CB400 Super Four όργανα κοντέρ

Ξεκίνησε από zentakias, Νοεμβρίου 03, 2014, 10:38:22 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

zentakias

Μιας που αποφάσισα πριν λιγο καιρό να πάρω νέα όργανα, και συμβουλευτικα πολλα παιδια απο εδω σχετικα με πωλητές απο το ιντερνετ, είπα να φτιάξω ενα σχετικό θέμα εδω για να μείνει.

Αγόρασα για το pb-1 '92 μου αυτά εδώ
http://www.ebay.com/itm/331284458531?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
και τα παρέλαβα μετά απο 15 μέρες.
Απαραίτητο το tracking number ωστε να παρακολουθειτε την πορεία καθως έρχεται το πακετο.
Αγοραστε τα δικα σας με κάθε επιφυλαξη, εμένα μου δουλευουν τα πάντα σωστά απο ενδείξεις και ο συγκεκριμενος πωλητής αψογος.
Οσοι ακόμα εχετε αγοράσει απο ebay ή άλλα ιντερνετομάγαζα, ποστάρετε εδώ ωστε να τα έχουμε μαζεμμένα.
πριν μετά


ammo77

Καλορίζικα!!!
Ωραία φαίνονται, καλό θα ήταν αν μπορούσες να ποστάρεις και κανένα βιντεάκι να δούμε και την απόκριση του στροφομέτρου!
Σου μιλάω εκ πείρας, τα δικά μου κοντέρ ηταν στάνταρ στα χλμ, δεν έχαναν καθόλου μετρημένα με GPS,
αλλά το στροφόμετρο δεν έχει την ίδια σβελτάδα με το μαμά αλλά
και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα η ένδειξη (λιγότερες στροφές στο καντραν).
Το άλλο κακό είναι που μια ηλιόλουστη ημέρα ο δίσκος του κοντέρ έγινε ‘’ράφλες’’!
Ελπίζω τα δικά σου να είναι καλύτερα. ;)

zentakias

Θα ανεβει συντομα και βιντεακι.
Η αποκριση και στα χαω και στις σ.α.λ. μου φαινεται εντάξει αν και δεν εχει τυχει να δω αλλα κοντερ που να δουλευουν σωστα.
Τα παλια δικα μου δεν δουλευε ο μερικος και ολικος χιλιομετρητης και η βελονα των σ.α.λ. επαιζε αριστερα-δεξια μετα τις 5k στροφες.

itom32

Παράθεση από: zentakias στις Νοεμβρίου 03, 2014, 10:38:22 ΜΜ

Kαλοφόρετα κι απο μένα!Μα πως βελτιώνεται η γενική εικόνα οταν μπαίνει κάτι καινούριο...Τώρα πρέπει να βάψεις και την πάνω τιμονόπλακα και τα καβαλέτα η να τα γυαλίσεις http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=2789.0  Μεγειές και πάλι!!

AccountSaver

σύντομα θα αγοράσει το φιλαράκι μου για το δικό του όργανα,να προτιμήσει κάποιον seller;
Η ζωή είναι πιο ωραία φίλε μου πάνω στις δύο ρόδες.

tsak

Καλοφόρετα και από εμενα, και εγώ είχα αγοράσει τα καπάκια από ebay / κίνα διότι τα παλιά ήταν σπασμένα....

@AccountSaver: Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί έμποροι που τα πουλάνε απλά να προτιμήσεις αυτόν που έχει το καλύτερο feedback ( συνήθως όλοι έχουν καλά, αλλα ένας πρόχειρος έλεγχος ποτε δεν έβλαψε κανέναν ;) ).

Να ρωτήσω γιατί δεν κράτησες το παλιο σου ταχημετρο, στροφόμετρο? Είχαν θέμα?

Σε ρωτάω γιατί πρόσφατα γνωστός με cb400sf αγόρασε τα καπάκια όπως είχα κάνει και εγώ, μαζί με τα καπάκια έρχεται και το πλακετακι και όταν το έβαλε πάνω του εμφάνιζε ένα μικροπροβληματακι με το λαμπάκι τις θερμοκρασίας ( φυσικά εσύ δεν έχεις λαμπάκι αλλα δείκτη ) απλά το αναφέρω..

Πολλοί λένε ότι δεν έχουν θέμα με τα κινεζικα στροφόμετρα, ταχημετρα και γενικά ηλεκτρολογικής φύσεως εξαρτήματα.. άλλοι δε λένε ότι έχουν.

Αν μπορείς να μας δώσεις και την δικη σου άποψη στο θέμα θα ήταν χρήσιμο ;)

zentakias

@Αccount saver εγω στο post αναφερω τον πωλητή απο τον οποίο πηρα τα δικά μου.


@tsak στα παλια δε δουλευε ο μερικος και ολικος χιλιομετρητης και η βελονα του στροφομετρου δεν εμενε σταθερη στην ενδειξη μετα τις 4.000 σαλ . Το στροφομετρο μαλλον ειχε κοψει το ελατηριακι-αντισταση το οποιο κραταει σταθερη τη βελονα, ενω οι χιλιομετρητες για αγνωστο λογο δεν δουλευαν. Το εσωτερικο ασπρο καπακι ηταν κομματακια και τα ειχα κολλημενα με σιλικονη.
Οποτε αντι να δωσω 30€ για καπακι, προτιμησα να παρω ολοκληρο το κοντερ να φαινεται και πιο ωραιο.

Ενα βιντεακι που ειχα τραβηξει τις πρωτες μερες με τα παλια οργανα
https://www.youtube.com/watch?v=jAUGbIC4rSY
Η βελονα του στροφομετρου ηταν απο βαραντερο κ στο βιντεο βρισκει στη μεση, την εκοψα στη μυτη την ξαναεβαλα με βαση το ρελαντι στις 1200 στροφες και τελικα οταν περνούσε τις 5k στροφες τρελαινόταν αριστερα-δεξια χωρις να σταθεροποιειται.


Χρωστάω ενα βιντεο απο τα καινουργια οργανα να δειτε στην πραξη πως λειτουργουν.

red_eye1980

Καλη φαση. Εγω που εχω version R εβαλα απο hornet 250. Επρεπε να κανω πατεντα με τα καλώδια για να ταιριαξουν οι φισες. δεν εχω temp και side stand αλλα έχω βινζινομετρητη. Α και έβαλα και μια αντίσταση για να μην μπαίνει ο κοφτης στις 5500 στροφές. Και τα δικά μου ιμιτασιον ειναι απο ebay.


red_eye1980


itom32

Δεν είναι πολύ δύσκολο να βάλεις και προειδοποιητικό λαμπάκι για τον πλαγιοστάτη αφού εχεις version R και υπάρχει είδη το καλώδιο.Μαλιστα αν δεν θες να τρυπάς τους δίσκους του καντράν με ψιλό τρυπανάκι που έχει περισσότερη φασαρία,μπορείς να το τοποθετήσεις ανάμεσα στο ταχύμετρο και το στροφόμετρο όπως στην παρακάτω φώτο.
Και αφού έχεις τοποθετημένο ακόμη τον αισθητήρα πίεσης λαδιού νομίζω (χωρίς να είμαι σίγουρος)πως κατα τον ίδιο τρόπο μπορείς να βάλεις και το λαμπάκι για τον αισθητήρα λαδιού.

gianis

Παράθεση από: red_eye1980 στις Νοεμβρίου 19, 2014, 10:38:04 ΠΜ
Καλη φαση. Εγω που εχω version R εβαλα απο hornet 250. Επρεπε να κανω πατεντα με τα καλώδια για να ταιριαξουν οι φισες. δεν εχω temp και side stand αλλα έχω βινζινομετρητη. Α και έβαλα και μια αντίσταση για να μην μπαίνει ο κοφτης στις 5500 στροφές. Και τα δικά μου ιμιτασιον ειναι απο ebay.
Καλη περιπτωση αυτα που εβαλες.Οι ενδειξεις ειναι σωστες ; Εστω στο περιπου ;
Kαι του πρωτου hornet "παιζει" να κανουν.

red_eye1980

Bασικά οι φίσσες δεν ηταν ίδιες, οποτε πηρα απο παλιό διαλειμένο κοντέρ και με ένα 12βολτο μετασχηματισή δοκίμασα ένα ένα τα πιν να δώ τι κάνουν. Αφού τα κατέγραψα έβγαλα προσεχτικά ένα ένα τα πιν απο τις  φίσσες τους. Μετα αφού δοκίμασα  και στο καινούργιο, κατέγραψα και έβαλα τα πιν στις ΄φισες του παλιού για να ταιριάζουν με τις αντίστοιχες φίσσες της μηχανής. Τα πιν του καινουργιου είναι λιγότερα. oil, side stand kai temp λαμπάκια έχει το παλιό ενώ το καινούργιο έχει μόνο ένα προειδοποιητικό που εγώ το έβαλα στο αντίστοιχο oil. καλή η πατέντα ιτομ που πρόσθεσες λαμπάκι. ίσως το κάνω και γω για το temp. τα οργανα στη φωτο σου είναι αυθεντικά ετσί? Τελως παντων όταν το έβαλα μετά η μηχανή δεν ανέβαζε πάνω απο 5500 στροφές και έκανα μια πατέντα με μιά αντίσταση για να βγάλω οff τον κόφτη. Ναι οι ενδείξεις μου φαίνονται σωστές πάνω κάτω αν και τα οριτζιναλ όργανα είχαν χρόνια να δουλέψουν σωστά.

zentakias

red_eye αφου αγορασες τα οργανα του χορνετ απο ebay γιατι δεν επαιρνες κατευθειαν για το version R τα δικα του?

itom32

Διστυχώς δεν υπάρχουν ιμιτασιόν για version r.Μεχρι και στο japan webike προτείνουν του FiiN αν κάποιος ψάχνει για r.

red_eye1980

Σωστα λεει ο ιτομ. και εκτως απο το βενζινόμετρο, στο version R εχει 2 turn για τα φλας. ενα αριστερά και ένα για δεξιά ένω στο version S/project big one μονο ένα. ʼραγε, παντα αναρωτιώμουν άν είχα παρει αυτά με τον μετρητή θερμοκρασίας και σύνδεα εκεί το καλώδιο για το βενζινόμετρο, θα δόυλευε ως βενζινόμετρο??

Λοιπόν, μέσα στη βδομάδα θα ανεβάσω φωτογραφίες. Μόλις την έβαψα δευτερη φορα και κάνω ένα συμάζεμα. Την έχω απο το 2000 και να πω την αλήθεια αν υπήρχε ολόιδια μηχανή σε 600 ή 750 θα την έπαιρνα με κλειστα τα μάτια. Αλλά μόνο 1300 υπάρχει και παραείναι μεγάλη για μενα, 65κιλα, και για το νησί (Ρόδος). Ειδικά σόλο ειμαι μια χαρα, με δεύτερο άτομο θά ήθελα μερικά παραπάνω άλογα η αλήθεια. Βέβαια για το 1300 ισχύουν και άλλοι φόροι κτλ.

Όλα αυτά τα λέω γιατι πριν ενα χρόνο έψαχνα να την αλλάξω, αλλα εμφανισιακά δε μου άρεσε τίποτα απο ότι είδα (γούστα είναι αυτά), οπότε αποφάσισα να την κρατήσω και να την φτιάξω. ''Αφου παντα παίρνει με την πρώτη ρε φιλε τι άλλο θες απο το μηχανακι?''