προβλήματα μετά από συμμάζεμα...

Ξεκίνησε από sultan, Απριλίου 30, 2017, 10:03:24 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

sultan

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους.

Πρίν από μήνες που σας συνάντησα, έβαλα στόχο να ξαναζωντανέψω τη chyba μου. Ε λοιπόν, τα κατάφερα!

Με βοήθεια φίλου αδειάσαμε τεπόζιτο, πεντακάθαρο-κρύσταλλο, σίτα στη θέση της, καθαρή βενζίνη από το ρουμπινέτο. Φίλτρο αέρα ολοκαίνουργιο.
Ελέγξαμε μπουζί-ζωντανά αν και λιιιίγο καπνισμένα. Τρίψαμε με ντουκόχαρτο, ελέγχαμε διάκενο κοντά στο 0,8 και τα βάλαμε πίσω. Με έλεγχο στο ίδιο μπουζί είδαμε μικρή διαφορά στη σπίθα, πιο ασθενική, σε 2 κυλίνδρους, διαφορετικών πολλαπλασιαστών, στους 1 και 2. Σφίξαμε λίγο τα καλώδια και βελτιώθηκαν.
Με τη βοήθεια των εξαιρετικών tutorials εδώ, βάλαμε motul και φιλτράκι καθώς και αδειάσαμε, γεμίσαμε νερά. Το Paraflu βγήκε πράσινο και πεντακάθαρο. Δοχείο διαστολής καθαρό και το ξαναπλύναμε.
Φρένα σε άριστη κατάσταση, τακάκια, αλυσογράναζα και γενικά τα επι τροχών όλα σωστά.
Η μηχανή έσκασε, με δυσκολία και φριέσκια φορτισμένη μπαταρία, αλλά έσκασε. Ο θερμοστάτης άνοιξε στην ώρα του, το βεντιλατέρ άναψε και έσβησε μετά από λίγο και όλα έδιεχναν ΟΚ. Με τσόκ ανοιχτό αλλά έσκασε. Και ζεστάθηκε, και μετά γουργούρισε, με ρελαντί καρφί και τις πρώτες βόλτες γύρω από το τετράγωνο μετά από 10? χρόνια. Όμως...

Κάθε φορά που κρύωνε, εννοείται μετά από πολύ ώρα αφού ανάμεσα στα σκασίματα περιμέναμε για δουλειές τύπου αλλαγή λαδιών και νερών, τα ίδια με το αρχικό σκάσιμο. Πολύ μίζα, πολύ ρετάρισμα όταν έσκαζε, μέχρι να ζεσταθεί καλά, όπου και συμπεριφέρονταν ικανοποιητικά, με ρελαντί καρφί και καλή απόκριση στο (σχετικά) απότομο άνοιγμα του γκαζιού. Κοιτάμε λοιπόν εξωτερικά τα κάρμπς μπάς και δούμε αυτό που φανταζόμασταν. Τα καρμπς στάζανε. Όχι ποτάμι αλλά δάκρυζαν από τα κατώτερα σημεία τους και φυσικά το γκαράζ ακόμα μυρίζει.
Να αναφέρω εδώ ότι το μηχανάκι σενιαρίστηκε άλλη μια φορά γύρω στο 2006 μετά από ακινησία 4 ετών όπου καθαριστηκαν τα κάρμπς και σύμφωνα με τις οδηγίες του μηχανικού, ήθελαν κάποια χιλιόμετρα ώστε να ξεκαπνίσει και να μπορεί να παίρνει χωρίς τσοκ.
Προσθέτω ότι το δούλεμά της ζεστή, παρά το σταθερό ρελαντί, μου φάνηκε στη βόλτα κάπως τραχύ. Επίσης μας έφαγε χαλαρά κάνα λίτρο βενζίνη, όσο βαλαμε αρχικα, για σκασίματα, δούλεμα σταματημένη και δυο βόλτες ούτε 3 χιλιόμετρα, καθώς δεν πήρα ακόμη πινακίδες και σχετική χαρτούρα. 

Στο δια ταύτα λοιπόν, θα ήθελα ΚΑΙ τις γνώμες σας και τις εμπειρίες σας σχετικά με τη μανούρα στην κρύα εκκίνηση, καθώς υποψιάζομαι τις υπερχυλήσεις των καρμπς και επίσης τι να πρωτοψάξω αφού σκοπέυουμε να τα ανοίξουμε, χωρίς να σπάσουμε την τετράδα, δεδομένου ότι το φιλαράκι έχει μεγάλη εμπειρία σε καθαρίσματα καρμπυρατερ και δεδομένου ότι έχουμε και οι δύο μηχανολογική κατάρτιση.

Γνωρίζοντας επίσης τα διαφορετικά ζιγκλέρ σε 2-3 κυλίνδρους, μπορεί να ευθύνεται λάθος του μονταδόρου τότε, που να εξηγεί την σχετική τραχύτητα στη λειτουργία μέχρι τις 5.500-6.000 στροφές?

Πού μπορεί να οφείλονται οι διαρροές βενζίνης? Είναι στεγνά τα σωληνάκια? Καμμένα O-rings στα Ταυ? (αν μου πείτε και διαστάσεις αυτών θα με γλυτώσετε από ψάξιμο)

Μπορεί να μπήκαν τα φλοτέρ λάθος από τον μάστορα και να μη κλείνουν σωστά οι βελόνες τη παροχής?

Το σταθερό ρελαντί όταν είναι ζεστή, εγγυάται σωστές μεβράνες και / ή πυραυλάκια μείγματος? Σημαίνει ότι οι πεταλούδες είναι ρυθμισμένες σωστά?

Όταν λέω τραχύ δούλεμα, δεν είναι το "σεσουάρ" που θυμάμαι όταν έπαιρνε τσακμάκι μέσα στο κρύο χωρίς τσοκ και η κατανάλωση μου φάνηκε "κάπως" καθώς θυμάμαι μεγάλη αυτονομία μέχρι τη ρεζέρβα.

Συγνώμη για το μακρύ ποστ και ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

Επίσης να ευχαριστήσω όλους τους φίλους που μου έδωσαν αμέσως λεπτομερείς οδηγίες για το συμμάζεμα της καλής μου.


"Τα πάντα είναι ζήτημα αισθητικών επιλογών..."

real_manik

Δοκιμασες να το πας σε καποιο μαστορα να το δει και αυτος,γιατι πολλα μπορει να φταινε δεδομενου οτι η μηχανη ηταν σε ακινησια τοσα χρονια!σιγουρα θελεις σερβις στα καρμπς αφου σταζουν!

panosp25

Καλησπέρα φίλε sultan

Λόγω του οτι κι εγώ πρόσφατα απέκτησα ενα ομορφο CBάκι, πάνω στη διαδικασία συμμαζέματος, κάτι μπουκωματάκια και κάτι δυσκολίες εκκίνησης με οδήγησαν στο λύσιμο, καθάρισμα, έλεγχο και ρύθμιση καρμπυρατέρ.
Αν και γενικότερα δεν το πολυ κινούσε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το μηχανάκι λαιτουργούσε. (με δυσκολίες μεν, λειτουργούσε δε).

Τέλος πάντων αυτο που αντίκρυσα ανοίγωντας τα καρμπυρατέρ ήταν η παρακάτω κατάσταση στα ζιγκλέρ.....




Οπότε η γνώμη μου είναι να καθαρίσεις καρμπυρατέρ...μπορεί να βρείς ενδιαφέροντα πράγματα εκεί μέσα.
Απ'ότι φαίνεται αν μένει το μηχανάκι για καιρό η βενζίνη εξατμίζεται και μένουν μόνο κατάλοιπα της δημιουργώντας ζημιά.

sultan

Παιδιά καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Panosp25 όντως είναι φοβερή η αλλοίωση ειδικά αν σκεφτείς ότι η μηχανή σου λειτουργούσε έστω και δύσκολα. Δεδομένων των διαρροών αλλά και της δυσκολίας της δουλειάς στα καρμπυρατέρ, μόλις πάρω πινακίδα θα το πάω στον "ινδιάνο" στη Τούμπα που μόνο καλά λόγια άκουσα για τον μάστορα, όπως προτείνει και ο φίλος manik.

Παρόλα αυτά θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να πει, αν διαφαίνεται πρόβλημα στις μεμβράνες από την περιγραφή λειτουργίας που σας περιγράφω. Δηλαδή σχετικά καλό δούλεμα, σταθερότατο ρελαντί και άρπαγμα μόλις πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας. Σημείωση: σήμερα πήρε σχετικά εύκολα, αν και εξαιρετικά άρυθμα, αφού μέχρι να ζεσταθεί, οι κύλινδροι 2 και 3 (διαφορετικοί πολλαπλασιαστές) ήταν μπούζι ενώ οι άλλοι ζέσταναν κατευθείαν. Θα αλλαχθούν και μπουζί εννοείται που μάλλον εκεί οφείλεται η δυσκολία στην εκκίνηση, εκτός των καρπυρατέρ.

Τι λέτε κι εσείς από την εμπειρία σας;

Και πάλι ευχαριστώ
"Τα πάντα είναι ζήτημα αισθητικών επιλογών..."

panosp25

Δεν πιστευω οτι εχουν προβλημα οι μεμβρανες.....βεβαια δεν ειμαι σιγουρος. Οι κυλινδροι 2 και 3 όμως παίρνουν απο το ίδιο πηνίο.
η διαρροη πρεπει να ωφειλεται κυριως στη βελονα του φλοτερ.
τώρα για την αρρυθμία, εφοσον δυο κύλινδροι δεν δουλεύουν σωστά, νομίζω λογικό είναι.

TEOS CB SF

Καλημέρα φιλος και από εμένα ... Και η δικιά μου εκτίμηση είναι πως αρχικά για τις διαρροές φταίει κάποια από την βελόνα του φλοτερ η οποία δεν κλείνει σωστά και υπερχειλιζει ... Τώρα για το άλλο θέμα που δεν λειτουργεί σωστά μπορεί να είναι πολλές οι αιτίες. .. σε πρώτη φάση αφού θα πας για καθαρισμό κ ρύθμιση μπορεί να στρώσει εαν το πρόβλημα το προκαλεί π.Χ το μείγμα από τα καρμπ ... Όσο για τις μεμβράνες σίγουρα δεν ευθύνονται για τις υπερχειλισεις αλλά θα μπορούσαν να είναι αιτία για μπερδέματα στην λειτουργία ειδικά στις ψηλές στροφές. .. αναμένουμε νέα ...

panosp25

Καλησπέρα φίλε Sultan.

Τελικά τι έκανες με το πρόβλημά σου? Το πήγες στο μάστορα? Καμία εξέλιξη?

sultan

Καλησπέρα σε όλους!
Ζητώ συγνώμη για την αργή απάντηση αλλά έτρεχα με τα διαδικαστικά της μηχανής και φυσικά για τα μηχανικά της.
Αφού το πήγα για καθαρισμό και ρύθμισμα καρπς, με χαρά σας λέω ότι απο σήμερα άλλο ένα πανέμορφο μαύρο cb400sf pb1 κυκλοφορεί στη Θεσσαλονίκη μετά από 10 χρόνια! Δεν ήθελε τίποτε άλλο και ο γνωστός θαυματοποιός της Τούμπας έδωσε πράσινο φως για πολλά πολλά χιλιόμετρα!
Η μηχανές παίρνει με μισή μιζια, χωρίς τσοκ και τραβάει από χαμηλά πολύ καλύτερα από το 97 που τη πήρα! Θα δω και αυτονομία σε λίγες μέρες.
Το καλύτερο ήταν, ότι κατεβαίνοντας προς κεντρο μετά το συνεργείο, στάθηκα δίπλα στο φανάρι σε ένα δικαβαλο μπορντω cb με χρυσή γέφυρα στο μπροστινό (ελπίζω κάποιου συμφορουμιτη), καλός οιωνός!
Περιμένω λοιπόν σημα για καφέ, μπύρα, βόλτα, ότι γουστάρετε παιδιά, για να γνωριστούμε και να γεμίσουμε δρόμους και πεζοδρόμια με cb!

Ευχαριστώ πολύ όλους για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας, αλλά και τις γνώσεις που απλόχερα προσφέρετε σχετικά με το, κλασσικό πλέον, μηχανάκι μας!

Να είστε όλοι καλά και καλους δρόμους σε όλους σας!

ʼκης
"Τα πάντα είναι ζήτημα αισθητικών επιλογών..."

TEOS CB SF

ʼκη καλές βόλτες με πολλά ασφαλή χιλιόμετρα. .. Τελικά ξεμπερδεψες σχετικά εύκολα σε σχέση με το μεγάλο διάστημα ακινησίας της μηχανής ... ελπίζω στον επόμενο καφέ που θα οργανωθεί να σε γνωρίσουμε κ από κοντά ...

itom32

Όντως ο "Ινδιάνος"πολύ καλός.Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα πλέον και θα τα πούμε και απο κοντά,στην επόμενη συνάντηση ! :)

sultan

Ευχαριστώ πολύ! Ανυπομονώ πραγματικά να σας γνωρίσω!

Το μυστικό της ευκολίας στο συμμάζεμα της καλής μου είναι σύμφωνα με τον "Ινδιάνο", η προστασία της μηχανής από extreme στοιχεία στο γκαράζ. Ο ίδιος εκθείασε τα cb και ειδικότερα τον κινητήρα μας σε όσα μοντέλα φορέθηκε, χαρακτηρίζοντάς το "διαμάντι" της Honda και μου είπε χαρακτηριστικά ότι το μόνο που χρειάζεται η μηχανή είναι να κυκλοφορεί!! (ή ακριβώς όπως το είπε: Πιες της το αίμα!!) ;D
"Τα πάντα είναι ζήτημα αισθητικών επιλογών..."

TEOS CB SF

ʼκη μονο τα καρπυλατερ σου καθάρισε -ρύθμισε η έκανε και κάτι άλλο ?Για να ξέρουμε σε περίπτωση ανάλογου προβλήματος. .. Επίσης πόσο σου πήρε ?.... παλιότερα ειχα πάει εγω με πρόβλημα που είχα με διακοπές σε μεγάλες ταχύτητες μετά από ώρα λειτουργίας και μόνο που το άκουσε μου είχε πει ότι το μηχανάκι έχει θέμα με ηλεκτρολογικα και δεν το κράτησε διότι δεν ήθελε να με πάρει τζάμπα λεφτά όπως μου είχε πει .. Αυτό για εμένα δείχνει ήθος .... Επίσης το πρόβλημα το έλυσα μετά από πολύ ψάξιμο και ήταν η η πλεξούδα η ηλεκτρονική τα οποία άλλαξα τελευταία ...

sultan

Λύσιμο, καθάρισμα και ρύθμιση καρμπυρατέρ μόνο. Μου είπε ότι άλλαξε και 2 όρινγκ στα λεκανάκια. Μου στοίχησε 100 ευρώ και η μηχανή έμεινε μέσα 2 μέρες. Του είπα να μου αλλάξει και μπουζί όμως δεν το έκανε γιατί αυτά που είχα όπως μου είπε ήταν πεντακάθαρα. Κι αυτό επίσης για μένα δείχνει ήθος.

Και μιά και το συζητάμε, σήμερα πριν από βολτίτσα, πήρε με τη μία, ελαστικότατο το γκάζι όλα σούπερ όμως.. είχα ξεχάσει το ρουμπινέτο στο off (παλιά κακή συνήθεια, το ξέρω!). φυσικά έσβησε στο ζέσταμα, το γύρισα στο ON, πήρε αμέσως αλλά άρχισε να δακρύζει βενζίνη από εκεί. Τον πήρα τηλέφωνο απευθείας και αύριο θα του το πάω να το δούμε επιτόπου. Φαίνεται μετά από καιρό που δούλεψε όπως έπρεπε της κακοφάνηκε της καλής μου να ρουφάει σωστά καύσιμο! ;D (το τσιμουχάκι υποψιάζομαι και όχι την μεμβράνη)

Πάντως είναι ο πρώτος μηχανικός που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μου ο άνθρωπος, είναι ευγενέστατος, μιλάει ελληνικά και δείχνει μέχρι στιγμής μπέσα που είναι βασικό.
"Τα πάντα είναι ζήτημα αισθητικών επιλογών..."