Σωληνάκια φρένων υψηλής

Ξεκίνησε από giannis_t, Ιουνίου 08, 2019, 12:29:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

giannis_t

Καλησπέρα στο φόρουμ, μιας και εγώ κάνω σιγά σιγά δουλίτσες με την ʼιρι είπα να μοιραστώ λίγη γνώση, στο κάτω κάτω για αυτό είναι το φόρουμ.

Όπως ίσως ξέρετε/θυμάστε η ʼιρι ήταν χρόνια σε ακινησία και σε κακή εξωτερική κατάσταση λόγο βροχών ηλίου κλπ, οπότε ενώ είχα αλλάξει τακάκια και υγρά φοβόμουν κατά βάθος για αυτά τα ριμαδια τα σωληνάκια σε κάθε φρενάρισμα. Είχα έτσι αποφασίσει να τα αλλάξω αν και δεν πίστευα ότι θα δω βελτίωση όπως κάποιοι λένε στα φόρουμ και στις συζητήσεις.

Στο ψητό. Πήγα σε μαγαζί με μαρκουτσια σωλήνες κλπ που ήξερα ότι κάνει σωληνάκια φρένων από προηγούμενη δουλειά σε αυτοκίνητο. Μου τα μέτρησε και αφού διάλεξα με χρυσό κάλυμμα σε 10 λεπτά είχα 3 ολοκαίνουργια σωληνάκια φρένων. Το κόστος αν θυμάμαι καλά ήταν περίπου 80€.Αποφάσισα χθες λοιπόν να τα φορέσω στην ʼιρι.

Αλλάζω το πίσω σωληνάκι κάνω και μια εξαέρωση εύκολα και γρήγορα. Πρώτο τεστ στη γειτονιά και το πίσω φρένο μου επιτέλους κοκαλωνει πλέον εύκολα. Θαυμάσιο αποτέλεσμα. Βέβαια έβαλα υγρά της brembo αυτή τη φορά αλλά και τα προηγούμενα τρεις μήνες τα είχα δεν ήταν και παλιά.

Τα μπροστά με παιδεψαν πάρα πολύ. Για κάποιο ανεξήγητο λόγο ενώ δεν έχανε κάπου το σύστημα και ενώ εξαερωνα και τις δύο δαγκάνες εναλλάξ, δεν είχε πίεση (δηλαδή φρένα). Μετά από πολλά δοκίμασα με ένα σωληνάκι υψηλής και ένα παλιό και όλα πήγαν καλά. Οπότε χωρίς να αδειάσω το υψηλής άλλαξα και το δεύτερο με υψηλής και πλέον η εξαέρωση έγινε κανονικά. Το αποτέλεσμα και παλι μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε καθώς πάλι η μπροστά ροδα κοκαλωνει εύκολα με πολύ μικρή ταχύτητα (δεν δοκίμασα με μεγάλη).

Επίσης όσο είχα ένα παλιό και ένα καινούργιο παρατήρησα (μέσω της αφής) ότι τα μαμά σωληνάκια διογκώνονται αισθητά όταν πατάς φρένο σε αντίθεση με τα υψηλής και μάλλον σε αυτό το φαινόμενο οφείλεται η βελτίωση.

Ανακεφαλαιωνοντας, η αλλαγή σε σωληνάκια υψηλής προσφέρουν μικρή αλλά αισθητή βελτίωση στα φρένα και τεράστια βελτίωση στην αυτοπεποίθηση. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα ;)

(Θα ανεβάσω και καμιά φωτό σε λίγο)

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

wolfi

Παράθεση από: giannis_t στις Ιουνίου 08, 2019, 12:29:09 ΜΜ
Τα μπροστά με παιδεψαν πάρα πολύ. Για κάποιο ανεξήγητο λόγο ενώ δεν έχανε κάπου το σύστημα και ενώ εξαερωνα και τις δύο δαγκάνες εναλλάξ, δεν είχε πίεση (δηλαδή φρένα). Μετά από πολλά δοκίμασα με ένα σωληνάκι υψηλής και ένα παλιό και όλα πήγαν καλά. Οπότε χωρίς να αδειάσω το υψηλής άλλαξα και το δεύτερο με υψηλής και πλέον η εξαέρωση έγινε κανονικά.



Όταν έκανα εγώ αλλαγή υγρόν φρένων είχα προνοήσει και είχα-εχω για ευκολία το μαραφετι και στο 10λεπτο ήμουν έτοιμος  ;D


wolfi

Τώρα θα με πεις αξίζει για μια αλλαγή στο μηχανάκι το χρόνο μία φορά να δώσουμε λεφτά για αγορά αντλία κενού;
ΌΧΙ ΔΕΝ.....
Αλλά αν έχεις την ευκαιρία όπως με έκατσε εμένα
Αντλία κενού και σφυροκατσαβιδο προσφορά στα 20€ τι κάνεις;;;; Μπαίνεις με τίς μπάντες για αγορά ή όχι

giannis_t

Δεν ξέρω αν αξίζει με την έννοια ότι είναι πολύ απλό ούτως η άλλως άμα το μάθεις. Πατάς ανοίγεις κλείνεις αφήνεις και ξανά από την αρχή.
Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γτ δεν εξαερωνοταν τα δύο μαζί και έφαγα ένα απόγευμα στην αυλή να κοιτάω τα σωληνάκια με απελπισία.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

wolfi

Παράθεση από: giannis_t στις Ιουνίου 08, 2019, 01:15:11 ΜΜ
Δεν ξέρω αν αξίζει με την έννοια ότι είναι πολύ απλό ούτως η άλλως άμα το μάθεις. Πατάς ανοίγεις κλείνεις αφήνεις και ξανά από την αρχή.



Στο τουτου που ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΎΤΕΡΟ ʼΤΟΜΟ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΠΑΤΗΜΈΝΟ τι κάνεις;;;;

giannis_t


Παράθεση από: wolfi στις Ιουνίου 08, 2019, 01:20:11 ΜΜ

Στο τουτου που ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΎΤΕΡΟ ʼΤΟΜΟ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΠΑΤΗΜΈΝΟ τι κάνεις;;;;

Φόρουμ με μηχανές δεν είμαστε εδώ;
Αστειεύομαι, ε ναι δεν το είχα σκεφτεί το αμάξι. Εκεί φαίνεται απαραίτητο.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

panosp25

Την άποψή μου για τις επενδύσεις στα φρένα και τις αναρτήσεις, λίγο πολυ τις ξέρετε. Ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγή στα σωληνάκια του, (τα μαμά) κάθε 4 χρόνια και κάθε δύο τα υγρά.
Αλλά πριν απελπιστείς πάλι (οχι μονο εσυ), ρίξε ένα σήμα στο φορουμ, ολο και κάποιος θα χει ξοδέψει 30+ λεπτά να πατάει μπροστινό και να συμπληρώνει λάδια και να εξαερωνει και ξανά και παλι, για να σου πει την εμπειρία του, πριν απελπιστεί κι αυτός...

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Alex400

Το λέει ένα τραγούδι : Ανέβηκε το επίπεδο σε τούτο εδώ το γήπεδο ....και αποδεικνύει ότι το GO4IT δεν είναι άλλως ένας χώρος με CB400 SUPERFOUR . Είναι Ο ΧΩΡΟΣ . 
Σε συνέχεια των ανωτέρω θα παρατηρήσω : 
1. Όταν επιλέγουμε υγρά φρένων [DOT 4 ] παρατηρούμε και τις θερμοκρασίες βρασμών αλλά ΚΑΙ το χρόνο χρήσης [ Τα περισσότερα που παρατήρησα ήταν χρονιαία ]...Εγώ χρησιμοποιώ ΑΤΕ [μάρκα] raicing διαρκείας 3 ετών . Η ΑΤΕ κατασκευάζει τα υγρά άλλων εταιριών όπως π.χ. LIQUI MOLY .... Τιμή ΛΙΤΡΟΥ [1000ml] σε εμάς 10 ευρώ. [ Τα raicing ]
2. Μεγάλη βελτίωση 30% ....έχω παρατηρήσει σε όσες μηχανές καθαρίσαμε και πλύναμε τις δαγκάνες . Θα επανέλθω με τεχνικό αφιέρωμα .
3. Αρκετοί σύντροχοι  ΔΕΝ γνωρίζουν ότι διαθέτουν από τα καλύτερα και δυνατότερα φρένα που υπάρχουν ...Η TRIUMPH φοράει τις δάγκανες μας στο 955 i TIGER  2001-2005 μηχανή με  105 άλογα τροχό και 250 κιλά γεμάτο .....
4. Το ΑΡΙΣΤΟ αποτέλεσμα πέδησης διαφέρει από τα ισχυρά φρένα ....Τα ισχυρά τα θέλουμε στη πίστα με D212 λάστιχο ....Στο δρόμο είναι ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΑ ....Στους δρόμους της Αθήνας [γυαλί ] τα δικά μου τετραπίστονα '' FIIIT ''VERSION-S με το που τα χαϊδεύεις διπλώνει το μπροστινό και καπνίζει το λάστιχο ... Δεν θέλω να σκέφτομαι φρενάρισμα πανικού σε βρεγμένο..   Σε καλό οδόστρωμα κάνεις έντο ...Αλλά υπολείπονται σε αίσθηση και αποτέλεσμα των απλών που είχα στο FIIR.
5. Giannis t Επειδή η φυσαλίδα δύσκολα φεύγει από τα υψηλής παλαιότερα τα εξαέρωνα ανάποδα : Με πίεση από σύριγγα γεμάτη υγρά συνδεδεμένη με σωληνάκι διάφανο στο  εξαερωτικό και τα υγρά ανέβαιναν στο δοχείο.                                                               

wolfi



Παράθεση από: giannis_t στις Ιουνίου 08, 2019, 01:27:11 ΜΜ
Φόρουμ με μηχανές δεν είμαστε εδώ;
Αστειεύομαι, ε ναι δεν το είχα σκεφτεί το αμάξι. Εκεί φαίνεται απαραίτητο.

Αυτός ο κακομοίρης πώς να κάνει μόνος τού εξαέρωση στο μηχανάκι του....
(Και εγώ πλάκα κάνω)

giannis_t

Παράθεση από: panosp25 στις Ιουνίου 08, 2019, 01:52:13 ΜΜ
Την άποψή μου για τις επενδύσεις στα φρένα και τις αναρτήσεις, λίγο πολυ τις ξέρετε. Ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγή στα σωληνάκια του, (τα μαμά) κάθε 4 χρόνια και κάθε δύο τα υγρά.
Αλλά πριν απελπιστείς πάλι (οχι μονο εσυ), ρίξε ένα σήμα στο φορουμ, ολο και κάποιος θα χει ξοδέψει 30+ λεπτά να πατάει μπροστινό και να συμπληρώνει λάδια και να εξαερωνει και ξανά και παλι, για να σου πει την εμπειρία του, πριν απελπιστεί κι αυτός...

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δηλαδή όντως αλλάζετε τα μαμά σωληνάκια κάθε 4 χρόνια; Δεν είναι λίγο ακριβούτσικα;


Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

panosp25

Alex συμφωνώ σε όλα! Το κόλπο με τη σύριγγα με βάζει σε σκέψεις...
Wolfi αυτός έτσι κι αλλιώς δεν χρειάζεται φρένα....( Πλακα κανω)
Giannis_t οχι! Δεν αλλάζουμε κάθε 4 χρονια σωληνάκια γιατί βάζουμε after market υψηλής, όπου ο κατασκευαστής δίνει 8 χρόνια εγγύηση...και βλέπουμε.

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Terminal Mob

Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις, μιας και χρειάζεται σύντομα να αλλάξω σωληνάκια μπρός και πίσω αφού όπως φαίνεται έχουν φάει τα ψωμιά τους και αφού δεν ξέρω καν πότε είχε γίνει αλλαγή παλαιότερα ή αν τα έχουν αλλάξει και ποτέ.
1) υψηλής η όχι και ποιό το κόστος;
2)κανονικά και αν ναι αντίστοιχα ποιό το κόστος

επίσης προτεινόμενες εταιρείες.
Η όμορφη είναι version s 1996, nc31.

ευχαριστώ προκαταβολικά και σύγνωμη αν σας βάζω σε κόπο με τις πολλές ερωτήσεις

giannis_t

Πολύ καλά θα κάνεις να τα αλλάξεις. Νομίζω ότι το δίλημμα δεν υφίσταται. Η τιμή των μαμά νομίζω είναι μεγαλύτερη από τα aftermarket υψηλής οπότε δεν έχεις λόγο να μην βάλεις υψηλής.

Εγώ τα πήρα από απλό μαρκουτσαδικο όπως το λένε, δηλαδή μαγαζί με σωλήνες ειδικών εφαρμογών, έχει και για φρένα. Αλλιώς μπορείς να δεις "επώνυμα" από εξωτερικό, αλλά φαντάζομαι ότι είναι ακριβώς ότι ιδιο πράγμα.

Αν είσαι Θεσσαλονίκη στειλε μου πμ αν θες να σου πω ακριβώς το μαγαζί.

Τιμή έγραψα στο πρώτο ποστ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

Terminal Mob

Γιάννη ευχαριστώ για την απάντηση πρώτα από όλα.

Ναι ξαναδιάβασα το ποστ και η τιμή ήταν 80ευρώ, επίσης δυστυχώς είμαι Αθήνα οπότε θα ψάξω κάτι για εδώ γύρω.
Επιπρσθέτως για την ιστορία, την γριούλα την έχω ενάμιση χρόνο τώρα και ύστερα από πολλές περιπέτειες είπα επιτέλους να αρχίσω το μάζεμα, οπότε προφανώς και λόγω απειρίας ψάχνομαι φούλ να δώ τι και πως και που με γνώμονά δυστυχώς και το κόστος.

Σε ευχαριστώ και πάλι

giannis_t

Τότε θα σου πρότεινα να ψάξεις κάποιον που φτιάχνει τέτοια σωληνάκια εκεί, ίσως κάποιος άλλος από το τιμ των νοτίων μπορεί να σε καθοδηγήσει.
Αλλά σίγουρα θα υπάρχει τέτοιο κατάστημα την Αθήνα. Πάντως μην το αμελήσεις είναι σημαντικό.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.