ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΠΤΩΣΗ ΣΤΡΟΦΩΝ κατα το ταξιδι

Ξεκίνησε από TEOS CB SF, Ιουνίου 04, 2014, 03:56:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

TEOS CB SF

Καταρχήν καλώς σας βρήκα ...αν και δυσκολευτικα διότι δεν γνωρίζω πολλά από p c ...το πρόβλημα που έχω είναι το εξής : κατά την διάρκεια της βόλτας μετά από 20 λεπτά λειτουργειας εκεί που έχω 120 -140 χλμ μου κάνει διακοπές πέφτουν οι στροφές ( σαν να μην έχει βενζινα ) το παραπάνω πρόβλημα το έχω εδώ και δύο χρόνια πλην όμως δεν παρουσιάζετε πάντα ... Από παλαιότερα θέματα που διάβασα στο φόρουμ πιστεύω ότι πιθανόν να φταίει το ρουμπινετο ... Έχω αλλάξει πρόσφατα μπουζι φίλτρο αέρα λάδια κ τ λ . Το μηχανάκι το έχω 14 χρόνια έχω ταξιδεψει σε όλη την Ελλάδα μαζί του 400sf project big 1 ...αν έιχε κάποιος ανάλογο πρόβλημα πως το διόρθωσε .... Τεο από Θεσσαλονίκη.

itom32

Κατ'αρχήν καλως ήρθες στο φόρουμ των CBάδων.Αυτό τον οδηγό προβλημάτων τον διάβασες;
http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=4964.0
Εαν είναι ρουμπινέτο μικρό το κακό.Βάζεις ενα καινούριο και καθάρισες.

itom32

Υπάρχει και η περίπτωση το πρόβλημα να είναι ηλεκτρολογικό πχ καμένος ανορθωτής : http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=3153.45

stel89s

Καλησπερα γκαρνταση........ Λοιπον ας ξεκινησουμε λιγο με το ρουμπινετο για να το τσεκαρεις απλα βγαλε απο πισω το χοντρο σωληνακι και εχε την βανα στην θεση On αν τρεχει ειναι χαλασμενο.... Αν μπορεις γινε λιγο πιο σαφης οταν λες διακοπες και πτωση στροφων... Πως το ακους δηλ? Να δουλευει τρικυλινδρα και δεν ανεβαζει στροφες??? Ποτε ''συνέρχονται" οι στροφες?? Μηπως εχεις βαλει φιλτρο βενζινης?? Εχες παρατηρισει στις ποσες στροφες στο κανει συνήθως???

TEOS CB SF

γεια σας και ευχαριστω για το ενδιαφερον ... το προβλημα παρουσιαζετε πανω απο τις 7000 στροφες με 6 ταχυτητα δεν ακουγετε 3κυλινδρο με το που κατεβαζω ταχυτητα και κοβω γκαζι μετα απο 2  με 3 δευτερολεπτα ξανααρπαζει ... το ρουμπινετο το εχω δοκιμασει στο on με βγαλμενο το σωλ που παει στα καρμπ και δεν τρεχει βενζινα ... ακομη προσφατα αλαξα και μπουζοκαλωδια αλα  παλι κανει το  θεμα ειναι οτι δεν το κανει παντα και με δυσκολευει στον εντοπισμο του προβληματος ....

TEOS CB SF

δεν εχω φιλτρο περαν αυτου εντος του ρουμπινετου ...ακομη κατα την διαρκεια που το κανει αυτο που μου εχει τυχει και βραδυ δεν παρατηρησα καμια διαφορα στην αποδοση των φωτων και ετσι αποκλεισα με το μυαλο μου τον ανορθωτη σαν αιτια προβληματος ...

stel89s

Εαν ο ανορθωτης κανει υπερταση δε θα δεις διαφορα.. Τσπ ριξτον μια ματια αν και πιστευω οτι ειναι λιγο δυσκολο να ευθύνεται αυτος για το λογο οτι δεν θα στο εκανε μονο με την 6η αλλα ποτε δε ξες....  Πιστευω οτι το προβλημα ειναι στα καρμπ μαλλον εχεις πλουσιο μειγμα και σου βραχυκυκλονουν τα μπουζι μολις ζεσταθουν και στεγνωσουν ξανα λειτουργουν... Εαν εβαλες τα πιο ψυχρα δλδ τα Cr9eh9 ειναι πιο ευπαθη στα πλουσια μειγματα.

TEOS CB SF

αυτα τα μπουζι εβαλα τα παλια ηταν οντως μαυρα οχι καφε τα ειχα αρκετα χλμ .. επειδη θελω να κανω και ρυθμηση στα καρμπ εχω 7 χρονια απο την τελευταια και 25000χλμ ... τελευταια φορα σε ταξιδι αυτος που ηταν πισω μου ελεγε πως μυριζει ακαυτη βενζινα αλα δεν το εδωσα βαση ,,, αν εχει καποιος να μου προτεινει κανενα συνεργειο που να ξερει το συγκεκριμενο μοτο καλα θα ειναι διοτι θεσσαλονικη δεν μου χρειαστηκε ποτε .. ας ξεκινησουμε απο εκει να δουμε μπας και γινει κατι

stel89s

Φιλε μου υποθεσεις κανω... Δε θελω να σε παρω στο λαιμο ουτε μηχανικος ειμαι ουτε τπτ... Προσωπική πειρα σε μαστορα για ρυθμηση καρμπ δεν εχω... Παντός φιλος που εκανε ρύθμιση στο Δαβανοπουλο το ρύθμισε αψογα... Η τιμη ομως ηταν αρκετα τσουχτερη 170 και το μονο που αλλαξε ηταν τα 4 μπουζι που τα εχει 6ευρο το ενα ολα τα αλλα ηταν εργατικα δλδ... Ενας ακομα που εχω ακουσει καλα λογια ειναι ο ινδιανος κατω απο το γηπεδο της Τουμπας. Κ ολας προσφατα ο xrhstos τα ρυθμησε εκει με 100 euro... Κ ενας ακομα πολυ καλος μαστορας ειναι adrenaline junkies αλλα δεν γνωρίζω να σου πω τιμές και εντυπώσεις...

itom32

Θα έλεγα να κάνεις ενα πρόχειρο αυτοκαθαρισμό ανοίγοντας τις βίδες drain(αποστραγίσεις)τις βίδες που είναι κάτω κάτω.  http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=3559.0
ασε να τρεξει το περιεχόμενο της κάθε λεκανίτσας.Εγω εχω να προτείνω και αυτόν:
SuperSport Service (Εξουσιοδοτημένο Honda)
Κώστας Θεοδωρίδης
Γαμβέττα 66-68
2310.81.31.61

TEOS CB SF

αρετε υτο με την αποστραγγιση το εχω κανει πριν κανενα μηνα θα το ξανα δω ομως ... εννοειται πως δεν θα με παρετε στο λαιμο σας ρε μωρα ειμαστε ,,, απλα οντως δεν ξερω καποιον και σιγουρα δεν ξερω και το προβλημα που οφειλετε εχω δοκιμασει οτι περνουσε απο το μυαλο μου και αρκετα απο αυτα που ειδα και στο φορουμ αλα τιποτα ακομη

TEOS CB SF

Φίλοι συντροχοι το πρόβλημα εντοπίστηκε μετά από πολλά πειράματα και αρκετές αγορές κάποιες από τις οποίες θα τις έκανα έτσι και αλλιώς. ... το δύσκολο στην περίπτωση ήταν ότι το πρόβλημα δεν το παρουσίαζε πάντα παρά μόνο όταν το μηχανάκι ήταν σε λειτουργία για πάνω από μισή ώρα και μόνο σε ταχύτητα πάνω από 120-130 χλμ όπου όταν έδινα γκάζι ειχα την εσθηση ότι μπουκωνει και μετά βίας έφτανε τα 140-150 χλμ με το που έκλεινα το γκάζι επανερχόταν για λίγο ... λοιπόν αφού είχα ρυθμίσει και τα καρμπυρατερ και είχα αλλάξει μεμβράνες με την βοήθεια του ΦΙΛΟΥ itom32  Και το προβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει στο Τελευταίο ταξίδι στην Πίνδο το καλοκαίρι  οπότε μπήκα στην διαδικασία αγοράς καρμπυρατερ, όπου και αγόρασα μια τετράδα απο ενα νεότερο μοντέλο  (εγώ έχω το fiir και τα νέα είναι από fiiit ) τα οποία διαθέτουν και tps. .. λοιπόν με την αγορά τα έστειλα για καθαρισμό σε συνεργείο με υπέρηχους. .. γρήγορα λοιπόν μπήκα στο τρυπακι να αναβαθμίσω όλο το μηχανάκι αλλάζοντας πλεξούδα και ηλεκτρονική ώστε να λειτουργήσει και το tps ... σε αυτό το σημείο πήρα την απόφαση να τοποθετήσω την Νέα πλεξουδα κ την ηλεκτρονική πριν βάλω τα καρμπυρατερ ώστε να είμαι σίγουρος ότι λειτουργεί και όταν τοποθετήσω τα νέα φρεσκοκαθαρισμενα καρμπυρατερ να είναι πιο εύκολη η ρύθμιση τους .... βάζω λοιπόν μετά από κόπο την Νέα πλεξουδα και ηλεκτρονική και λειτουργούν όλα τζαμί ... αρχικά στις πρώτες βόλτες παρατήρησα ότι λειτουργεί καλύτερα το μηχανάκι στα ψηλά και ότι δεν μου μπερδεύει ... Αυτό το σιγουρεψα βέβαια και στο τελευταίο ταξίδι που κάναμε στην Κατερίνη περίπου 200 χλμ όπου διαπίστωσα με σιγουριά ότι το μηχανάκι ακόμη και ζεστό δουλεύει ρολόι και ανοίγει κανονικά σε ταχύτητα έως 185 που το πήγα για λίγο μια δύο φορές στην ευθεία Εθνικής ... ακόμη με χαρά άκουσα από τον φίλο itom32 ότι για πρώτη φορά σε ανηφόρα από φράγμα Αλιάκμονα προς Ριζώματα ότι δεν μυρίζει ακαφτη βενζίνη από πίσω μου .... σημειώνω ότι δεν έχω τοποθετήσει ακόμη τα νέα καρμπυρατερ παρα μονο την ηλεκτρονική και την πλεξούδα. .πράγμα που με κάνει να πιστεύω ότι το πρόβλημα ήταν σε ένα από αυτά τα δύο αν και πιο πιθανό είναι κάπου στην πλεξουδα να έχει φθορά το καλώδιο που επιστρέφει από τον κόφτη και δίνει εντολή στην ηλεκρονικη νομίζω με μπλε κόκκινο χρώμα .... σύντομα θα κάνω σφαγή στην παλιά πλεξούδα και θα σας ενημερώσω για το αποτέλεσμα. .Όπως επίσης θα ακολουθήσει και τοποθέτηση των νέων καρμπυρατερ. ...Αυτά λοιπόν ελπίζω να βοηθήσωκάποιον που μπορεί να ταλαιπωρείται με ένα τέτοιο δύσκολο πρόβλημα. ..