναν σκελετό που στην ουσία βάφω εναν σωλήνα και μπορώ να τον βάψω μόνο απο έξω. Ο σκελετός μας ειναι σκουριασμένος και απο μέσα και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτο, θα φουσκώσει το χρώμα στις άκρες ξανά, εκει ειναι το πρόβλημα.
Στις μεγάλες ενιέες επιφάνειες δεν σκουριάζει ποτέ, το βλέπεις γρατζουνισμένο, χαραγμένο, θαμπό αλλά οι σκουριές ξεκινάνε πάντα απο τις άκρες. Στα εσωτερικά σημεία που δεν περνάει έυκολα ο ήλιος και ο αέρας έχουμε περισσότερη διάβρωση πάντα, διαφορετικά ειναι ενα μέταλο που βρέχεται και στεγνώνει γρήγορα και διαφορετικά όταν ειναι μόνιμα στα νερά.
Η διαδικασία που ακολουθώ εγώ ειναι οικονομική, (αγοράζοντας ποιοτικά επαγγελματικά υλικά) και ειναι καλύτερη απο αρκετές δουλειές που έχω δει επαγγελματιών. Η διαφορά ειναι οτι εγω το εχω εδω μπροστά μου, αν δεν μου αρέσει το τρίβω το σημείο και το ξαναβάφω, οι περισσότεροι επαγγελματίες σε παλιά μηχανάκια το τραβάνε ενα βάψιμο και οτι γίνει.
Τέλος πάντων με τα γενικά, ο βασικός λόγος είναι οικονομικός σε σχέση με το παραγόμενο αποτέλεσμα. Τα δύο βασικά πράγματα που πρέπει να προσέξει κάποιος είναι η καθαρότητα της επιφάνειας και τα σωστά ποσοστά του σκληρηντή μέσα στο χρώμα. Συγκεκριμένα:
Καθαρίζω τα σημεία που έχουν κολυμένα λάδια ή γράσα με σκόνες και βρωμιές και πινέλο ή σφουγγάρι κουζίνας με πετρέλαιο και μετά με βενζίνη να φύγουν και τα λάδια του πετρελαίου.
Παίρνω ένα καθαριστικό για λάδια και γράσα  Degrease και σκουπίζω τα πάντα όσες φορές χρειαστεί ώστε τα πανιά που τρίβω να μην αλλάζουν χρώμα, τότε έχουμε μια καθαρή επιφάνεια έτοιμη για επεξεργασία.
Ρίχνω το αστάρι με σκληρυντή 4:1 και τρίβω με γυαλόχαρτο νερού 600 και πάνω πριν βάψω. Καθαρίζω ξανά όλο τον σκελετό με καθαριστικό.
Το χρώμα με τον σκληρυντή είναι 2:1 και 15% διαλυτικό οπού το ρίχνουμε σε όσα χέρια θέλουμε. Το χρώμα με τον σκληρυντή γίνετε κόκαλο, πάρα πολύ σκληρό.
Με την ίδια ακριβώς μέθοδο έβαψα πριν 4 χρόνια το αυτοκίνητό μου που τρώει τρελό στραπάτσο και το χρώμα αντέχει πολύ καλά ακόμα, απλά τα βερνίκια που μπήκαν στο χρώμα είναι ματ γιατί του πήγαινε περισσότερο, ρίξτε μια ματιά:

http://www.nivaclub.gr/forum/viewtopic.php?f=27&t=1906&p=14477&hilit=%CE%93%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C+%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CE%BC%CE%B1#p14477



point zero

βλεπω οτι εχεις ασχοληθει με το βαψιμο ..επετρεψε μου να σε βοηθησω  σε μερικα σημεια ..

Κανενα  εργοστασιο μα και κανενας  αλλος  δεν βαφει  σκελετο η και αμαξωμα ολοκληρο  με εμβαπτισμο αυτου σε χρωμα ...... οι περιπτωσεις  οπου γινεται η βυθιση  σε δεξαμενη  ειναι κατα την φωσφοριωση και κατα την απολυπανση του μεταλλου .
Η Ηλεκτροστατικη βαφη που ειναι βαμενοι οι σκελετοι μας  ( και η οποια βαφη δεν εχει απολυτος καμια σχεση με την κλασικη βαφη σπρευ-πιστολι )
ειναι σε μορφη πουδρας  που απλωνεται πανω στον σκελετο και μετα  ψηνεται  σε φουρνο ( λιωνει-υγροποιείται-κολαει) πανω στο μεταλλο ...

μην Βαζεις πετρελαια  και βενζινες  για να καθαρισεις τον σκελετο  ενα καθαριστικο  για αυτην την δουλεια ( οπως ειπες και εσυ ) η καθαρη βενζινη  ( εχει το super market )  ειναι αρκετα .. Το πετρελαιο μα και η απλη βενζινη   εχουν ελαια ..μην λαδωνεις  τον σκελετο για τον απολαδωσεις μετα ξανα ...

Τα ασταρια 4:1 και 5:1 ειναι γεμιστικα , παχια ασταρια ..μην  κανεις παχιες στρωσεις  με τα χρωματα σου καλο τριψιμο και λεια επιφανεια ειναι αυτη που θα σου δωσει το καλο αποτελεσμα .

Τα χρωματα οντως αναμυγνειονται 2:1 καταλυτης και 15% διαλυτικο  αυτο ομως εχει σταματησει  εδω και χρονια  μιας και ολα τα  χρωματα πλεον ειναι νερου .

φιλικα  αποστελω Αγωνιστικους Χαιρετισμους . :beerchug:
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

xorhe

Θα συμφωνήσω μαζί σου, απλά λόγω του οτι βάφω με μονής βαφής και οχι με διπλής η οποία ειναι όπως ειπες υδατοδιαλυτά τα χρώματα. Απλά με την μονής μπορείς εύκολα αργότερα να επέμβεις σε κάποιο σημείο που έχεις φθορά, αντίθετα με την διπλής που πρέπει να βάψεις ξανά ολόκληρο τμήμα.
Το πετρέλαιο και εγώ το αποφέυγω αλλά οταν έχουμε περιπτώσεις που έχουν κολήσει ολα μεταξύ τους οπως λαδια γράσα, καπνίλα, σκόνη, χωματα κλπ, αν δεν τα πλακώσεις στα πετρέλαια να μαλακώσουν δεν μπορείς να τα καθαρίσεις. Το καθαριστικό όπως και η βενζίνη έχουν το μειωνέκτημα να εξατμίζονται γρήγορα ως αποτέλεσμα να μην μαλακώνουν οι βρωμιές. Στα σχετικά καθαρά σημεία μονο καθαριστικά βάζω γιατί κάνει και 5 Ευρώ το λίτρο.
Για να κάνω ηλεκτροστατική βαφή έπρεπε να βγάλω και το μοτέρ που το αποφεύγω να πω την αλήθεια να το βγάλω χωρίς να έχω λόγο ζημιάς.
Σοβαρή δουλειά κάνει και ο σταθεροποιητής σκουριάς που έβαλα στην αρχή καθώς αφού καθαρίσουμε καλά τα σαθρά σημεία τον περνάμε με αποτέλεσμα να μας δίνει επιφάνειες πια σημπαγης. Η ολη δουλειά που κάνω ειναι με ενα βάθος χρόνου 5ετίας και τότε θα αποφασίσω τι θα κάνω, τωρα πάντως τα οικονομικά μου δεν μου επιτρέπουν να δώσω παραπάνω χρήματα και εδω στην επαρχεα σου ζητάνε οτι να ειναι απο λευτά.

freethan

Προβλέπω σύντομα βαφείο και συνεργείο "CB Works .inc" :beerchug:
Βλέπω μεράκι και γνώσεις, βλέπω όρεξη, όμορφα παιδιά.

itom32

Kαλα,μιλαμε γουσταρω μαχητικο χρωμα στο Niva και το σκυλακι τελειο,κανονικη μασκωτ.Καλη προοδο με τις εργασιες. :beerchug:

xorhe

Γειά και χαρά!!!
Παράγγειλα μόλις τις πίσω αναρτήσεις και θα κάνουν 15 ημέρες να έρθουν, τελικά τις Hagon πήρα και θα έρθουν λεει απο Αγγλία μου ειπε αυτός που μίλησα μαζί του
Ουτως ή άλλως τοτε θα τις χρειαστώ και εγω, ως τότε θα τρίβω!!!

klab

Καλημέρες Γιώργη και καλό τρίψιμο.
Να μας βγάζεις πολλές φωτογραφίες, βλέπεις ψοφάμε ομαδικώς για μπανιστήρι ανακατασκευών  ;D

snipereps

Αυτό το θέμα το βλέπω να γίνετε οδηγός αναπαλαιωσης.και λόγω της ολοκληρωμένης δουλειάς(τα πάντα όλα εκτός απο κινητήρα) και λόγω των πληροφοριών που πέφτουν και θα πέσουν εδώ μέσα! Κοινώς: ΑΥΤΆ EINAI!!!... Α και να συμφωνήσω με τον klab και τα υπόλοιπα παιδιά, μην ξεχνάς τις φωτο! Έπεσες σε μπανιστηροσαιτ...:-D:-D