Συμπλέκτης???

Ξεκίνησε από Overseer, Ιανουαρίου 03, 2016, 01:45:31 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Overseer

Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους τους παγωμένους συμφορουμίτες (πολύ κρύο ρε παιδί μου)

Με τη νέα χρονιά λοιπόν, είπα να αρχίσω σιγά σιγά να συμμαζεύω τη καλή μου, μιας και μου έδωσε τελεσίγραφο: η θα με φτιάξεις, ή θα σε ρίξω. Γυναίκες, τι να πείς.....

Σειρά τώρα έχει ο συμπλέκτης που πατινάρει στις ψηλές στροφές, σε τετάρτη, πέμπτη και έκτη.
Αυτό έγινε πιο έντονο μετά την τελευταία αλλαγή λαδιών (πριν καμιά δεκαριά μέρες)

Πριν αρχίσω να ξεβιδώνω καπάκια κλπ, τι μπορώ να κοιτάξω?
Να πω ότι η ντίζα φαίνεται σε καλή κατάσταση και χαλαρή όταν δεν είναι πατημένος ο συμπλέκτης, αλλά ο ρυθμιστής πάνω στη μανέτα είναι ξεβιδωμένος τέρμα.

Και αν φτάσω να ανοίξω καπάκια, τι προσέχω?
Φλάντζα π.χ. θα χρειαστώ οπωσδήποτε καινούρια?
Ελατήρια στο συμπλέκτη?
Ή όλα αυτά θα τα μάθω αφού αρχίσω να σκαλίζω?

jah

Να κάνω μια τυπική ερώτηση; Ας με διορθώσουν και οι παλαιότεροι. Παίζει να έχεις περισσότερο λάδι απ' όσο πρέπει; Απ' όσο ξέρω, το περίσσιο λάδι κάνει τον συμπλέκτη να πατινάρει.

Για την ντίζα τώρα. Ακόμα και αν εξωτερικά είναι άψογη, το εσωτερικό της είναι άλλη ιστορία. Με την πολλή χρήση ξεχειλώνει σιγά σιγά. Σ' το λέω από προσωπική εμπειρία. Προσωπικά θα ξεκινούσα με μια αλλαγή ντίζας και θα πρόσεχα να έχει συνέχεια λάδι.

Για την αλλαγή δίσκων δεν έχω εμπειρία. Αν μπεις στην διαδικασία πάντως, γνώμη μου είναι να τα αλλάξεις όλα. Εκτός βέβαια αν είναι σε άψογη κατάσταση. Και να σου βάλω και άλλη μια δυσκολία. Στον μοχλό του συμπλέκτη, έχει κάτι ρουλεμάν και κάτι τσιμουχάκια. Ρίξε μια ματιά και σε αυτά. Κάτσε να σου πουν και οι υπόλοιποι καμιά γνώμη.

stam

Αν μπεις στην διαδικασία να αλλάξεις δίσκους δες εδώ:
http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=2984.0

Τι νούμερο λάδι βάζεις?

Overseer

Τρομερός οδηγός Stam!
Δεν νομίζω να χρειάζεται κάτι άλλο για να κάνει κανείς μόνος του τη δουλειά.

Λάδια βάζω 10-40, Motul 5100 συνήθως.

Jah την τελευταία αλλαγή μου την έκαναν σε συνεργείο, όταν μου άλλαξαν τα λάστιχα.
Ο μηχανικός λέει οτι έβαλε 3200ml.
Δεν αλλάχτηκε φίλτρο.

Πάντως αυτό μου το έκανε και παλιότερα, απλά όχι τόσο έντονα.
Δηλαδή ίσως τύχαινε σε καμιά αλλαγή σε 6η.
Τώρα με τελείως ανοιχτό γκάζι στην 4η πατινάρει.

gianis

Καλησπερα και καλη χρονια.Με αλλαγη του φιλτρου θελει 2.9 λιτρα και χωρις αλλαγη 2,7 λιτρα.Μαλλον ο δεικτης του λαδιου θα ειναι ανεβασμενος οταν κανεις ελεγχο.
Παντως μια μεγαλη συριγγα (60 ml) απο το φαρμακειο ειναι οτι πρεπει για τετοιες δουλιες και η τιμη της πρεπει να ειναι χαμηλοτερα του ενος ευρω.

jah

Παράθεση από: Overseer στις Ιανουαρίου 03, 2016, 06:28:31 ΜΜ
Ο μηχανικός λέει οτι έβαλε 3200ml.
Δεν αλλάχτηκε φίλτρο.

Ε, νομίζω πως είναι μια καλή αρχή για επίλυση του ζητήματος.. Βγάλε το περίσσιο λάδι και άλλαξε και μια ντίζα αν έχει γίνει βρακολάστιχο. Συνήθως το πρόβλημα είναι πιο απλό απ' ότι φαίνεται στην αρχή.

Overseer

Σωστότατοι και οι δύο.
Θα το κάνω μια δοκιμή μόλις επιστρέψω σπίτι.

Μάλλον του περίσσευε το λάδι του μάστορα, μου έβαλε κανα δυό καντάρια παραπάνω.
Δεν σκέφτηκα καθόλου να το κοιτάξω, το πόσο παίρνει κανονικά και το πόσο έβαλε τελικά.
Λέω μαστόρι είναι, θα ξέρει.

stam

Τη στάθμη του λαδιού πρέπει να την ελένγχεις  χωρίς να βιδώσεις την τάπα απλά μόνο την ακουμπάς.
Επίσης πιστεύω οτι το πατινάρισμα στο δημιουργεί το λάδι που είναι 10-40. Εμένα τουλάχιστον τότε ξεκίνησε να μου πατινάρει. Κάποια στιγμή είπα αντι για 15-50 να δοκιμάσω 10-40  και απο τότε μου πατινάριζε λίγο στις ψηλές στροφές. Όταν άνοιξα για να αλλάξω δίσκους μέτρησα τους παλιούς και δεν ήταν φαγωμένοι και επιπλέον τα μεταλλικά δισκάκια είχαν γίνει μπλε από το λάδι. Τα μεταλλικά δισκάκια τα έτριψα με σμυριδόπανο και τα ξανάβαλα. Τα δισκάκια με το θερμουιτ τα είχα πάρει καινόυρια ήδη προτού το ανοίξω και έβαλα αυτά. Πίστευω όμως ότι αν τα καθάριζα και αυτά με καθαριστικό φρένων  θα ήταν μια χαρά.
Αν δεις στις φωτογραφίες φαινεται το ένα μεταλλικό δισκάκι που είναι μπλε και απο κάτω που το έχω καθαρίσει. 

jah

Για τον έλεγχο της στάθμης οι απόψεις διίστανται.. Πολλοί λένε πως τσεκάρεις με βιδωμενη ταπα..

stam

Ισως απο μηχανη σε μηχανή να διαφέρει παντως για τα δικα μας το manual λεει με ξεβίδωτη τάπα.

Overseer

Αφαίρεσα λοιπόν που λέτε 300ml περίπου απο το ντεπόζιτο, και απο θέμα συμπλέκτη φαίνεται να είμαι σε καλό δρόμο.
Έχω πάλι λίγο πατινάρισμα σε 5η- 6η στις ψηλές, αλλά είναι τόσο λίγο που μπορεί και να είναι ιδέα μου.

Πρίν αρχίσω να αφαιρώ λάδι, με ξεβίδωτη τάπα, όταν το βουτούσα ήταν στο ανώτατο επίπεδο.
Τώρα, με κρύο τον κινητήρα, είναι στο χαμηλότερο επίπεδο. Ίσα ίσα που γλείφει τον δείκτη με τη τάπα ξεβίδωτη.
Μήπως παρα-είναι χαμηλό?

stam





Αυτά είναι από το Honda common service manual

Με αλλαγη φίλτρου παίρνει 2,9l χωρίς αλλαγή 2,7l άρα το φίλτρο παίρνει 0,2l. Ο μηχανικός σου έβαλε 3,2l + 0,2l που είχε το φίλτρο μέσα πάμε 3,4l και εσύ έβγαλες 0,3l άρα τώρα μέσα πρέπει να έχει 3,1l παραπάνω δηλαδή από 2,9l.(Εκτος αν άδειασε το φιλτρο και το ξαναβαλε) Εγω όταν κάνω αλλαγή αλλάζω πάντα φίλτρο και μετά βάζω 2,9l και ακουμπώντας την τάπα για έλεγχο χωρις να βιδώσω είναι στην άνω γραμμή. ʼνω γραμμή εννοώ την γραμμή που έχει ο δείκτης στη μέση.