Γενικό συμάζεμμα!!!

Ξεκίνησε από xorhe, Ιανουαρίου 29, 2011, 11:25:43 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

itom32

xorhe εγω εχω δυο τελικα μοτοσπορτ απο το παλιο μου xj550 που να εχουν δουλεψει 6με7 χιλ.χιλιομετρα.Αυτα ειναι τυπου slip on.
http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=2495.0
Eχω και ενα τελικο το οποιο φορουσε η κουκλα μου οταν την αγορασα.Αυτη ειναι τυπου bold on δηλ.εχει τρεις βιδες που πιανουν σε πανω σε μια βαση που εδραζει στην ακρη του σωληνα.Αυτη ειναι με με περτσινια και μπορεις να αλλαξεις πετροβαμβακα.Αυτη που εχεις ειναι slip on ή bold on?Aυτα τα εχω και καθονται αν σε ενδιαφερει σου δινω οτι θες σε μια συμβολικη τιμη.
Nα και μια φωτο απο την bold on,νομιζω οτι αυτο το περιβλημα βγενει μαζι με τα περτσινια κα βαφεται,ειναι :

Υ.Γ:Kλητο για δες,εχει καμια σχεση αυτο το R με την Ρηνουλα???Αγνωριστη την εκανα χε,χε ;D

xorhe


desmond

Τί έγινε;
Έβαλα εγώ χρωματάκι και ζηλέψαμε;; :goodboy:

EDIT: άκυρο τελείως! τώρα κατάλαβα ότι είναι παλιά η φωτό!
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

xorhe

Γεια χαρά!!!
Ευχαριστώ τον itom32 για την βοήθεια του οσον αφορά το τελικό της εξάτμησης.
Θα δοκιμάσω φυσικά να φτιάξω το παλιό μιας και ειναι σε καλή κατάσταση το εξωτερικό του μέταλο, θα την ανοίξω κάποια στιγμη και θα δούμε. Αντε θα δειτε πως ειναι και η μαμά εξάτμηση απο μέσα.
Εχθές λοιπόν ασχολήθηκα λιγο με αλουμινένια τμήματα που θέλουν επεξεργασία για να βαφτούν και συγκεκριμένα ειναι δύσκολο να τριφτούν. Συγκεκριμένα δούλεψα με την πάνω και κάτω τιμονόπλακα, το ρουμπινέτο της βενζίνης και τον θερμοστάτη.

Πριν!!!





και μετά!!!







itom32

Eτσι,ετσι να φευγει η μπιχλα... :tongue2:
xorhe διστυχως εχω μονο την μια βελονα να σου στηλω απο τον παλιο πινακα,διοτι την αλλη την ειχα χρησιμοποιησει σε αλλη κατασκευη αλλα δεν το θυμομουν.Καλητερα να μη σου στηλω ολο τον πινακα γιατι το πακετο θα παρει βαρος και δεν το θελουμε.Θα βαλω το βελονακι κολημενο στο αυτακι της εξατμισης για να μη σπαση αν θες αυτο το ενα.

xorhe

Ωραία, σε ευχαριστώ.
Αν μπορέσεις να βάλεις και μια μικρή για την θερμοκρασία.
Θα τις βάψω κόκκινες ουτως η άλλος.

klab

Χε, χε τι κάνει το άτομο, με τι χρώμα θα τα βάψεις ;
itom32 πολλά μπράβο και από εδώ, για την κίνηση σου (να τα λέμε αυτά) και καλορίζικη η motosport στον Γιώργο.

snipereps

οι θαλαμοι ειναι καθετοι. οσο για τα αλλα τα ειπαν τα παιδια. αν κανεις διατριτο σωληνα μην εχει πανω απο 2 εκατοστα διαμετρο......

itom32

Yπαρχουν κατι χρωματα που τα βρησκει κανεις σε μοντελιστικα καταστηματα.Υπαρχει ενα που λεγεται insignia red,(κοκκινο σημανσης).Το εβγαζε μια εταιρια που λεγοταν Testors.Ειναι φωσφοριζε και νομιζω θα κανει πολυ καλη δουλεια για τον σκοπο που τα θες στα βελονακια.
Ενταξει μικρο εχω να ξερεις θα ειναι σε ενα κουτακι αναμεσα στο αφτακι και στο τελικο,πιασμενα με ταινια,και προσεχε το τελικο γλυστραει σαν χελι γιατι το ειχα βαλει αρκετη βαζελινη για προστασια απο υγρασια-σκουρια και θα χρειαστει να το καθαρησεις.
klab μη με κανης να κοκκινιζω,ευχαριστω φιλαρακι,αλλα δεν θα θελα να ειμαι στην θεση του xorhe που του ζηταν 20ευρω για να του δωσουν δυο βελονακια απο καποιο σακατεμενο πινακα οργανων που τον ειχαν για πεταμα.Θυμαμαι κι εγω οταν αγορασα το τελικο απο cbr,και χρειαζομουν μοντιφια,που μου ζητουσε καποιος μαγκας εδω 120ευρω για ενα κομματι σωληνα 30εκατοστων. :puke:

J053F

Η τιμονόπλακα στο δικό μου, έχει επίσης αρκετές "επικαθίσεις" και μπόλικη μαυρίλα. Από ένα καλό πλύσιμο που του έκανα, δε φαίνεται να διορθώνεται η κατάσταση, οπότε, χωρίς να μπω σε διαδικασία να το "λύσω" όπως ο xorhe, θα προτιμήσω να το τρίψω όπως είναι.
Το ίδιο έχω σκοπό να κάνω και στα νίκελ στο μπροστινό σύστημα που έχει μικροστίγματα σε ορισμένα σημεία, ενώ επίσης έχει "θαμπάδες".

είναι απαραίτητο μετά το τρίψιμο να ακολουθήσει βαφή ή βερνίκι, προκειμένου να προστατευτούν οι επιφάνειες; Αν δε κάνω κάποιο πέρασμα θα έχω πρόβλημα;

*xorhe κάνεις εξαιρετική δουλειά. Θαυμάζω αυτό το thread από την εποχή, πριν κάνω εγγραφή. ΕΥΓΕ. :beerchug:
CB400sf PB-1 FII-R (2010 - 2013)

klab

Παράθεση από: J053F στις Μάρτιος 05, 2011, 07:47:40 ΜΜ
Το ίδιο έχω σκοπό να κάνω και στα νίκελ στο μπροστινό σύστημα που έχει μικροστίγματα σε ορισμένα σημεία, ενώ επίσης έχει "θαμπάδες".

είναι απαραίτητο μετά το τρίψιμο να ακολουθήσει βαφή ή βερνίκι, προκειμένου να προστατευτούν οι επιφάνειες; Αν δε κάνω κάποιο πέρασμα θα έχω πρόβλημα;
Αν εννοείς τις μπουκάλες άρχισε να τρίβεις με ντουκόχαρτα με την σειρά 400-600-800-1000 κλπ μέχρι να καταλήξεις εκεί που σου αρέσει.
Όσο ανεβαίνεις νούμερα θα γίνεται λεία η επιφάνεια του αλουμινίου και μετά το 1000 θα αρχίσει να γυαλίζει, αλλά θα πρέπει να ξεκινάς από μικρά νούμερα και να μην προσπερνάς τα ενδιάμεσα γιατί θα τρίβεις άσκοπα για πολύ ώρα.

Αν φτάσεις να γυαλίζει σίγουρα δεν χρειάζεται βερνίκι.
Αν δεις τα τμήματα που γυάλισα από πέρσι ακόμα αστράφτουν και με 25 κιλά λάσπη από πάνω τους.

xorhe

Γειά και χαρά σας!!! Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Κόλησα τα αυτοκόλητα και τα έκοψα στα κοντέρ, έγιναν μια χαρά. Ο τύπος αυτός που μου έφτιαξε τα αυτοκόλητα και για το ρεζερβουάρ και για το κοντέρ ειναι ειδικά για εξωτερικο χώρο και αυτός λεει τουλάχιστον οτι μου δίνει εγγύηση 10 χρόνια γιατί τα κατασκευάζει για να κολλας διαφημήσεις σε αυτοκίνητα που βρέχονται και χτυπάει ο ηλιος μόνιμα.
Ευχαριστώ πολύ τον klab που ειχε ποστάρει το θέμα με τα κοντέρ και πολύ εύκολα απο εκει έφτιαξα τα δικά μου.

Ιδού!!!



itom32

Πολυ καλο αποτελεσμα,μπραβο klab,οριστε η δουλεια σου με χειροπιαστο αποτελεσμα,μπραβο και στους δυο Γιωργηδες. :beerchug:

klab

Όλε τζιτζί έγιναν μπράβο !!!

xorhe

Γειά χαρά και καλή σαρακοστή!!!
Ας βάλουμε και μερικές φωτογραφίες απο τις αναρτήσεις που έχουν έρθει και απο τις χθεσινές εργασίες.
Λοιπόν Hagon, η τελική τιμή μαζί με τα μεταφορικά 212 Ευρώ, κάποια στιγμή θα ασχοληθώ με τις μαμα και θα τις επισκευάσω και θα τους βάλω καινουρια ελατήρια κλπ, προς το παρον θα βολευτώ μια χαρά με τις Hagon.





Η αλήθεια ειναι οτι οι φωτογραφίες αδικούν το αποτέλεσμα αλλα βρέχει εξω σήμερα και πρέπει να τραβήξω μέσα με φλάς.
Η καινούρια μας τάπα!!!



Η άνω και κάτω τιμονόπλακές, μετά το βάψιμμο κατάλαβα πόσο δίκιο είχα που δεν τις γυάλισα και τις έβαψα, το βάψιμμο στην προκειμένη περίπτωση ειναι πολύ πιο εύκολο.



Το ρουμπινέτο της βενζίνης αφού το άνοιξα και το καθάρισα απο μέσα και το χτύπησα αμμοβολή απο έξω, τα έβαψα μαζί με τον θερμοστάτη που ειχε οξειδωθεί αρκετά.



Και μερικά μικρά τμήματα που εκτός απο αυτά της τιμονόπλακας, βάφτηκαν έτσι για την λεπτομέρια. Τα καπάκια του ψαλιδιού, το στηριγμα της ντίζας του συμπλέκτή και ένα άγκιστρό για ενα καλώδιο.