Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα

Ξεκίνησε από itom32, Αυγούστου 17, 2010, 11:37:59 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

itom32

Γιατι ειναι μυλορδος απο το π.χ Νew Hurmshire παρακαλω....μας θεωρει τριτοκοσμικους μη πω καμια βαρια.........το καθ...... >:( ειναι πολλοι απο δαυτους ετσι.

klab


johnnybe

μυστήρια πράματα...έχω συναντήσει και εγώ τέτοιους είναι η αλήθεια. Μετά από ξεκαθάρισμα βέβαια του τύπου:"Φίλε θα έρθει το courier, θα παραλάβει και εσύ θα πάρεις λεφτά"  συνήθως τους πείθω. τι να πεις...

itom32

Tι αλλο να θελει κανεις;Ειμαι ερωτευμενος καργα μαζι της...πριν πεσω για υπνο σκεφτομαι οτι αυριο εχω να την καβαλησω για να παω δουλεια.Σαββατα ή Κυριακες εχω να την καθαρησω-ελενξω-γρασαρω.Καθε λεπτο μαζι της αξιζει πολλα χρονια.Τυφλος ερωτας...
Προχθες που συζητουσα ενω τα πιναμε με τον headmaster,εντωπισαμε και την αιτια του βαριου μου τιμονιου.
Να πω οτι λιγο πιο νωρις ηρθε και ο desmont,και μου δινει την πορτοκαλιτσα του ανεβενω και το τιμονι του μου φενεται εκτος απο ελαφρι και πιο ψηλο,παρολο που γνωριζω οτι εχουμε ιδια τιμονια.
Τελικα το ολο θεμα εχει ως εξης.Το πισω μου λαστιχο ειναι 150/70/17.Το μπροστα 110/70/17.Οπωτε η ουρα ειναι ψηλααα στον θεο.Και για τον λογο αυτο εχω βαρυ μπροστινο.Ενταξει τα επομενα λαστιχα θα ειναι 150/60/17.Μιλαμε Μητσο για CBR στησιμο...

klab

Βαρύ τιμόνι ακούω  :scratchchin:

Όντως το δικό σου 150/70 έχει διαφορά σε σχέση με τα μαμά, 2.5 πόντους παραπάνω ύψος.
Φόραγα και εγώ πιο ψηλό λάστιχο πίσω και αλλάζοντας σε μαμά διάσταση δεν άλλαξε τίποτα αισθητό στο τιμόνι.
Αν ήταν το ύψος πίσω, όταν πρόσφατα άλλαξες αμορτισέρ, θα έπρεπε να βαρύνει και άλλο το μπροστά με αυτή την λογική, αλλά δεν μας ανέφερες τίποτα τέτοιο.

Μόλις άλλαξα τα ρουλεμάν του λαιμού ελάφρυνε εντελώς  :) μα εντελώς.
Σημειωτέον τα παλιά ρουλεμάν δεν ήταν σε πολύ κακή κατάσταση, δεν διαπίστωνα ιδιαίτερα κολλήματα στην τροχιά κλπ. ο μάστορας το είπε και είχε δίκιο.
Αλλά όταν αλλαχτούν καταλαβαίνεις αμέσως την διαφορά.

Για τα ρουλεμάν, ξέρεις κάποιον που να γνωρίζει πως να στα τσεκάρει ;
Και λέω να ξέρει γιατί τελευταία σε διάφορα μηχανάκια όλο ακούω τα ρουλεμάν είναι ok, και μόλις τα δοκιμάσω εγώ μόνο ok δεν τα βρίσκω.

itom32

Θα πω τον headmaster οταν ξαναβρεθουμε να βολταρει λιγο να μου πει πως του φενεται ο χειρισμος,και να τσεκαρει αυτο που λες.
Τωρα λεμε θεωριες αλλα πηστευεις οτι αυτοι οι 2,5 ποντοι που ειναι πιο πανω η ουρα δεν επιρεαζουν την γεωμετρια της μηχανης?
Δηλ.ειδικα σε φρεναρισματα δεν ρηχνει πολυ περισσοτερο βαρος προς τα εμπρος με αυτο το στησιμο ελαστικων απο οτι με τις μαμα διαστασεις??
Σιγουρα με την καινουρια αναρτηση σηκωθηκε περισσοτερο η ουρα.Αλλα επειδη τα ohlins βοηθησαν στους ελιγμους της μοτο δραματικα, δεν παρατηρησα περισσοτερα προβληματα(βαρος) με το τιμονι,απο οτι πριν.Ισα ισα που πριν ειχα και βαρυ τιμονι και πισω μερος(αναρτηση)βαρκα γιαλο.
Αν εχεις δικαιο μαζι με τα εμπρος ελατηρια παω και για ρουλεμαν.Οκ :scratchchin:

klab

Η γεωμετρία σαφώς επηρεάζει, αλλά όπως είπα πριν σαφέστατα θα είχες καταλάβει κάτι με την αλλαγή των αμορτισέρ.
Δοκίμασε να το κάνεις εσύ, εύκολο είναι καθώς έχεις διπλό σταντ.
Θα κάτσεις πάνω στην μηχανή και θα ρίξεις το βάρος σου πίσω έτσι ώστε να σηκωθεί ο μπροστινός τροχός στον αέρα.
Όπως είναι κεντραρισμένο θα σπρώξεις ελάχιστα με ένα δάχτυλο, έτσι ώστε να πάει το τιμόνι από την μία πλευρά στην άλλη.
Κάντο μερικές φορές, κανονικά πρέπει με ελάχιστη δύναμη να πηγαίνει από τέρμα δεξιά μέχρι τέρμα αριστερά χωρίς να κομπιάζει-ψιλοφρενάρει πουθενά, τελείως ομαλά.
Αν δεις την παραμικρή ανωμαλία-κόμπιασμα (σαν να σκαλώνει κάπου) κυρίως όταν περνάει από το κέντρο τότε είναι ρουλεμάν λαιμού.
Υπάρχει και άλλος τρόπος αλλά είναι πιο δύσκολο να στο δώσω να καταλάβεις γραπτώς.

itom32


klab


snipereps

Επισης Γιαννη, εκτος απο το κομπιασμα που λεει ο klab δεν πρεπει να αναπιδησει ξανα το τιμονι οταν τερμρτισει.
Δηλ με το που ακουμπησει στο τερμα του ετσι οπως το εσπρωξες με τον τροπο που λεει o klab, πρεπει να μεινει στην θεση του και να μην παει ουτε εστω λιγο να ανεβει προς την αντιθετη μερια απο τον γδουπο που θα κανει.

siloo

εγω παντως που ειχα προβλημα με τα ρουλεμαν του λαιμου ηταν πολυ αισθητο σε σημειο που η μηχανη ειχε γινει πιο δυσκινητη και οι ελιγμοι ηταν πολυ δυσκολοι.
με το που τα αλλαξα ηταν σαν να ανεβηκα σε αλλο μηχανακι δεν το συζητω, α και εβαλα κονικα οχι της μανας του.
το μονο που με ανησυχει λιγακι ειναι οτι ενταξει μετα τα πρωτα 100 χλμ αρχισαν να χτυπανε λιγακι για πατησαν καλα και τα πηγα για σφυξιμο αλλα και μετα απο αυτο το σφυξιμο παλι ψιλο χτυπανε, οχι οπως πριν, αλλα σε καποιες λακουβες τα ακουω. ο μαστορας μ ειπε οτι δεν εχει προβλημα και οτι καλο θα ηταν να μην τα σφυξουμε αλλο γιατι μετα θα βαρυνει το τιμονι και θα γινει οπως πριν...

100 ευρουλακια νομιζω μου ειχε παει το μαλλι για αλλαγη μονο των ρουλεμαν του λαιμου...

snipereps

Ναι ειναι ακριβα, ζητανε και πολλα οι μαστοροι, και γω οταν τα ειχα αλλαξει ολα βεβαια ηταν και με αλλες δουλειες μαζι αυτα ηταν που πηραν τα ποιο πολλα και το σερβις στο μπροστινο. Ξες εχουν ταριφα, Αλλα νομιζω πως δεν ειναι δυσκολες δουλειες να τις κανεις μονος, απλα αν ειναι αρχη και εισαι ψαρωμενος η δεν εχεις χωρο κλπ τοτε τα σκας θες δεν θες....

itom32

Kυριοι εκανα το τεστ που αναφερε ο klab,με την μηχανη στον διπλο ορθοστατη και το τιμονι δεν κομπιαζει-σκαλωνει πουθενα.Απο αυτα που ειπατε μετα παιζει να εχω πολυ σφιγμενα τα ρουλεμαν,απο που χλαρωνουν?Παντως σκαλωματα δεν εχω.Το τιμονι κινηται μια χαρα δεξια αριστερα.
Εγω παντως συνεχιζω να πιστευω οτι η βασικη αιτια του προβληματος ειναι οι 2,5 ποντοι παραπανω υψος του πισω μερους του CB λογω μεγαλου προφιλ πισω ελαστικου,σε συνδιασμο με τα βουτυρο μπροστινα μαμα ελατηρια.

klab

Το βρήκα.....γυμναστική θες και δίαιτα  :popcorn: με μπριζόλες και πατάτες τηγανιτές.
Άσε που άμα πάρεις και κανένα κιλό :goodboy: θα κάτσει πίσω το βάρος και θα ελαφρύνει έτσι το μπροστινό.

itom32

 :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:
Αμα ειναι ετσι θα βαλω τον desmont να κανει συγκριτικο τεστ που ειναι πιο αδυνατος απο μενα.