Βελονα-πυραυλακι καρμπυλατερ προβλημα

Ξεκίνησε από Κρις Β, Δεκεμβρίου 13, 2019, 04:20:27 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Κρις Β

Οπότε να τα αλλάξω με cr8 η τα κρατάω;; το λέω διότι μπορώ να τα αλλάξω και επίσης θέλω να έχω τα ιδανικά μπουζι.. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και σορρυ για το πρήξιμο ειδικά σε εσένα Αλέξ 400😁😉
V. K.

panosp25

Βασίλη άφησέ τα και δούλεψέ τα. Αν κάτι δεν σου πάει καλά, τότε άλλαξέ τα.

Κρις Β

Παιδιά τα έχω αγοράσει αλλά δεν έχουν τοποθετηθεί είναι στα κουτιά τους γιαυτό το λέω την δουλεύω με τα παλιά ακομα
V. K.

Harlock

Παράθεση από: TEOS CB SF στις Δεκεμβρίου 28, 2019, 11:29:08 ΠΜ
Όπως είχε γράψει και ένας παλιός ο Athanasio ((κάπου στο 2013)) Οι θερμοκρασία περιβάλοντος δεν έχει ουσιαστηκα καμία συνέπεια στην ίδια την θερμοκρασία του μπουζί αλλά στην αναλογία μείγματος αέρα/βενζίνης.  Όσο πιο ψυχρός είναι ο αέρας τόσο πιο πυκνός είναι με αποτέλεσμα το μείγμα να φτωχαίνει σε βενζίνη.  Σαν συνέπεια έχουμε την αύξηση θερμοκρασίας λειτουργίας του κινητήρα (νομίζω πως δεν υπάρχει λόγος να αναλύσουμε το γιατί?).  Έτσι θα χρειαζόμασταν
ή ψυχρότερο μπουζί ώστε να μην ανεβάζουν θερμοκρασία δημιουργώντας φαινόμενα προανάφλεξης και υπερθέρμανσης
ή αλλαγή στη ρύθμιση των καρμπυρατέρ για να πετύχουμε πλουσιότερο μείγμα

Οι κατασκευαστές κινητήρων πραγματοποιούν μεγάλες έρευνες για να καταλήξουν στο ποιας θερμοκρασίας μπουζί ταιριάζει στα χαρακτηριστικά της λειτουργίας του κινητήρα και κανονικά οι οποιεσδήποτε θερμοκρασίες περιβάλοντος με τις οποιεσδήποτε αποκλίσεις βρίσκονται μέσα στα όρια των ανοχών θερμοκρασίας των μπουζί καθώς αυτά διαθέτουν ένα εύρος 300°C
Όμως με την φθορά της χρήσης ή και το tuning οι συνθήκες και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα αλλάζουν.  Το αποτέλεσμα είναι από εκεί που ένα μπουζί που θεωρητικά εχει επιλεγεί γιατί βρίσκεται κοντά στο μέσο αυτού του εύρους τελικά να πλησιάζει κοντά στα άκρα του (εύρους) κι έτσι σε μια σημαντική απόκλιση των συνθηκών περιβάλοντος να τα υπερβαίνει.

Αν για κάποιον λόγο έχουμε επιλέξει να αλλάξουμε τις εργοστασιακές ρυθμίσεις του κινητήρα (αύξηση απόδοσης) ή έχουμε παραμελήσει να τον ρυθμίσουμε μετά από χρόνια χρήσης άρα και φθοράς, ηθελιμένα (στην πρώτη περίπτωση) ή μη (στην δεύτερη) του επιτρέπουμε να δουλεύει κοντά σε αυτά τα άκρα.
Δεν νομιζω οτι η θερμοκρασία της ατμόσφαιρας αλλαζει τη περιοκτηκοτητα σε οξυγόνο. Αν εννοεις αυτο δλδ. Το υψόμετρο ειναι μονο θεμα. Και στις ρυθμίσεις για καρμπιρατέρ το αναφερουνε παντού.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk


giannis_t

Η θερμοκρασία του αέρα αλλάζει την πυκνότητα του και άρα στον ίδιο όγκο αέρα έχεις περισσότερο οξυγόνο άρα τρέχεις φτωχότερα. Τώρα πόσο αισθητή είναι η διαφορά δεν έχω την εμπειρία να πω. Μάλλον όχι τόσο αισθητή αλλιώς θα το προβλεπανε και οι κατασκευαστές.
Στο υψόμετρο πάντως είναι αισθητή σίγουρα το καταλάβαμε και όταν ανεβήκαμε για το ψήσιμο.


Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

TEOS CB SF

Το παραπάνω σχόλιο μου όπως γράφω και στην αρχή του κειμένου είναι επανατυπωση από σχόλιο του Atanasio  ο οποίος σύμφωνα με παλιότερα ποστ είχε τεκμηριωμένα άποψη ... Προσωπικά δεν γνωρίζω λεπτομέρειες για τόσο εξειδικευμένο θα όπως την πυκνότητα του αέρα ..αλλά θα παραθέσω το ποστ όπου το διάβασα για να το διαβάσει οποίος έχει όρεξη από την αρχή http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=3600.msg38362#msg38362    Καλό διάβασμα λοιπόν  ;)

Κρις Β

Παιδια ολα μαλακιες ηταν τελικα ελεγξα ρευματα καρμπς τα παντα τελικα ηταν τα μπουζι ειχα λαλησει και απλα ηθελαν αλλαγη.. Τα αλλαξα και μια χαρα.. Την βρηκα την λυσηβκαι χωρις να με δαγκωσουν οι μηχανηκαρες οι αρχιδατες.... Σας ευχαριστώ πολύ ολους για τις απαντήσεις σας
V. K.

giorgospetrou1995

Παράθεση από: panosp25 στις Δεκεμβρίου 13, 2019, 10:17:27 ΜΜ
Όπως είπε κι ο Apostolos μπορείς να διαβάσεις και προηγούμενα post. Παρόλα αυτά μια μικρή βοήθεια έχει ως εξής...
Αφού βγάλεις την τετράδα και την πάρεις στον πάγκο σου,


αδειάζεις τα λεκανάκια ξεσφίγγοντας αυτή τη βίδα (προτείνω βέβαια αυτό να γίνει πριν αφαιρεθεί η τετράδα από τη μηχανή)



Έπειτα τη γυρνάς ανάποδα...


και λύνεις ένα ένα τα λεκανάκια


Με ένα τσιμπιδάκι βγάζεις το πειράκι του φλοτερ



βγάζεις το φλοτέρ τραβώντας το προς τα πάνω...



και αποκαλύπτεται από κάτω το πυραυλάκι.



το πυραυλάκι.


Βάζεις το πυραυλάκι στην εγκοπή του φλοτερ...



τοποθετείς το φλοτέρ στη θέση του βάζοντας ταυτόχρονα το πυραυλάκι στην έδρα του...



Βάζεις πάλι το πειράκι στη θέση του...



και συνεχίζεις την αντίστροφη διαδικασία.

Αξίζει να τονίσω ότι όλη διαδικασία πρέπει να γίνει με αργά, σίγουρα βήματα, σταθερό χέρι χωρίς βιασύνη και σε καθαρό πάγκο.
ʼπλωσε ένα καθαρό χαρτί και τοποθέτησε τα εξαρτήματα πάνω σε αυτό με τη σειρά χωρίς να μπερδεύεις του ενός καρμπιρατέρ με του άλλου.
Καλή επιτυχία!!!
Συγχαρητήρια για της οδηγίες σου φίλε

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk