Πρώτη μηχανή για Α2 δίπλωμα

Ξεκίνησε από Lazaros98, Αυγούστου 21, 2019, 09:17:52 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Lazaros98

Γεια σε όλους! Θα ήθελα μια γνώμη για την επιλογή πρώτης μηχανής. Το μπάτζετ δυστηχως θα είναι μικρό (1500€). Από την έρευνα αγοράς που κάνω μόνος μου εδώ και κάποιους μηνες, έχω καταλήξει στις εξής επιλογές:
Honda Cb 400 Sf
Honda Transalp 400
Kawasaki KLE 500
Η χρήση που θέλω να κάνω είναι κυρίως εκδρομες/ ταξιδακια  με την παρέα (6-7 μηχανές ακόμα). Μιας και θα είναι η πρώτη μου μηχανή και η εμπειρία σχετικά μικρή, με ενδιαφέρει ποια θα ήταν καλύτερη επιλογή για έναν νέο οδηγό στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Ωστόσο τα έξοδα σέρβις και κατανάλωσης έρχονται σε δεύτερη θέση σαν παράγοντας καθώς οπως τόνισα με ενδιαφέρει οδηγικά πιο πολύ τι θα ήταν καλύτερο για εμένα στα πρώτα μου βήματα. Σας ευχαριστω εκ των προτέρων κάθε γνώμη δεκτή και σεβαστή! Να έχετε μια όμορφη μια μέρα! 😊🏍️

Alex400

Λάζαρε η αγορά μιας μοτοσυκλέτας, υπόκειται σε μη αντικειμενικά κριτήρια συνήθως .Τέτοια είναι η γνώμη των φίλων, ένα τεστ περιοδικού , η αίσθηση που αποκόμισες από τα ζωηρά χρώματα μιας μηχανής σε μια βιτρίνα . Η αγορά είναι προσωπική υπόθεση, με βάση τι αρέσει στον καθένα μας και όχι με το πόσο χρηστικό ή αξιόπιστο είναι. Με αυτά προλογίζω τα ακόλουθα :    1. Η διαφορά στη ποιότητα κατασκευής , κύλισης , αξιοπιστίας του CB σε σχέση με τα δυο μηχανάκια που ανέφερες είναι χαοτική .....[Αρκεί το CB να  είναι σε καλή κατάσταση και άριστα συντηρημένο] [ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ ΥΠΟΘΕΣΗ].                                                                            2. Το CB είναι τόσο εύχρηστο που το χρησιμοποιούν οι σχολές οδηγών .                                                                                      3. Αν προτιμήσεις το TRANSALP απέφυγε το 400 και με τα ίδια χρήματα πάρε το 600 ή το 650 .[Το 400 μόνο προβλήματα θα σου δώσει].                                                                                                                                                                        4. Δυστυχώς για το KLE ο χρόνος του έχει περάσει ανεπιστρεπτί . Είναι ξεπερασμένο οδηγικά [ακόμα και από τα κινέζικα ZONTES ] και η αξιοπιστία ΔΕΝ ήταν το καλό του χαρτί .....ΑΥΤΑ για την ώρα, καλή επιτυχία στην αγορά σου .
                     

itom32

Αν και θετεις ερωτηματα πριν διαβασεις τους κανονες του φορουμ και πριν γραψεις μήνυμα χαιρετισμού στον πινακα νεων μελων,θα σε καλωσορισω στο φορουμ των κατοχων CB400Superfour.

TEOS CB SF

Θα συμφωνήσω με τον itom ,, και επίσης θα πω εύχομαι να βρεις ένα μηχανάκι που θα σε ταιριάζει.

panosp25

Κι εγω με τη σειρά μου θα συμφωνήσω για τον χαιρετισμό και τους κανόνες.

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


giannis_t

Τα είπανε οι προλαλήσαντες για το καλωσόρισμα οπότε πάμε στο ζουμί.
Αν κατάλαβα καλά είσαι του 98 και είσαι στη φάση που ήμουν εγώ πέρσι, άρα για αρχή να έχεις το μυαλό στο κεφάλι και μη βιαστείς. Για μένα το πρώτη μηχανή κλπ και το ταξιδάκια είναι λίγο αντίθετα κριτήρια.
Εγώ επέλεξα γυμνό για πρώτο γιατί ήξερα ότι θα πέσω μια δυο φορές (μιλάω για χαχα πεσιματα όχι κάτι σπουδαίο) και ήθελα να μην έχω πλαστικά να σπάσω (και δεν το μετάνιωσα καθόλου), εύκολη συντήρηση και στο αισθητικό κομμάτι το γυμνό έχει κάτι κλασσικό.
Επίσης σίγουρα μια μηχανή λίγο χαμηλότερη θα είναι πιο εύκολη στον έλεγχο ειδικά μέσα στην πόλη. Και αφού είναι πρώτη θα κάνεις σίγουρα πολλές μικρές αποστάσεις εκτός αν έχεις κι άλλο μέσο μικρότερο.
Μιας και εγώ σχετικά πρόσφατα πήρα CB για πρώτη μηχανή θα σου πω πως δεν το μετάνιωσα και θα στο πρότεινα. Ήρεμο, άσπαστο, διαχρονικό τι άλλο θες;
Α ναι για τα ταξίδια θα χρειαστείς μια τζαμαρία μάλλον μπροστά γιατί όπως διαπίστωσα και εγώ το ταξίδι με γυμνό είναι αργή διαδικασία αλλά πάλι καλύτερα από το transalp.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

jah

Να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου;; Θα τον κάνω!!  >:D

Σκέψου τη βασική διαφορά που έχουν το transalp και το cb.. Χώμα vs δρόμος.. Οι δικοί σου τι μηχανάκια έχουν;; Η παρέα είναι αρκετά σημαντικό κομμάτι στην επιλογή κατά τη γνώμη μου..

Αν γυρνούσα το χρόνο πίσω, πάλι με cb θα ξεκινούσα, αλλά στην παρούσα φάση αν με έβαζες να διαλέξω θα πήγαινα σε transalp.. To 600 κατά προτίμηση που ανέφερε και ο ʼλεξ.. Ο λόγος είναι καθαρά ταξιδιωτικός. Τριβάλιτσος, δικάβαλος και on/off.

Δες τι "ανάγκες" έχεις και τι απαιτήσεις έχεις από το μηχανάκι που θα πάρεις..

Lazaros98

Σας ευχαριστώ όλους και συγγνώμη για την παραβλεψη των κανόνων, δεν το πρόσεξα είχα στο νου μου να γράψω άρθρο!

Ποντιος χρηστος

Γεια σου λαζαρος καλώς ήρθες στην κοινότητα μας . Cb.
.ο πόντος ζει.
ο πυρετος καζαντζιδης

itom32

Θα σε στεναχωρήσω ίσως,αλλά νομίζω πως πρέπει να υπενθυμήσω πως με Α2 δεν μπορείς να οδηγήσεις Superfour νόμιμα.To A2 καλύπτει μοτοσυκλέτες ισχύος έως 35kw δηλ.46,94 Ηp.To Superfour έχει 53Hp δηλ.39.5kw.Πιο αναλυτικά για το A2 :           
http://www.sxoliodigon-moisis.gr/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B12-%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%AD%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CF%83/
Και μερικά στοιχεια σχετικά με τις μοτοσυκλέτες που αναφερόμαστε:
https://motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xl400v_transalp_91.html

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_kle500%2005.htm

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cb400_super_four%2096.htm

panosp25

Ξεκαθάρισε πρώτα τι μπορείς να οδηγήσεις και μετά ανανέωσε τη λίστα. Όσο για την επιλογή, κανε ενα test drive τα υποψήφια μηχανάκια, επιλέξε την κατηγορία, on-off, touring, street, naked κλπ, αποκλεισε το KLE και πάρε αυτό ππυ σου πάει καλύτερα στο μάτι.

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


giannis_t

Μιας και το θέμα έχει απασχολήσει και εμένα ας τα πω από την δικιά μου οπτική. Η αλήθεια είναι ότι τυπικά το Α2 δεν καλύπτει SF, αλλά... είχε βγει μια υπουργική απόφαση που έδινε στα SF χάρη για τις σχολές οδηγών μιας και ήταν πολύ συχνό μηχανάκι και κάναν φασαρία για να μην αλλάξουν. Ενώ η υπουργική απόφαση αναφέρει ξεκάθαρα τα εκπαιδευτικά έχει άτυπα επικρατήσει στην πιάτσα και ξέρω (πέρα από ότι έχω ακούσει/διαβάσε) ότι γνωστό  μου που τον σταματήσανε σε έλεγχο δεν του είπανε τίποτα, ίσως και λόγο άγνοιας από τη μεριά των αστυνομικών. Τώρα σε ατύχημα έχω ακούσει γνωστό που ούτε η ασφαλιστική ασχολήθηκε. Οπότε για μένα (έχοντας γνώση της κατάστασης) είναι οκ το SF αλλά δεν θα έπαιρνα άλλο 400αρι που παραβιάζει το όριο.
ΠΡΟΣΟΧΗ δεν λέω ότι είναι νόμιμο, αυτό δεν αλλάζει!!!
Από την άλλη υπάρχουν και περιοριστές ισχύος που προβλέπονται από την νομοθεσία ωστόσο στην ελλάδα δεν γίνεται να σου πιστοποιήσει κάποιος την εγκατάσταση οπότε είναι αρκετά θολά τα πράγματα (σε αντίθεση με όλη την υπόλοιπη ευρώπη)
Τώρα για τα transalp και kle είναι εντός του ορίου και τα δύο.
Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

Lazaros98

Δηλαδή το Suzuki XF 650 Freewind αποδίδει 35 Κw ακριβώς οδηγείται με Α2;

panosp25

Θεωρητικά οχι. Ο λόγος ισχύος προς το βάρος είναι 0,21.

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk