Αποστολέας Θέμα: CB400SF Cafe Racer by Super444  (Αναγνώστηκε 139 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Super444

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 10
CB400SF Cafe Racer by Super444
« στις: Φεβρουάριος 11, 2020, 08:43:32 μμ »
Ανοίγω το θέμα που έλεγα και στο τόπικ των συστάσεων.

Λίγη ιστορία και για όσους δεν έτυχε να το διαβάσουν: Αγόρασα πριν λίγο καιρό ένα υπέροχο, κατάμαυρο Super Four Big 1.

Παραθέτω μερικές φωτό, πρόχειρες από τη μέρα της αγοράς, για να το δείτε:












Πως έφτασα όμως εδώ. Για αυτό πρέπει να σας πάω καμιά 25 χρόνια πίσω, όταν ήμουν 5 και ξεκοκάλιζα κάτι Joe Bar τεύχη που έδινε το ΜΟΤΟ, φανατικός αναγνώστης ο φάδερ. Ε αυτό ήταν, γελούσα και γούσταρα τόσο πολύ που ήξερα ότι θα ήμουν μηχανόβιος (κι ας άργησα για το πρώτο). Και συγκεκριμένα λάτρευα το Bol d'or cafe racer του ενός - να πω την αλήθεια ονόματα δε θυμάμαι πλέον. Όχι το SS, όχι το (XT) motard, όχι κάποιο άλλο, το cafe racer που αργότερα ανακάλυψα ότι ήταν bol d'or. Μεγαλώνοντας μελέτησα και την ιστορία των cafe racers που ήρθε και κούμπωσε με την κουλτούρα μου, μουσικές προτιμήσεις και τα σχετικά (φανατίλας της μπριτ μουσικής). Με αρρώστησε και το πρώτο Thruxton 900 όσο δεν πήγαινε όταν βγήκε. Τέλος, θέλω να φτιάξω ένα cafe racer είπα στον εαυτό μου. Με πρόλαβε η μόδα και διαβάζω διάφορες απόψεις (φβ) ότι και καλά αν είσαι στα 30's σου και θες να φτιάξεις ένα καφερεησο είσαι θύμα των καιρών και του instagram. Ε λοιπόν καμία σχέση και ούτε και με νοιάζει ιδιαίτερα τι θα πει ο καθένας που θεωρεί τον εαυτό του 'τρου' επειδή είναι και 50φεύγα σ' ένα γκρουπ του φβ. Πάμε παρακάτω.

Από τότε κοιτάζω μηχανάκια ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο με το πως μπορούν να μοιάζουν σαν cafe racer. Πάντα τα αγαπημένα μου καστομς ήταν boldorια πάντως.. Κάποια στιγμή και ενώ ήξερα ότι σα μηχανή μου αρέσει πολύ το sf (εννοώ στήσιμο, βάρος, γκάζι) αλλά το απέρριπτα εμφανισιακά ως βάση (λόγω μη ίσιου τεπόζιτου), πέτυχα αυτό:




Ξέρω μόνο SF δεν είναι - προσωπικά με χαλάει και λίγο ο κοκοβιός που είναι σέλα όπως και το υπερβολικά μικρό φανάρι και το υπερβολικά Norton τεπόζιτο. Αλλά γενικά μου άρεσε πολύ! Κυρίως μου άρεσε ότι το sf μπορείς να το φέρεις όπου θες παρά οι επιλογές αυτές - καθαυτές. Hope you get me..

Και κάπως έτσι και επειδή δυστυχώς οι εποχές είναι πολύ ζόρικες και τα μπάτζετ μικρά πήρα ένα SF! και δε με χάλασε καθόλου όμως! Τα 7,5αρια boldorια απλησίαστα, για gsx750 inazuma κοιτούσα επίσης αλλά δεν έπαιζε κανένα. Και καλύτερα, το SF είναι πούπουλο ειδικά αν αφαιρέσεις και πράγματα, πιο αδύναμο βέβαια και σίγουρα καταλαβαίνεις την έλλειψη ροπής αλλά στις στροφούλες θα το έψαχνε με τα κυάλια ένα μαμά boldor. All in all το γουστάρω πολύ αυτό το μοντέλο. Αλλά ξαναλέω ότι διάλεξα μηχανή για να φτιάξω προτζεκτ. Άλλωστε γι' αυτό το επέλεξα κιόλας, λίγο τα κλιπονς, λίγο η racetech τιτανίου με άλλους 4-1 λαιμούς, λίγο τα πειραγματάκια της μηχανικά. Θα τα κανα κι εγώ έτσι κι αλλιώς. Προσοχή δεν ήταν συμβιβασμός, το ήθελα το μηχανάκι. Πάντα μου άρεσε.

Διάβασα τις παρακάτω, πάρα πολύ σεβαστές φυσικά, απόψεις στο τόπικ καλωσορίσματος, οι οποίες με βρίσκουν και σύμφωνο στα σήμεια:

...
Τώρα την άποψη μου για τα cafe racer σε σχέση με το Superfour την ξέρουν οι περισσότεροι εδώ.Θεωρώ οτι με τέτοιες μετασκευές χαλά η ομορφότερη σχεδιαστικά γυμνή γιαπωνέζα.Πάντα όμως είναι σεβαστά τα γούστα και η προσωπική πινελιά του κάθε αναβάτη.Αποψή μου είναι να μην κάνεις κάτι που δεν ξαναφτιάχνεται τουλάχιστον σε εργοστασιακή ποιότητα.Tώρα σε σχέση με το τεπόζιτο του bol dor και επειδή το λάτρευα αυτό το μοντέλο αν σκεφτόμουν κάποια αλλαγή,θα έκανα το superfour σαν αυτό στην παρακάτω φώτο,προς τιμή και μόνο του bol dor.Kαι αν άλλαζα γνώμη απλώς θα άλλαζα και πάλι το κοστούμι.

Καλησπέρα super44444. Καλορίζικη και απο μένα και να ξέρεις σε νιώθω επειδή Α) και γω στα 31 μου αγόρασα
το CB σαν πρώτη μηχανή και Β) Επειδή και γω στην αρχη ήθελα να την καστομαρω. Απλά μετα τον καιρό και τα ταξίδια την
ερωτεύτικα τόσο πολυ που αποφάσισα να την κρατήσω στο μαμά σχήμα με όσο πιο καλη κατάσταση και συντήρηση γίνεται.
Επίσης την δουλεύω και κάθε μερα και μού ναι πιο βολικό να βρω μια δευτερη να την τερατουργισω απο το να μενω χωρις μηχανή.
Έχω δει αρκετά προτζεκτ superfour για cafe racer και να σου πω την αληθεια τα περισσότερα πολύ φτωχά και αρκετά κακόγουστα, ένα στα δεκα που βλέπω να μου αρέσουν όντως.
Οι περισσοτεροι παίζουν κόψιμό ουρας φρατζολοσελα+κλιπονς και κάνουν μια τρύπα στο νερό. Άποψη μου ειναι μεν να το κανεις αλλά σταδιακά και οπως είπαν και
τα παιδιά μην κανεις μη ανεστρέψημες αλλαγές, δλδ κομμένα πλαίσια, βαμμενοι κινητηρες με σπρέι κλπ. Πολλά πράγματα μπορείς και πριν τα κανεις
να τα φτάξεις και λιγο σε κανα photoshop να δεις πως σου κάθονται. Αυτά απο μένα, καλές βόλτες και περιμένουμε να δουμε το καφερεησο σου.

Ναι είναι πολύ όμορφο το μηχανάκι μας μαμά, μάλιστα με βάση την ιστορία των cafe racers, θα μπορούσε άνετα να χαρακτηριστεί ως τέτοιο το δικό μου με τις αλλαγές που ήδη φέρει. Νταξει δεν έχει κοκοβιό. Ξαφνικά μπαίνω στο τρυπάκι να έχω πάρει μηχανή για να κάνω κάτι που ήθελα από μικρό παιδί και να σκέφτομαι όμως, ότι θα χάσει την όμορφη μαμά εμφάνιση αν αρχίσω να πειράζω. Και πρέπει να είμαι πάρα πολύ προσεκτικός στο τι επιλογές θα κάνω. Και ναι, 9 στα 10 προτζεκτς είναι άσχημα. Μάλιστα νομίζω ότι δεν πρέπει καθόλου να κόψεις ουρές και ειδικά να έχει απλώς ένα διπλό σελάκι και τίποτα άλλο αν κρατήσεις το μαμά τεπόζιτο. Είναι υπερβολικά ογκώδες για κάτι τέτοιο. Η μεγάλη ουρά του δίνει ισορροπία, χωρίς αυτή το τεπόζιτο δείχνει τεράστιο.

Παρακάτω μια καστομιά από Βιετνάμ νομίζω, με το μαμά τεπόζιτο, που όμως το πείραξαν για να κάτσει πιο χαμηλά και επίσης δημιούργησαν την (απαραίτητη κατ' εμέ για κάθε cafe racer) ευθεία με σέλα-ούρα, χρησιμοποιώντας διχρωμία και μια ρίγα. Δίνει και άλλη νότα η 18άρα με το λάστιχο αυτό βέβαια...



links για τη μετατροπή:
https://cdn-2.returnofthecaferacers.com/wp-content/uploads/2017/04/kerkus-CB400-caferacer-1.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=SrEEVo0WG6E


Κατά τ' άλλα δε βρήκα τίποτα που να μου "κάνει" με το μαμά τεπόζιτο στο ίντερνετς.


Παραθέτω παρακάτω μια απ' τις αγαπημένες μου ever καστομιές με βάση bol d'or:



Εντάξει του 'χουν αλλάξει τα μάτια βέβαια, ειδικά με το monoshock-μονόμπρατσο. Αλλά... καρδούλες.


Και μερικά Honda (2 SF, ένα boldόρι και ένα CX):














Παρατηρώ γενικά ότι με τεπόζιτα σαν αυτά του boldor και του cx λόγω των πιο ίσιων γραμμών κάθονται πολύ καλύτερα με κοντές ουρές για cafe racer. Παρά με το μαμά. Μάλιστα του boldor είναι και 18άρια (750 & 900) οπότε αυτονομία δε χάνεις. CX είχε 2 εκδόσεις απ' ότι καταλαβαίνω, όχι αυτή με το δάκρυ τεπόζιτο (η πρώτη) αλλά αυτή που έβαλα. Επίσης άσχετα τα monoshock, έτυχε, γενικά προτιμώ τα διπλά αμορτισέρ σε τέτοια μηχανάκια, αισθητικά.

Ως εκ τούτου, και με βάση τη φωτό του Γιάννη (itom), ναι λέω να καστομάρω πολύ προσεκτικά! Μου αρέσει βέβαια έτσι πολύ αλλά και ένα cb400sf bol d'or cafe racer (όλο αυτό  :P), ένας φόρος τιμής στα cafe racer και τα θρυλικά boldόρια μαζί, νομίζω ότι θα μου αρέσει πολύ στο τέλος. Αλλά και αυτό της Kerkus με το μαμά τεπόζιτο πειραγμένο όμορφο είναι. Νομίζω όμως το bol d'or project με ψήνει περισσότερο. Γενικά εργασίες θα γίνουν (αν γίνουν) μετά το φθινόπωρο σίγουρα. Σιγά μην το κλείσω μέσα με καλό καιρό. Οπότε έχουμε. Αυτό με photoshop, μιας και είμαι και του επαγγέλματος, μπορεί να γίνει και θα γίνει. Αλλά βλέποντας τα boldόρια νομίζω ότι το μηχανάκι είναι πολύ παραπλήσιων διαστάσεων (φάνηκε και στη φωτό του Γιάννη, πόσο καλά κάθισε το κοστουμάκι) και θα βγει όπως το σκέφτομαι. Λάθος;

Στην ουρά θα προσπαθήσω να κρατήσω επίσης τη σχεδιαστική ταυτότητα και ίσως να βάλω και φανάρι από τα τελευταία SF. Ή ακόμα και το τετράγωνο. Θα αρχίσω να σχεδιάζω και θα δούμε.

Κάθε γνώμη καλοδεχούμενη, για αρχή έχω αγοράσει την τιμονόπλακα του version s επειδή η δική μου έχει χυτά καβαλέτα και δε φαίνεται όμορφο με τα κλιπόνς. Αλλά πρέπει να βρω κάτι για να στερεώσω τα όργανα και να φτιάξω άλλο κάλυμμα για το πάνελ των λυχνιών. Όργανα-φανάρι λέω να τα αφήσω ως έχουν, δε νομίζω να κάθονται ούτε άσχημα όυτε μικρά. Γενικά ο τόσος μινιμαλισμός στα custom shops με κάτι ψηφιακά οργανάκια και λιλιπούτεια φαναράκια, δεν.. Δεν είναι και αυτό το νόημα του cafe racer εξάλλου. Δεν είναι σχεδιαστική άσκηση, άλλο που έγινε πλέον. Κανονικά και τεπόζιτο απαγορεύεται να αλλάξεις, αλλά ας όψεται.


Αποσυνδεδεμένος panosp25

  • Administrator
  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 934
Απ: CB400SF Cafe Racer by Super444
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 11, 2020, 09:10:19 μμ »
Τι ζημιές κάνεις τώρα ρε Θάνο? Κατ' αρχας το μηχανάκι σου είναι πανέμορφο όπως είναι τώρα. (Έχω και μια αδυναμία στα μαύρα)...
Γνώμη μου είναι να μην κόψεις το πλαίσιο ώστε να είναι όλα αναστρέψιμα για να μην αλλάξει η γεωμετρία αλλά γούστα είναι αυτα.
Brit σκηνή? The clash? Sex pistols? The cure? BLACK SABBATH?????? (θα μας κάψεις!!!)
Σχετικά με αυτό που λες για το ρεύμα με τα δήθεν και τα άσχημα cafe racer στο FB παίρνει πολλή συζήτηση.
Το μηχανάκι σου αν δεν έχει αλλαχτεί το μοτέρ είναι F2T και είναι από τα σπάνια κομμάτια. Στην παρέα μας άλλο ένα παίζει. Γιάννη?
Όπως και να χει περιμένουμε φωτογραφικό υλικό και την ιστορία της μετατροπής με πολύ χαρά. Και θα χαρούμε να τα πούμε σε κάποια εκδρομή.

Αποσυνδεδεμένος TEOS CB SF

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1040
  • οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται
Απ: CB400SF Cafe Racer by Super444
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 11, 2020, 09:21:46 μμ »
Καλησπέρα .. καλή επιτυχία στην κατασκευή σου ,,όπως και να έχει όταν έχεις μεράκι και επιθυμία , σίγουρα το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει ..
Υ.Γ το μοτέρ που φοράει έχω την εντύπωση ότι δεν είναι από big1 .. είναι από πιο νέο μοντέλο .. ας με διορθώσει κάποιος εάν κάνω λάθος. στο σημείο με τις ψήκτρες στον κύλινδρο είναι η κύρια διαφορά ...

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4659
  • Eyes on the Stars
Απ: CB400SF Cafe Racer by Super444
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 11, 2020, 09:32:16 μμ »
Μερικές ιδέες ώστε να μπορέσεις να φτιάξεις cafe racer μεν,αλλα αν μετά απο κάποια λίγα ή πολλά χρόνια αλλάξεις γνώμη και αφού υπάρχουν όλα τα oem αντ/κα που θα αφαιρέσεις απο το sf σου στην αποθήκη σου να μπορέσεις να είσαι και πάλι oem.

1.Πιρουνι.Με ελάχιστα εξοδα,κάνεις το πιρούνι όσο πιο κλασικό γίνεται με ενα ζευγάρι τέτοια καλύμματα καλαμιών.Τι ποιο classic cafe racer.Kαι δεν βάζεις τα πανάκριβα και απαισιώτατα upside down που δεν ταιριάζουν σε αυτην την κλασσική γυμνή.
2.Ρεζερβουαρ είπαμε κάποια πράματα για του bol dor εγω δεν θα το προτιμούσα λόγω και πάλι παραπάνω κόστους και για αγορά και για μετασκευή ώστε να ταιριάζει στο sf.Aντίθετα θα τόνιζα με κάποιες χρυσαφιές;;ασημιές;;κόκκινες;;ψιλές ρίγες τις γραμμές και τα "νευρά"του δικού μας ρεζερβουάρ.Κάτι σαν αυτό που έχει κάνει ο σύντροχος σε αυτήν την φώτο που ανέβασες:

3.Σελα.Σε καμιά περίπτωση δεν την κόβεις.Με ένα σχεδιο ραψίματος σαν αυτό έχει γίνει 100% classic cafe racer:

4.Oυρά.Και πάλι δεν κόβεις υποπλαίσιο ουτε κατα φαντασία.Με μια πολυεστερική ουρά με νέο σχεδιασμό (αφού μάλιστα είσαι και animater τους 3d σχεδιασμους τέτοιων θεμάτων σίγουρα τους έχεις για πλάκα)και ίσως ενα επίσης μελετημένο κολοφάναρο είσαι άρχοντας.Κατι σαν αυτό:

5.Ξέχασα να αναφέρω τον προβολέα ο οποίος θα παράμενε ο ίδιος ίσως βαμμένος σατινέ μαύρο το σώμα και νίκελ το στεφάνι με μια προσθήκη μιας τέτοιας σίτας για περισσότερη cafe racer punk...
https://www.amazon.co.jp/J-base-%E3%83%98%E3%83%83%E3%83%89%E3%83%A9%E3%82%A4%E3%83%88-%E3%82%AC%E3%83%BC%E3%83%89%E4%BB%98-%E3%83%93%E3%83%B3%E3%83%86%E3%83%BC%E3%82%B8-%E3%82%BF%E3%82%A4%E3%83%97%EF%BC%91-%E3%82%AF%E3%83%AA%E3%82%A2%E3%83%BC%E3%83%AC%E3%83%B3%E3%82%BA/dp/B0782M6J27/ref=pd_aw_sbs_263_1/357-2154387-0624119?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B0782M6J27&pd_rd_r=9ab5d66f-1fa3-47c2-8bb1-e409be339a2b&pd_rd_w=jJCZ6&pd_rd_wg=mFxwt&pf_rd_p=6eca51f6-63e4-4d55-90a6-1670629c588f&pf_rd_r=XP20SD38B1BK28SKHFBM&psc=1&refRID=XP20SD38B1BK28SKHFBM
6.To clip on τιμόνι που φοράς και η τιμονόπλακα που θα βάλεις είναι μια χαρα με το υπόλοιπο συνολο που προτείνω.
7.Προσοχή μόνο στην μόντα των οργάνων που φοράς,στην νέα τιμονόπλακα,να είναι όσο γίνεται ποιοτική.

Λέω πάντα την προσωπική μου γνώμη και τι θα έκανα αν ήμουν στη θέση σου.Περισσότερες ιδέες μέσω της συζήτησης εν καιρώ. ;)

Αποσυνδεδεμένος Super444

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 10
Απ: CB400SF Cafe Racer by Super444
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 11, 2020, 10:08:11 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις!  :)

Τι φάση με το μοτέρ?? Τώρα με πριζώσατε. Και τέλοσπάντων πόσα άλογα βγάζει αυτό το μηχανάκι?  >:D (Το λέω επειδή με 45άρι πίσω, αν μέτρησα σωστά, έχει 7-7,5Κ rpm στα 120. Όταν παίζουν στις 8-9. Πλάκα κάνω αλλά είμαι περίεργος να βγει άκρη με το μοτέρ. NC23A γράφει το πλαίσιο πάντως μπροστά στο λαιμό, τώρα να έχει αλλαχτεί? Διαφωτίστε με σας παρακαλώ με τις εκδόσεις μοτέρ και τι μπορεί να χει το δικό μου. Διάβασα την ιστορία μοντέλου αλλά δεν είναι και τέρμα πλήρης προφανώς. Αυτό με τις ψύκτρες το σκέφτηκα κι εγώ αλλά δεν έδωσα περισσότερη σημασία λόγω βαψίματος μοτέρ. Ότι ξεγελάει δηλαδή. Έπρεπε να το ψάξω κι άλλο.

Πάνο ναι όλα αυτά και άλλα πολλά :) Πλαίσιο δε θέλω να κόψω. Και Γιάννη με βρήκες πολύ στο τελευταίο που πόσταρες όσον αφορά την ουρά. Έτσι τη σκεφτόμουν. Σίγουρα όμως με κάποια λεπτή γραμμή για να δημιουργήσει την ευθεία και τόνισμα των νεύρων με διχρωμία σαν τα παλικάρια στο Βιετνάμ. Για το κόστος ενός τεπόζιτου boldor και τι θέλει να μπει, δε με απασχολεί. Δεν τα χω τα έξτρα 3-4 κατοστάρικα βέβαια αλλά αν το θέλω θα το βάλω. Το σκέφτομαι ακόμα λόγω τρελής κ@υλας για τα καφερεησε μπολντορια. Δεν είναι μπολντορ βέβαια, είναι SF. Κάτι που δε σκεφτόμουν όταν έψαχνα SF που έλεγα 'έλα μωρέ, τόσα έχει και τι θα γίνει αν του αλλάξω λίγο τα μάτια?'

Είπαμε μέχρι να τελειώσει το φθινόπωρο έχουμε πολύυυυ καιρό. Γιάννη για usd ούτε λόγος, το μαμά και χωρίς φυσούνες. Έτσι όπως είναι τώρα το δικό μου, ασημί και η μπότα, μου αρέσει πολύ. Όπως και το φτεράκι μπροστά δε θα το έκοβα ούτε χιλιοστό. Θα τα πούμε και από κοντά αύριο. Δυστυχώς δεν είμαι animater, δουλεύω graphic & κυρίως web & app design, οπότε no 3d.  :'( Και είναι και πολύ παλούκια τα άτιμα.

Για αρχή όμως, τα κλιπόνς δεν πρόκειται να φύγουν οπότε πρέπει να ταιριάξω την τιμονόπλακα που πήρα με τα όργανα.


Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4659
  • Eyes on the Stars
Απ: CB400SF Cafe Racer by Super444
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 11, 2020, 10:23:49 μμ »
Θάνο αυτό το ταμπελάκι σου κάτω απο την σέλα υπάρχει;;Τι λέει;;Απο όσο βλέπω πρέπει να έχεις το σπανιότατο project big one FiiT του 1996 ή το επίσης σπανιότατο FiiS του 1995.Νομίζω FiiT εδώ έχει μόνο ο Βαϊτζης,που έλεγε ο panos25 παραπάνω.Πάντως η πίσω σου ανάρτηση showa,εαν δεν έχουν βαφτεί κόκκινα τα ελατήρια,φαίνεται να είναι απο version r,το οποίο ήταν το μόνο με κόκκινα ελατήρια απο μαμα.Ολα τα άλλα μοντελα είχαν μαύρα.
Ολά τα project big one οπως και τα version r και version s απο το 1995 και εδώ είχαν έξτρα ψύκτρες στην κεφαλή.

Αποσυνδεδεμένος Super444

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 10
Απ: CB400SF Cafe Racer by Super444
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 11, 2020, 10:31:04 μμ »
Γιάννη υπάρχει και λέει ακριβώς αυτά νομίζω.. Το μηχανάκι είναι πατρικό που έχει χώρο γιατί έμεινε και από μπροστινά σωληνάκια και είναι εν αναμονή γιατρού. Θα πάρω τον πατέρα μου αύριο να τον ρωτήσω.

Πίσω μπορεί και να έχουν βαφτεί τα ελατήρια, έχουν ξεβάψει σε κανά 2 σημεία εκτός αν μπορούν να το πάθουν έτσι κι αλλιώς. Δεν την εχω και δίπλα μου γμτ..

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4659
  • Eyes on the Stars
Απ: CB400SF Cafe Racer by Super444
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 11, 2020, 10:40:00 μμ »
Οκ εδώ είμαστε δεν φεύγουμε... ;D Αν θες διάβασε εδώ το τόπικ αυτό για να καταλάβεις τι παίζει με τα μοντέλα.Διαβάζοντας τον αριθμό μοτερ και πλαισίου καταλαβαίνεις ποιας χρονιάς και ποιο μοντελο έχεις.Αφου διαπιστώσεις όντως ποιο μοντελο έχεις, θα καταλάβεις ευκολότερα, εαν όλα είναι οκ ή εαν εγινε κάποια αλχημεία-μετάγγιση απο παλαιότερα ή νεότερα μοντέλα.
http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=2585.0
Τους αριθμούς μοτερ και πλαισίου σου θα τους βρεις στον πίνακα Β12 & Β13 στην πρώτη σελίδα του τοπικ.Παρακάτω υπάρχουν και φωτο μεγάλες με ακριβέστατες ημερομηνίες εναρξης παραγωγής του κάθε μοντελου.Σε αυτό που ρωτούσες παραπάβω,53hp έχει το superfour.

Αποσυνδεδεμένος Alex400

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 559
Απ: CB400SF Cafe Racer by Super444
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 11, 2020, 10:50:30 μμ »
Θάνο ήρθε η ώρα να σου αποκαλυφτώ ...! ! ! Όλοι γνωρίζουν ότι είμαι εμμονικός με την 100% διατήρηση της μηχανής όπως παράγεται από την HONDA ...Αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις .... Εκεί που η ''καστομιά'' ξεπέρασε και τον κατασκευαστή ! ! ! Η μηχανή που θα ήθελα να ΕΧΩ σε κάστομ είναι η HONDA CBX 1050 και παραθέτω μια που είναι κοντά στα δικά μου γούστα .   https://www.youtube.com/watch?v=7TfaCD4xyIc  . Παραθέτω επίσης και ένα λίνκ από τη μοτοσυκλέτα που θεωρώ ότι είναι από τα δυσκολότερα πρότζεκτ δηλαδή CX 650 Custom ... https://www.youtube.com/watch?v=R4mC0DZ5XwI  . Βλέπω λοιπόν να ανοίγουμε θέματα και συζητήσεις και αυτή ζωντάνια μου είναι ευχάριστη .  :)               

Αποσυνδεδεμένος Harlock

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 111
Απ: CB400SF Cafe Racer by Super444
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 12, 2020, 11:11:54 πμ »
Το cx500 το σκεφτομουν ενα φεγγαρι (στην αναζήτηση δεύτερης μηχανής). Πολύ κλασσικό cafe racer με πολύ ωραία αποτελέσματα
 και γι'αυτο πια η τιμή του έχει ξεφύγει, από την άλλη αρκετοί λένε οτι δεν ειναι και καλή σαν μηχανή. Ψώφιο με πολύ βαρή μοτέρ.

Αποσυνδεδεμένος TEOS CB SF

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1040
  • οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται
Απ: CB400SF Cafe Racer by Super444
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 12, 2020, 11:38:05 πμ »
Διαβάζοντας όλα τα παραπάνω .. θυμήθηκα μια ομάδα που ανέφερε το παλιό μέλος microvios ..
Για όσους γνωρίζουν την (ΕΟΚΑΜΑΚΑ)

Αποσυνδεδεμένος Super444

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 10
Απ: CB400SF Cafe Racer by Super444
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 08:21:35 μμ »
Το cx500 το σκεφτομουν ενα φεγγαρι (στην αναζήτηση δεύτερης μηχανής). Πολύ κλασσικό cafe racer με πολύ ωραία αποτελέσματα
 και γι'αυτο πια η τιμή του έχει ξεφύγει, από την άλλη αρκετοί λένε οτι δεν ειναι και καλή σαν μηχανή. Ψώφιο με πολύ βαρή μοτέρ.

Και ψηλό κέντρο βάρους. Ντάξει cruiser ήταν το μηχανάκι κανονικά, τι να κάνει κι αυτό. Ρε συ Άλεξ πως μας αρρώστησες έτσι;; Καλά το ξακύλιντρο πολύ exotica να πούμε.

Αποσυνδεδεμένος panosp25

  • Administrator
  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 934
Απ: CB400SF Cafe Racer by Super444
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 16, 2020, 09:13:04 μμ »
Μια πολυ όμορφη κατασκευή κοκοβιου που πιθανότατα να μην εχει κόψει σκελετό...


Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος Super444

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 10
Απ: CB400SF Cafe Racer by Super444
« Απάντηση #13 στις: Χθες στις 07:38:34 μμ »
Το τεπόζιτο θα αλλαχθεί τελικώς, μπολντορίσιο εν όψει! Δε μου κάθεται καλά το δικό μας σε οποιαδήποτε καστομιά. Ενώ σαν μαμά είναι πανέμορφο.

Για cafe racer θέλει ένα πιο ίσιο και μακρύ, κατ' εμέ.

Λοιπόν αποφάσισα να του βάλω ζάντες από NC29. Με τον Γιάννη (itom) το ψάχνουμε τόσες μέρες και μου' στειλε και 2 ωραία links με sf που έβαλαν αυτές τις ζάντες. Το ένα είναι γιαπωνέζικο οπότε ανοίξτε το με Chrome για να βγάλει αυτόματη μετάφραση:
https://minkara.carview.co.jp/userid/1395864/car/1760722/3259129/note.aspx?fbclid=IwAR0w53Aoeqh81clzOYVMAksm-FErOeMS1MywhtN7pZLOz18eaX7hsodKrLw
http://yahoo.aleado.com/lot?auctionID=o266045889&fbclid=IwAR3jgQz29TNdeOxw2DH8GEidEXgJqjcKxXFYb3M9TJjmQKCdMJW-2_7DH1I#enlargeimg

Πίσω θα φτιάξω ουρίτσα-κοκοβιό japan style με το φαναράκι του nc29, που βγάζει 2 μικρά στρόγγυλα δηλαδή απ'το πλαστικό. Αν βγει όπως το φαντάζομαι θα μου αρέσει πολύ και θα είναι κατά κάποιο τρόπο αναφορά σε 3 από τα αγαπημένα μου μηχανάκια εβερ ανεξαρτήτως μάρκας: το SF φυσικά, το απίστευτο όμως CBR400RR NC29 και τα επιβλητικά CB750/900F Bol d'or.

Ξεκινάω και τις photoshopιές οσονούπω, αν και προτιμώ το χαρτί. Αν κάνω κάτι καλύτερο από πρόχειρο, θα σας το δείξω κι εδώ.