Aνακατασκευή καρμπυρατέρ CB400 SF PB-1 1992

Ξεκίνησε από zentakias, Ιουνίου 30, 2016, 09:48:52 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

zentakias

Στη μηχανη, εβαλα το φιλτροκουτι στο σκελετο τερμα πισω (οπως ειχα κανει στην αρχή για να βγαλω τα καρμπς)
υστερα εβαλα τα καρμπυρατερ στις εισαγωγες του κινητηρα
και μετά συνδεσα το φιλτροκουτι πανω στα καρμπυρατερ

Βιδωμα πολλαπλασιαστες και ηλεκτρονικη, βιδωμα φιλτροκουτι, καλο σφιξημο σε ολα τα κολλάρα.
Και ετοιμο και το μοντάρισμα!!

zentakias

Επεται συνεχεια και με βιντεο για τη ρυθμιση...

TEOS CB SF

Πολύ καλή δουλειά συγχαρητήρια. ..τα έκανες καινούργια από ότι βλέπω. ... αναμένουμε την ρύθμιση. .. πιστεύω ότι τέτοιο καθαρισμό δεν θα τον έκανε κανένας μάστορας .... ερώτηση : Πόσο κόστισε όλο το σετ με τα oring? ...

real_manik

Φίλε πολύ καλή δουλειά.Μόνος την έκανες?

zentakias

Καλησπερα παιδια.
Το σετ με τα ο-ρινγκ το αγορασα απο site του εξωτερικου στα 32€ περιπου.

Ολα μονος μου τα εκανα, με λιγη καθοδηγηση απο το μελος wolfi και λιγη ψαχτικη στο ιντερνετ.
Οσο για τη ρυθμιση επεοδη εκανα επαναφορα στο κινητο, εβγαλα τα αρχεια στο λαπτοπ αλλά το εχει παρει η αδερφη μου για κατι δουλειες, οποτε δε μπορω να σας δειξω πώς την εκανα. Θα αργησει λιγο.

real_manik

Γνωριζεις αν το vtec θελει διαφορετικη ρυθμιση απο αυτη του απλου sf?

zentakias

Παράθεση από: real_manik στις Νοεμβρίου 14, 2016, 02:06:57 ΠΜ
Γνωριζεις αν το vtec θελει διαφορετικη ρυθμιση απο αυτη του απλου sf?

Oχι φιλε μου δεν ξερω για το v-tec.

Αν εχεις και tps εκει ειναι που δεν εχω καθολου ιδεα και για το πως ρυθμιζεται.

zentakias

ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ θα χρειαστούμε 4-5 πραγματακια ή αγοραζουμε ετοιμο οργανο ρυθμισης όπως πολλοι εχουν κανει.

Εγω με το diy που εκανα, εχω αυτονομια 235 χλμ στα 15 λιτρα, και μετα γυρναω ρεζερβα. Δεν ξερω το ποσοστό ακρίβειας που πετυχα, αλλά σε σχεση με πρίν έχω κερδίσει αρκετά. στα 150 χλμ ζητουσε ρεζερβα....


panosp25

sticky!!!
ενημέρωσε και την εικόνα στη υπογραφή σου. μου άρεσε!!! ;)

giannis_t

Εμένα μου ζητάει ρεζέρβα καμιά φορά και πριν τα 150... μάλλον ζητάει απεγνωσμένα μια ρύθμιση. Εύγε για το ποστ !

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

Alex400

Εξαιρετικό άρθρο , αναμένω τη συνέχεια [ρύθμιση] , συγχαρητήρια για την αναφορά στο ποιος σε βοήθησε . [Είναι φορές που στη χαρά μας να γράψουμε κάτι το ξεχνάμε ... και είναι ποιο σημαντικό και από το άρθρο.]       

Alex400

giannis_t  Έχουμε ίδια μηχανή F III T version-S . Με γρήγορη οδήγηση [140-170] συνεχώς , πήγα Αθήνα - Λιβαδειά και πίσω . Γύρισα ρεζέρβα στα 300 χλμ. Με αργή οδήγηση 100-120 [ επιστροφή από Ελάτη με τα παιδιά] είμουν ο μόνος που δεν έβαλε βενζίνη στη Λαμία και είχαμε 215 χιλιόμετρα ακόμα . Έβγαλε 330 πρίν γυρίσω ρεζέρβα . Έχει φίλτρο αέρα ΚΝ και τελικό Remus grand prix . Βοήθησε που πρίν την Ελάτη έγινε καθαρισμός Ρεζερβουάρ [μέχρι νερό βρήκαμε μέσα ....] και καθάρισμα ρύθμιση καρμπιρατέρ και φίλτρου αέρα από το ΤΖΟ . [ΤΖΩΡΤΖΗΣ] .                 

giannis_t

ʼλεξ η αλήθεια είναι ότι εγώ είμαι με χοάνες ελεύθερη εξάτμιση και ζιγκλερωμα στο 120 οπότε να καίω λίγο παραπάνω αλλά σίγουρα όχι όσο καίω τώρα. Θα κάνω όταν βρω χρόνο μια προσπάθεια για συγχρονισμό και θα δω και τι άλλο πρέπει να αλλάξω στα καρμπυρατέρ από λάστιχα γιατί δεν τα είχα αλλάξει όλα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

zentakias

Τα υλικά για τα diy υποπιεσόμετρα είναι

4 ρολογάκια υποπίεσης 0 εως -1 bar



σωληνάκι ψηλό ίδιας διαμέτρου με αυτό που έχει η μηχανή μας για το ρουμπινέτο (της υποπίεσης) τουλάχιστον 4 μέτρα για να το κόψουμε σε 4 ίσα μέρη



μαστούς με σπείρωμα ίδιο με αυτό που πάει στον αριστερό κύλινδρο και κουμπώνει το σωληνάκι υποπίεσης του ρουμπινέτου. (το μικρο τσουτσουνάκι δηλαδή, δεν θυμάμαι χιλιοστά, αν θυμάται κάποιος να μου πεί να το αλλάξω μετά) για να συνδέσουμε τα σωληνάκια. Στη δική μου περίπτωση είχα 8 τέτοια οπότε δε χρειάστηκα το τελευταίο για σύνδεση με τα ρολόγια που θα δείτε παρακάτω.



και αντάπτορες με θηλυκό σπείρωμα που καταλήγει σε μαστό για σύνδεση των ρολογιών με τα σωληνάκια.




Αυτά τα πραγματάκια στο τέλος μονταρισμένα




όπως φαίνεται στη φωτογραφία, στο σωληνάκι υπάρχουν μέσα φιλτράκια τσιγάρων, αυτά τα έβαλα για να έχω πιο σταθερή ένδειξη, αφού όταν τα σύνδεσα στη μηχανή, τρεμόπαιζαν οι βελόνες. χρειάστηκα 2 φιλτράκια για κάθε ρολόι.




Όλα τα παραπάνω υλικά τα βρήκα σε μαγαζί με υδραυλικά είδη, τα πιο "ακριβά" ήταν τα ρολόγια και στο σύνολο μου κόστισαν κάπου στα 20€ συνολικά.



Για να μη με ενοχλεί το ντεπόζιτο και για να μπορώ να έχω συνεχόμενη λειτουργία της μηχανής, έκανα το εξής:

αγόρασα χοντρό σωληνάκι βενζίνης και ένα μικρό ταφ ίδιας διαμέτρου με τα σωληνάκια υποπίεσης
και σύνδεσα το ντεπόζιτο εκτός μηχανής όπως ακριβώς θα ήταν και πάνω. στο 1ο ρολόι έβαλα το ταφ και έδωσα υποπίεση και στο ρουμπινέτο.
Στο βίντεο θα φανεί καλύτερα, η φωτογραφία είναι σκοτεινή.




panosp25

Παράθεση από: zentakias στις Ιανουαρίου 12, 2020, 09:09:30 ΜΜ
μαστούς με σπείρωμα ίδιο με αυτό που πάει στον αριστερό κύλινδρο και κουμπώνει το σωληνάκι υποπίεσης του ρουμπινέτου. (το μικρο τσουτσουνάκι δηλαδή, δεν θυμάμαι χιλιοστά, αν θυμάται κάποιος να μου πεί να το αλλάξω μετά)

Σπείρωμα Μ5 και διάμετρο σωλήνα 4mm