Απο την 1η μέρα

Ξεκίνησε από petroskall, Φεβρουαρίου 25, 2020, 05:35:51 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Harlock

Αν βλέπω καλά απο τις φωτογραφίες. Πρεπει να ειναι τα λαδια που πετάει η αλυσιδα στο μπροστά γρανάζι. Αν βγάλεις το πλαστικο κάλυμμα και δείς το γρανάζι θα δεις εκεί που
φωλιάζει ότι μαζέυει μουργα (ναι η μουργα ειναι επιστημονικη ορολογία) και σιγά σιγά πεφτει προς τα κατω, φαινεται και πάνω στο stand δλδ.
Επίσης το να σου καίει 100 ml λάδι ανα 1000κμ εινια στα φυσιολογικά πλαίσια.

Και σου λείπει και μια βίδα που κρατάει την άκρη του πλαστικού

petroskall

Παράθεση από: Harlock στις Φεβρουαρίου 26, 2020, 12:47:41 ΜΜ
Αν βλέπω καλά απο τις φωτογραφίες. Πρεπει να ειναι τα λαδια που πετάει η αλυσιδα στο μπροστά γρανάζι. Αν βγάλεις το πλαστικο κάλυμμα και δείς το γρανάζι θα δεις εκεί που
φωλιάζει ότι μαζέυει μουργα (ναι η μουργα ειναι επιστημονικη ορολογία) και σιγά σιγά πεφτει προς τα κατω, φαινεται και πάνω στο stand δλδ.
Επίσης το να σου καίει 100 ml λάδι ανα 1000κμ εινια στα φυσιολογικά πλαίσια.

Και σου λείπει και μια βίδα που κρατάει την άκρη του πλαστικού

Δυστυχώς στάζει , δηλαδή την 1-10 σταγόνες την μέρα θα τις δω εκει που θα το αφήσω, δεν μου φαίνεται λογικό να πετάει τόσο λάδι η αλυσίδα το οποίο έχει πάει και μπροστά και πισω και παντου,απο μουργα αλλο τπτ χαχα,κατα προσέγγιση τα λαδια που καιει, θα εχω νεα αυριο λογικα!

itom32

Παράθεση
Σε μένα έχει τύχει να βρώ περίεργες στάμπες λαδιού στο σημείο που πάρκαρα το sf.To έψαξα και τελικά ήταν διότι χαλάρωσε το βιδωτό βαρελάκι διακόπτη νεκράς. Το βίδωσα περισσότερο και σταμάτησε η διαρροή.Υπ όψην το βαρελάκι δεν φαίνεται εύκολα διότι είναι σκεπασμένο με τάπα κάλυμμα απο καουτσουκ για προστασία του αισθητήρα και του καλωδίου του.Είναι η τάπα υπ αριθ.Νο4 που φαίνεται στο σχέδιο εδώ.Το βαρελάκι-αισθητήρας είναι αυτό με τον αριθ.Νο 6.
https://images.cmsnl.com/img/partslists/honda-cb400f-super-four-versionr-type-iii-1995-s-japan-nc31-135-e-14_big3IMG01164995_cd71.gif
Ελενξε το και αυτό διότι είναι στο επίμαχο σημείο αλλά απο κάτω στο ύψος του λεβιε ταχυτήτων.Λέμε τώρα μπας και αρχίζουμε να αποκλείουμε ύποπτα σημεία.

stam

Η αντλία νερού στεγανοποιεί τα λάδια με μια τσιμούχα και ένα o-ring. Δεν είναι απαραίτητο τα λάδια να μπερδευτούν με τα νερά διότι υπάρχει ο στυπιοθλίπτης (στεγανό) της αντλίας που τα απομονώνει. ʼλλο πιθανό σημείο ίσως είναι η τσιμούχα πίσω από το κινητήριο γρανάζι (αλυσοτροχό). Η διαρροή αυτή σου ξεκίνησε αφου άλλαξες την αντλία ή υπήρχε από πριν?

petroskall

Παράθεση από: stam στις Φεβρουαρίου 27, 2020, 12:52:58 ΠΜ
Η αντλία νερού στεγανοποιεί τα λάδια με μια τσιμούχα και ένα o-ring. Δεν είναι απαραίτητο τα λάδια να μπερδευτούν με τα νερά διότι υπάρχει ο στυπιοθλίπτης (στεγανό) της αντλίας που τα απομονώνει. ʼλλο πιθανό σημείο ίσως είναι η τσιμούχα πίσω από το κινητήριο γρανάζι (αλυσοτροχό). Η διαρροή αυτή σου ξεκίνησε αφου άλλαξες την αντλία ή υπήρχε από πριν?

Η διαρροή είναι απο την πρώτη μέρα που την αγοράσα το 2015, λόγω φόρτου δεν πρόλαβα να παω ουτε σημερα αλλα καθάρισα το σημειο και νομιζω οτι βγαίνει απο εδώ
http://prntscr.com/r8f0tg
2h φωτο:
http://prntscr.com/r8f18u

η παρακάτω είναι απο το σημειο κατω απο το σταντ εκει οντως φαινεται να εχει γεμισει απο αλυσιδα
http://prntscr.com/r8f1gp


petroskall

Παράθεση από: itom32 στις Φεβρουαρίου 26, 2020, 06:10:54 ΜΜ
Παράθεση
Σε μένα έχει τύχει να βρώ περίεργες στάμπες λαδιού στο σημείο που πάρκαρα το sf.To έψαξα και τελικά ήταν διότι χαλάρωσε το βιδωτό βαρελάκι διακόπτη νεκράς. Το βίδωσα περισσότερο και σταμάτησε η διαρροή.Υπ όψην το βαρελάκι δεν φαίνεται εύκολα διότι είναι σκεπασμένο με τάπα κάλυμμα απο καουτσουκ για προστασία του αισθητήρα και του καλωδίου του.Είναι η τάπα υπ αριθ.Νο4 που φαίνεται στο σχέδιο εδώ.Το βαρελάκι-αισθητήρας είναι αυτό με τον αριθ.Νο 6.
https://images.cmsnl.com/img/partslists/honda-cb400f-super-four-versionr-type-iii-1995-s-japan-nc31-135-e-14_big3IMG01164995_cd71.gif
Ελενξε το και αυτό διότι είναι στο επίμαχο σημείο αλλά απο κάτω στο ύψος του λεβιε ταχυτήτων.Λέμε τώρα μπας και αρχίζουμε να αποκλείουμε ύποπτα σημεία.


Πάνω σε αυτό η νεκρά κουμπώνει δύσκολα όταν είναι σταματημένο και στο πλαινό σταντ δεν ξερω αν παιζει ρόλο αλλα γενικά ειναι πολύ σκληρη....θα το δω και αυτο

panosp25

Δεν έχει σχέση αυτο που λέει ο Γιάννης με το αν κουμπώνει η νεκρά εύκολα η δύσκολα. Πέραν αυτού η διαρροή φαίνεται να έρχεται απο πιο ψηλά. Κανε ενα καλο πλυσιμο στο σημείο.

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


wolfi

Παράθεση από: petroskall στις Φεβρουαρίου 27, 2020, 12:49:47 ΜΜ
Η διαρροή είναι απο την πρώτη μέρα που την αγοράσα το 2015, λόγω φόρτου δεν πρόλαβα να παω ουτε σημερα αλλα καθάρισα το σημειο και νομιζω οτι βγαίνει απο εδώ
http://prntscr.com/r8f0tg
2h φωτο:
http://prntscr.com/r8f18u

η παρακάτω είναι απο το σημειο κατω απο το σταντ εκει οντως φαινεται να εχει γεμισει απο αλυσιδα
http://prntscr.com/r8f1gp

Θα στο πω οοοοοοοοοσο ποίο κατανοητά μπορώ.(Για να σε βοηθήσουμε)
Οοοοοοταν πας στον οδοντίατρο καί του λες με πονάει το δόντι πάς με καθαρό στόμα και το ανοίγεις για να σε εξετάσει.......
ʼνοιξε λοιπόν το καπάκι και καθάρισε το.... ;)

giannis_t

Εδώ μέσα είμαστε όχι απλά γιατροί αλλά χειρούργοι !!!
Ενδιαφέρον θέμα πάντως. Και έχω έχω δει λαδακι εκεί, αλλά πιστεύω ήταν από υπερβολικό λάδωμα αλυσίδας.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

jah

Παραφίνη, πινέλο και λούσιμο.. Μετά πλύσιμο.. και ξανά αν επιμένει..

TEOS CB SF

Παράθεση από: jah στις Μάρτιος 03, 2020, 10:51:28 ΜΜ
Παραφίνη, πινέλο και λούσιμο.. Μετά πλύσιμο.. και ξανά αν επιμένει..
Καλησπέρα jah σε χάσαμε ρε φίλε , που εξαφανιστηκες ?

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


jah

ʼστα Τέο.. έχω πάρει μεταγραφή για το νότιο κλιμάκιο.. Βέβαια δεν έχουν έρθει τα χαρτιά ακόμα!!  ;D Είμαι στο τρέξιμο φουλ, αλλά θα έρθουν καλύτερες μέρες..

petroskall

Και αφού πέρασε αρκετός καιρός, το Ο-ring που και την τσιμούχα που έγραψε ο @Stam ήταν και η αιτία της μόλυνσης!!!

Το μηχανάκι είναι 90% έτοιμο λογικά αύριο θα το έχω φρεσκοβαμμένο και πλήρως ανακατασκευασμένο(το πήρα με -5 και έκανα 20 λεπτά κέντρο-συγγρού και πίσω και τα τίναξα όλα μεσα :P)  αναμείνατε φώτογραφίΕs