γεια χαρα παιδια νεος στο φορουμ και ενδιαφερομενος για αγορα ενος souper four

Ξεκίνησε από figalos, Φεβρουαρίου 06, 2012, 08:13:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

figalos

Παράθεση από: itom32 στις Φεβρουαρίου 28, 2012, 08:22:48 ΜΜ
Κου κου!!ελα σου αρεσει ο κονοειδης τενεκες και ντρεπεσε να το πεις χα,χα!!Να σου πω την αληθεια πολυ λιγα pb1 εχω δει να εχουν αυτην την εξατμηση γιατι στους περισσοτερους σαπισε,γι'αυτο την λεω τενεκε ε??Μη με παρεξηγησεις!! :hug:
δεν καταλαβες εννοειτε οτι μου αρεσει αυτος ο τενεκεδενιος κονος πως το λες
το bolt on που φοραει τωρα μου φαινετε σαν after market
οταν ξεμπερδεψω με τα καρμπς θα το κοιταξω να την αλλαξω
αλλα δεν ξερω και κατα ποσο ταιριαζει
μπορω να βγαλω το bolt on και να βαλω του pb1 (αν βρω και ειναι σε καλη κατασταση)  ?????????????

snipereps

Έφτασε...επισκευές cb "ο βάγγος" χαχαχαχα δν έχω μαζί μου τα νούμερα. Είμαι εκτός αυτό τον καιρό. Μέτρα ανά δύο την αντίσταση των 3ων καλωδίων με τέρμα κλειστό και τέρμα ανοιχτό γκάζι. και γράψε τις τιμές η στείλτες με πμ. να τις τσεκάρω σε καμία βδομάδα που θα μαι σπίτι+ θα to ξανάγράψω με πιο πολλές λεπτομέρειες. αν πετύχει και η πατέντα θα έχουμε τσάμπα ΤΡς Β) αλλά θέλω τις μετρήσεις αυτές από όσο πιο πολλούς μπορούμε για να τις διασταυρώσω.γιατί αυτό που ξέρουμε σίγουρα ως τώρα είναι οτι στο τέρμα κλειστό. Η αντίσταση ανάμεσα στα 2 από τα 3 καλωδια πρέπει να ναι από 4.6-4.8 αν θυμάμαι καλά.και όσο ανοίγεις ανεβαίνει αλλά μέχρι πόσο δν ξέρουμε...

itom32

Βαγγελη ευχαριστω,θα μετρησω και οποιος αλλος εχει ΤPS ας μετρησει.Καλα δεν καταλαβες οτι σε ψηνω να ερθης Σαλονικα??
figale καπως ετσι θα εισαι με την nikel του pb1.Καπου στο ebay ειχα δει να τις δινουν ολοσωμες αλλα δεν το κρατησα το link αμα βρω θα ποσταρω.

Α!να και μια που μοιαζει με αυτην που εβαλες στο βιντεακι:
http://www.louis.de/_30bdc3dd28ca10ca30a8b2e52601eeb4c8/shop/shop_article_big.php?IMG=10032529-3&TITLE=10030700
http://www.louis.de/_30bdc3dd28ca10ca30a8b2e52601eeb4c8/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=420&wgr=322&list_total=4&anzeige=0&artnr_gr=10030700

figalos

Παράθεση από: itom32 στις Φεβρουαρίου 28, 2012, 11:45:45 ΜΜ
Βαγγελη ευχαριστω,θα μετρησω και οποιος αλλος εχει ΤPS ας μετρησει.Καλα δεν καταλαβες οτι σε ψηνω να ερθης Σαλονικα??
figale καπως ετσι θα εισαι με την nikel του pb1.Καπου στο ebay ειχα δει να τις δινουν ολοσωμες αλλα δεν το κρατησα το link αμα βρω θα ποσταρω.

ετσι ετσι φτιαξε με 
με φτιαχνεις τωρα!!!   ειναι οτι πρεπει φιλε
και τα καγκελακια της μετα κτλ κτλ
πρωτα ομως  να ανασανει και μετα ολα θα γινουν

dimitris

παιδια καλησπερα.αν και χαθηκα δεν σας ξεχναω και αρκετα συχνα μπαινω και διαβαζω.φιλε figalos καλοριζικη και παντα ορθιος.επειδη αναφερθηκες στο TPS και το εχω ψαξει αρκετα το θεμα γιατι ειχα παθει μεγαλη νιλα πηγαινε και μετρησε το σε ηλεκτρολογο πριν κανεις οτιδηποτε αλλο.σαν ανταλακτικο υπαρχει στον Σαρακακη αλλα νομιζω ειναι τσουχτερο.εγω σε αυτη την τιμη πηρα μεταχειρισμενα καρμπ χωρις TPS και ξενιασα.ακουσα τον μηχανικο μου και μαλλον σωθηκα.εδω και ενα χρονο το μηχανακι πεταει.το μονο προβλημα ειναι οτι τον χειμωνα και στο πολυ κρυο ενω πριν το εβαζα μπροστα και το αφηνα μεχρι να ζεσταθει τωρα θελει για 1 λεπτο περιπου να κραταω γκαζι στις 2000 στροφες αλλιως σβηνει μετα ολα οκ.κανω δηλ την δουλεια του TPS χειροκινητα.βεβαια μπορεις να ανηξεις και το τσοκ και να το αφησεις να δουλεψει μονο του για 1-2 λεπτα.αυτη ειναι η μονη διαφορα.κατα τα αλλα δεν ειδα διαφορα ουτε στην καταναλωση ουτε στις επιδοσεις.ελπιζω να βοηθησα.και κατι ακομα εχουμε ακριβως το ιδιο μοντελο απο οτι ειδα στις φωτο οποτε αν μπορω να βοηθησω σε οτι θελεις.σημαδι χαλασμενου TPS ειναι και η υπερβολικη καταναλωση.το εχεις τσεκαρει.

snipereps

Και γω το ψήνω ναpθω γιάννη αλλά μαυτή την τιμή που exei η βενζίνη σε λίγο με το γάιδαρο θα μετακίνουμαστε. Figale, άσε την εξάτμιση όπως είναι! Ιερόσυλε! :Ρ :Ρ :Ρ εγώ δν βλέπεις? Όλο το setup λαιμοι τελικό το έχω αλλάξει αλλά στο μανίσιο στυλ. Προσοχή στο Ζιγκλερομα οποίος κάνει μετατροπή! Με φιδω τα νούμερα!

figalos

Παράθεση από: snipereps στις Φεβρουαρίου 29, 2012, 04:14:33 ΠΜ
Και γω το ψήνω ναpθω γιάννη αλλά μαυτή την τιμή που exei η βενζίνη σε λίγο με το γάιδαρο θα μετακίνουμαστε. Figale, άσε την εξάτμιση όπως είναι! Ιερόσυλε! :Ρ :Ρ :Ρ εγώ δν βλέπεις? Όλο το setup λαιμοι τελικό το έχω αλλάξει αλλά στο μανίσιο στυλ. Προσοχή στο Ζιγκλερομα οποίος κάνει μετατροπή! Με φιδω τα νούμερα!
xaxaxaax  οκ οκ μην αγχωνεσε
κατσε να ξεμπερδεψω με τα καρμπς και τα tps και θα τα φτιαξουμε ολα!!!!!
παντως αν εχει διαφορα στις επιδοσεις και στον ηχο μαλλον θα το ξανασκεφτω

figalos

Παράθεση από: dimitris στις Φεβρουαρίου 29, 2012, 03:06:15 ΠΜ
παιδια καλησπερα.αν και χαθηκα δεν σας ξεχναω και αρκετα συχνα μπαινω και διαβαζω.φιλε figalos καλοριζικη και παντα ορθιος.επειδη αναφερθηκες στο TPS και το εχω ψαξει αρκετα το θεμα γιατι ειχα παθει μεγαλη νιλα πηγαινε και μετρησε το σε ηλεκτρολογο πριν κανεις οτιδηποτε αλλο.σαν ανταλακτικο υπαρχει στον Σαρακακη αλλα νομιζω ειναι τσουχτερο.εγω σε αυτη την τιμη πηρα μεταχειρισμενα καρμπ χωρις TPS και ξενιασα.ακουσα τον μηχανικο μου και μαλλον σωθηκα.εδω και ενα χρονο το μηχανακι πεταει.το μονο προβλημα ειναι οτι τον χειμωνα και στο πολυ κρυο ενω πριν το εβαζα μπροστα και το αφηνα μεχρι να ζεσταθει τωρα θελει για 1 λεπτο περιπου να κραταω γκαζι στις 2000 στροφες αλλιως σβηνει μετα ολα οκ.κανω δηλ την δουλεια του TPS χειροκινητα.βεβαια μπορεις να ανηξεις και το τσοκ και να το αφησεις να δουλεψει μονο του για 1-2 λεπτα.αυτη ειναι η μονη διαφορα.κατα τα αλλα δεν ειδα διαφορα ουτε στην καταναλωση ουτε στις επιδοσεις.ελπιζω να βοηθησα.και κατι ακομα εχουμε ακριβως το ιδιο μοντελο απο οτι ειδα στις φωτο οποτε αν μπορω να βοηθησω σε οτι θελεις.σημαδι χαλασμενου TPS ειναι και η υπερβολικη καταναλωση.το εχεις τσεκαρει.
φιλε μου τα σημαδια που αναφερεσε στο topic σου αλλα και στην καταναλωση εχουν αρχισει και μεαγχωνουν
αλλα επειδη δεν εχω και εμπειρια απο καποιο αλλο cb  επιφυλασομαι να πω οτιδηποτε   (αν εισαι αθηνα να βρεθουμε εε???)
θα παω να κανω ενα τσεκ μπουζι μπουζοκαλωδια καρμπς κτλ
και αν συνεχιστει θα ειναι το επομενο βημα αλλα ελπιζω να μην το κανω.....
να σε καλα και για το καλοσορισμα
καλως σας βρηκα

dimitris

ναι Αθηνα,αν μπορω να βοηθησω εγινε.αν τσεκαρεις TPS κοιτα οχι αν δουλευει αλλα αν δουλευει σωστα.εχω το ειχα τσεκαρει στην αρχη αλλα δεν το καταλαβαμε γιατι εδειχνε να δουλευει και μας περδεψε χειροτερα.ομως δεν δουλευε σωστα.επισης δες αν μαυριζουν τα μπουζι πολυ γρηγορα πχ στα 70-80 χιλιομετρα αφου τα βαλεις καινουρια

figalos

λοιποοοοοον......
σημερα το πηγα στο μαστοραααααα......

τσεκαρα μπουζι οντας αλλαγμενα φαινοταν καινουργια με καλη καυση, το ενα ειχε λιγο λαδακι στην βαση του (οχι στη μυτη)
τα καρμπς τα εβαλε στο μηχανημα τα ρυθμισε ειναι οκ μου λεει
μετα απο αυτο ανεβηκε το ρελαντι και το ρυθμισε και αυτο  (αλλα παλι οταν βαζω μπρος κρυο δεν κραταει ρελαντι κρατω 2000 για κανα επτο και μετα οκ)
το κανω βολτα
μια απο τα ιδια
σαν να μην εκανα τιποτα.
ειχε ενα pb1 εκει διπλα απο ενα πελατη και μου λεει κατσε να δοκιμασουμε την ηλεκτρονικη του
τη βαζουμε πανω
ειδα διαφορα....   αλλα επιφυλασομαι
μπορει να ταν και ιδεα μου.....
παιδια το μηχανακι ζοριζετε πολυ να ανεβασει μετα τις 5
πρεπει να συναντησω τον dimitris να παρω μια ιδεα απο το δικο του

snipereps

Oxi ηλεκτρονικη απο pb1. ειναι ολα λαθος μεσα σαυτην για το δικο μας, ασε που χανεις το TPS!!! δεν εχει τιποτα η ηλεκτρονικη σου. ξεκινα απο τα βασικα! και μετα τρεχα στους μαστορους. Δεν τα ξερουν τα μηχανακια μας οτι και να σου λενε!!! πες σε εναν να σου κανει ρυθμισμα βαλβιδων γραψτο σε βιντεο και μετα ελα να σου δειξω ποσα κολπα θελει για να γινει σωστο στην μηχανη μας και να δουμε αν εχει κανει εστω και ενα απο αυτα! για ενα μαστορα ηξερα οτι ξερει απο αυτα μεχρι που τον ειδα να κοπαναει τον τεντοτηρα της καδενας απο cb φιλου με κατσαβιδι. πες δεν ξερω ρε φιλε δεν εχω το σωστο εργαλειο η απλα βαριεμαι νασχοληθω! οχι μονο : " 100 ευρω φιλαρακι, αστο εδω και ελα μεθαυριο... γιατι τωρα δεν προλαβαινω". ή τον αλλο που μας ελεγε οτι εχουν ξερυθμιστει οι πλατινες  :yelrotflmao: και χανουμε την αβανς και οταν καταλαβε λεει οτι "δεν εχει πλατινες απλα ετσι το λεω απο συνηθειο αλλα και παλι θελει νανοιξουμε το καπακι να ρυθμισουμε τις μοιρες" το αβανσ μας δν ξερυθμιζετε ειναι φιξ!!! οι βαλβιδες ξερυθμιζονται απλα πιο αργα απο αλλα μηχανακια.

figalos

το εχω ποσταρει και στο topic ΠΡΟΒΛΗΜΜΑ το ποσταρω και εδω

λοιπον
πηρα τηλ τον ιδιοκτητηηηη
αφου με εφαγε που με εφαγε λεω ας μου πει τουλαχιστον ποιο ειναι το προβλημμα της να μη χαλασψ τσαμπα αλλα λεφτα
μου ειπε οτι δεν το ειχε πολυ καιρο
το πηρε το μηχανακι επειδη το ηξερε για τον γαμπρο του (η ιστορια που ειχε πει και οταν το αγοραζα)
αλλα ξερει αυτον που το εφτιαχνε (τον μαστορα του πρηγουενου)
και τουπε οτι αυτος ο μαστορας οτι ειχε προβλημματα παλια του εκανε κοψιματα γιατι ειχε πεσει και ειχε σπασει τα οργανα,του το ειχε επισκευασει (ειχε κολισει την πλακετα ο ιδιος)  αλλα λεει τελευταια ειχε ξαναπεσει
μουπε  να τσεκαρω τα οργανα
να δοκιμασω να βαλω αλλα
ξερετε απο ποιο μοντελο μπορω να δοκιμασω???
μονο απο version S     κ    R???  οποιο να νε η να εχει  δεικτη βενζινης?Huh??

ελπιζω να μπορει ο δημητρης

πλακα πλακα επρεπε να κανω καινουριο topic
βλεπω να τραβαει μακρυα η βαλιτσα
αλλα που θα παει ...................................
θα την κανω να ανασανει......

itom32

figale μη τρελενεσαι-απογοητευεσαι,αυτος που την ειχε την Sουzana σου και επεσε,ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος ηταν.Θελω να πω ενα πεσιμο ολοι μας το εχουμε.Κι εγω επεσα με την Ρηνουλα μου απο ξεχασμενο λουκετο στο εμπρος δισκοφρενο.(Ξεφτιλααααα,αλλα ημουν τυχερος,δεν χτυπησα οργανα χαρις στα μανιταρια,και τους γαιδουροκαθρεπτες).
Αν εκτος απο πλακετα,κατα τα αλλα δουλευουν τα οργανα,γιατι να ξοδευτεις για καινουρια οργανα.Κανε αυτο που σου λεει ο snipereps.Aνοιξε τα οργανα δες σε τι κατασταση ειναι τα καλωδια και η πλακετα του κοφτη,θα βρεις μια τετοια πλακετα.Τουλαχιστον τα version r,αυτην εχουν.Νομιζω και του s δεν θα διαφερει.

Βγαλε τα καλωδια που πανε στο INGκαι στο OUT και γεφυρωσε τα με μια αντισταση 2ΚΩ(Εντος μιας κυλινδρικης ασφαλειοθηκης για προστασια απο υγρασιες).Αυτο που ειναι στο GND το καταργεις και το μονωνεις με ταινια.
http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=915.msg24846#msg24846,οτι δεν καταλαβες εδω ειμαστε.
O Desmond ετσι την επαθε(σπασμενη πλακετα) οταν καποιος του ερηξε την πορτοκαλιτσα.Και μαλιστα σουπα εν σταση.



Που νομιζω και στην δικια σου περιπτωση,τετοιου ειδους πεσιμο εφαγε.Θα την βρουμε την ακρη.Αφου το προβλημα, δεν εχει να κανει με κινητηρα καρμπυρατερ,νομιζω παμε στα ευκολα. :sun_smiley:
Αυτο που μου κανει κατιτις ειναι γιατι να ξεκινησεις απο τα δυσκολα(καρμπ/κινητηρα).Οι περισσοτεροι που ειχαν τετοιο προβλημα ηταν απο κοφτη.
Παράθεση από: itom32 στις Φεβρουαρίου 24, 2012, 05:35:11 ΜΜ
Σε αυτα που ρωτας ναι τα εμπρος φλας ειναι απο μαμα μονιμα αναμενα,και πρεπει να αναβoσβηνουν κανονικα δεξια/αριστερα.Kανονικα οχι γρηγορα,αρα ολα καλα.Το σκαλοπατι αναμεσα στις 3000 και 5000 χιλιαδες στροφες ειναι συνηθες στα sf.
Klabako θυμησε μου εχει σχεση με την πλακετα του κοφτη ,εγω αυτο θυμαμαι.


figalos

ευχαριστω φιλος
μιλησα με ηλεκτρολογο
και μου πε οτι θα μου φτιαξει αντικοφτη σε κουτακι μεσα στο φαναρι δοκιμαστικο
κανω προσευχες να ειναι ο κοφτης

σημερα βρεχει, μαλλον αυριο
σημερα γκαραζ
λεω να καθαρισω ντεποζιτο να δω τι γινεται εκει κατω

JAS

μην το πεδεβεις καν.... κατηργησε τον κοφτη, γεφυρωσε το με την αντισταση και ξεμπερδεψες... και μονος σου μπορεις να το κανεις. ασε τους ηλεκτολογους. μονος σου να την μαθαινεις σιγα σιγα