DIY υποπιεσομετρα καρμπυρατερ

Ξεκίνησε από wolfi, Ιανουαρίου 02, 2015, 02:54:19 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

itom32

Bγάλε την go pro να φτιάξουμε βίντεα!!

itom32

Hρθε η μερα που το SUPERFOUR του Τeo,πρέπει να ρυθμιστεί.Σε δυο μερες έχει να πάρει τα βουνα της Πίνδου οπότε πρέπει να είναι σε τέλεια κατασταση.Εισαγωγή λοιπόν στο εργαστήρι σε ευάερο σημειο,μη πνιγουμε απο τις αναθυμιάσεις και ξεκινάμε.
Εχουμε κατασκευάσει ήδη ενα προχειρο ρεζερβουαρ με σωληνα για παροχή καυσίμου μιας και το ρεζερβουαρ θα αφαιρεθεί:

itom32

Eπείσης πρεπει να αφαιρεθει και η βαση οπου εδράζεται το τσοκ,για να μας δωθει χώρος για χερι στις βίδες ρυθμισης:


itom32

Aφαιρουμε το σωληνακι της υποπιεσης απο τον κυλινδρο και της τροφοδοσιας καυσίμου απο το ρουμπινετο.
Βαζουμε το σωληνα του προχειρου ρεζερβουαρ στην παροχή καυσίμου και αφαιρεση βιδας(ταπας) κυλινδρου Νο2,αφαιρεση βιδας(ταπας) κυλίνδρου Νο3

itom32

Αφαιρεση βιδας(ταπας) κυλινδρου Νο4.Τοποθετουμε τους ανταπτορες στην θεση των ταπων που αφαιρέθηκαν:






itom32

Aνταπτορας Νο2στον 2ο κυλινδρο(φενεται το μπλε σωληνάκι).Την βασική υποπιεση του 1ου κυλινδρου θα την βάλω στον πρωτη στηλη του carbtune.

TEOS CB SF

ʼψογο αποτέλεσμα. .πολυ δυνατή ομάδα ...συγχαρητήρια

stam

Είστε πολυ μπροστά παιδιά μπράβο!

stauros 63

Μπραβο παιδια . Αψογοι συχαρητηρια....

Headmaster


zentakias

Ωραια δουλεια!!

Η διαφορα στα χειροποιητα πώς διορθωνεται?

ammo77

Τι να πω Γιάννη, μια χαρά τα γράφεις!

ΠαράθεσηΗ διαφορα στα χειροποιητα πώς διορθωνεται?
τα όργανα αυτά με την γλυκερίνη δεν μπορούν να ανοιχτούν για να ρυθμιστούν-καλιμπραριστούν!
Η μέθοδος που ακολουθήσαμε ηταν το μαρκαρισμα στο καντράν-γυαλί του καθενός κατα το καλυμπράρισμα!

itom32

Mαζι με τον αντάπτορα Νο3 που φαίνεται στο κεντρο της φωτο,ο αντάπτορας Νο4 στον 4ο κύλινδρο(τερμα δεξια)

itom32

Συνδεουμε στο carbtune,βαζουμε μπρός και βλεπουμε πως το καρμπ Νο3 και Νο 4 είναι λίγο διαφορετικα απο το 1και 2

itom32

Μετά τις ρυθμίσεις στις καταλληλες βιδες