ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ BC 400SF (FII N ,1992 NC 31)

Ξεκίνησε από ΧΟΝΤΑΚΙΑΣ, Αυγούστου 15, 2019, 01:05:16 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΧΟΝΤΑΚΙΑΣ

Καλημερα σε όλους σας,χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα.Ενω η μοτο δουλευε καλά(την χσησιμοποιω λιγο)ξαφνικα αρχισε να μην παιρνει,να ρεταρει και να "σκαει".Μετά απο πολύ έλεγχο,κατέληξα σε αλλαγή μεμβρανω υποπίεσης,νεα ζιγκλερ,πυραυλάκια κλπ ολο το σετ,καινουργιο ρουμπινέτο τεπόζιτου (after market),καλό καθάρισμα των καρμπς,έλεγχο οι δυο τρύπες κατω απο την τάπα ρεζερβουαρ ειναι ΟΚ,συνδεδεμανα ολα τα σωληνάκια καρμπ & ρεζερβουαρ,υποπίεση 1ου κυλίνδρου ΟΚ,τσοκ ΟΚ,4 μπουζι καινουργια,μετρημενα με πολύμετρο με τις εργοστασιακές τιμες(πολλ/στές,μπουζοκαλοδια,μπουζιπίπες,ανορθωτής,ασφάλεις νεες,το αποτέλεσμα είναι να ΜΗΝ μου στελνει βενζίνη στα καρμπς κι οταν αφιαρεσα το ρεζερβουαρ κι εβαλα βενζινη με τη συριγγα στα καρπμς με ή χωρίς ρεζερβουαρ συνδεδεμένο πάλι δεν παιρνει και κανει σκασιματα.Η γνώμη σας τι άλλο μου ξεφεύγει όποιος μπορεί να με βοηθήσει,έχω μιλήσει και με καλό μηχανικό,τα ιδια θα εκανε κι αυτός,τι συμβαίνει ??? έχω σηκώσει τα χέρια παιδιά.Ευχαριστώ.

stam

Υπάρχει περίπτωση να έχεις μπερδέψει τη σειρά στα μπουζοκαλώδια? Το έχεις τσεκάρει? Από την στιγμή που λες ότι του βάζεις βενζίνη κατευθείαν με σύριγγα και ότι είναι όλα αλλαγμένα και καθαρισμένα στα καρμπ μου φαίνεται περίεργο να μην φέρνει βενζίνη. Αν ανοίξεις την αποστράγγιση από τα λεκανάκια βγάζει βενζίνη?

panosp25

Οτι ειπε ο stam παραπανω. Επίσης μετρα και το "ματι" της ηλεκτρονικής.

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


ΧΟΝΤΑΚΙΑΣ

Η σειρά στα μπουζοκαλώδια είναι οκ,1-3,2-4.Τα ποτηράκια γεμιζουν μόνο οταν εβαλα με συριγγα.Φρεσκοβαλμένα και μετά το ρεζερβουαρ δεν μου κατεβάζι καθόλου στα ποτηράκια.Το μάτι δεν το χω ελέγξει ,το σκεφτηκα,αλλά η μηχανή έχει κάνει μόνο 600 km περίπου σε 6 χρόνια και δουλευε ρολόι όταν κ την περάσα ΚΤΕΟ πριν 2 χρονια.

stam

Όταν τα γεμίζεις με την σύριγγα πάλι δεν παίρνει μπροστά?
Αν ρουφήξεις με το στόμα από το σωληνάκι υποπίεσης του ρουμπινέτου σου βγάζει βενζίνη στην παροχή προς τα κάρμπ? Αν όχι κάτι γίνεται με το ρουμπινέτο ή έχεις βουλωμένο φίλτρο. Σε τι κατάσταση είναι το εσωτερικό του ρεζερβουαρ? Γιατί αν είναι χάλια μέσα και να καθάρισες τα καρμπ παίζει να σου χει κατεβάσει πάλι σαβούρα αν έχει πρόβλημα το φίλτρο.

itom32

Εκτός απο αυτά που σε λέει ο Stam επιπλέον έλενξε να μην σου έχει διπλώσει το σωληνάκι αναπνοής του ρεζερβουάρ no6 στην φώτο.Aν απο αυτό το σημείο εμποδίζεται η εισροή αέρα (είτε λόγω βουλώματος είτε λόγω διπλώματος του σωληνακίου) στο ρεζερβουάρ ωστε να δημιουργηθεί υποπίεση όσο και να ρουφάς είτε με το ρουμπινενετο μοτερ είτε ρουμπινετο στόμα,δεν πρόκειται να έρθει καύσιμο.

panosp25



Παράθεση από: ΧΟΝΤΑΚΙΑΣ στις Αυγούστου 15, 2019, 02:22:24 ΜΜ
Η σειρά στα μπουζοκαλώδια είναι οκ,1-3,2-4.

Αυτό εμένα γιατί δεν μου κάνει οκ;

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


stam

Πάνο έχεις δίκιο. Ο δεξιός πολλαπλασιαστής δίνει το πάνω στον 1 και το κάτω στον 4. Ο αριστερός το κάτω στον 2 και το πάνω στον 3. Όπως καθόμαστε πάνω στην μηχανή. Ελπίζω να μην έχεις πειράξει και τα πίσω καλώδια των πολλαπλασιαστών

itom32


panosp25

Stam και itom, αυτό ακριβώς!!!

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


itom32

Παράθεση από: panosp25 στις Αυγούστου 15, 2019, 06:08:50 ΜΜ
Stam και itom, αυτό ακριβώς!!!

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Oπότε μπέρδεμα μπουζοκαλωδιών και ρευμάτων και συνδυασμός μη σχολαστικού μηχανικού(υποθέτω πως θα έπρεπε να σε διορθώσει την  λάθος τοποθέτηση) ισούται με λάθος συμπεράσματα περί τροφοδοσίας και αποτέλεσμα την ακινησία του sf.
Αν κάποιος είχε διαβάσει εδώ https://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=4964.0 θα είχε βρει το λάθος αφού το troubleshootig θα τον οδηγούσε κατευθείαν στο κεφάλαιο 15 σελίδα 3 του service manual,όπου περιγράφεται η σωστή τοποθέτηση.

panosp25

Γιάννη, ΑΝ...

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


ΧΟΝΤΑΚΙΑΣ

Σύντροχοι itom32,panosp25,stam σας ευχαριστω ,το τεποζιτο ειναι πεντακαθαρο μέσα όπως και το φίλτρο νεο,τα σωληνάκια αναπνοής καινουργια τα εκοψα κ τα εβαλα στα μέτρα τους ατσαλάκωτα,μεμβρανες υποπιεσης με σώμα καινουργια,ζιγκλερ κλπ καινουργια,ολες οι εργασίες εγινα τις 2 τελευταιες μερες με ραδιο κ καφοτσίγαρο ηρεμα κ σχολαστικα γιατι η εμπειρια πολλες φορες σε υποπιπτει σε λαθακια λογω υπερβολικης εμπειριας,οταν γεμισα με συριγγα κι οτα έβαλα το τεπόζιτο μετά πάλι το ιδιο συμβάν είχα,δεν έπαιρνε και καπου καπου σκασίματα,τα λεκανάκια εχουν βενζινη μόνο οτα γεμισα με συριγγα.Τώρα όπως είπε ο stam δεν ρουφηξα απο υποπιεσης στο ρουμπινετο,θα το κανω αυριο οπως και τα μπουζοκαλώδια οπως είπε ο stam,γιατί σήμερα της Παναγίας μας δεν πιάνω εργαλεία με τιποτα,θα κανω αυτα τα δυο το πρωι και θα μιλήσουμε,σας ευχαριστώ φιλαράκια.

ΧΟΝΤΑΚΙΑΣ

.itom 32,panos25 & stam ευχαριστώ για την βοήθειά σας.Έβαλα τα μπουζοκαλώδια όπως είπε ο stam για δε την τροφοδοσία ρούφηξα την υποπίεση και έτσι "ξεκόλλησε" η μεμβράνη κι έστελνε βενζίνη,πήρε η μηχανή με λίγο τσοκ αλλά δουλευε ψηλά κι έπαιζε το ρελαντί πάνω-κάτω μόνο του χωρίς να μπορώ να το ρυθμίσω,ώσπου δυσκολευόταν να ξαναπάρει,αυτό με έβαλε σε υποψίες,άδειασα τα λάδια και με το που έπεφταν επαληθεύτηκαν οι φοβοι μου,καινουργια λάδια ανακατεμένα με βενζίνη,σαν κι αυτά που αναμιγνύεις για αλυσοπριονο.Η καντεμιά δεν έχει όριο.

stam

Πως σου ανακατεύτηκαν τα λάδια με την βενζίνη?