φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος

Ξεκίνησε από xrhstos, Απριλίου 01, 2014, 04:43:10 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

xrhstos

Παράθεση από: stel89s στις Απριλίου 29, 2014, 09:25:52 ΜΜ
Παράθεσηλοιπον. εισαι σε ευθεια κινησ ε ω ραια.?.με 2η ταχητητα με ....30 χιλιομετρα την ωρα.σωστα μεχρι εδω? με ΣΤΑΘΕΡΟ  ΓΚΑζι την ταχυτητα που εχεις αλαζεις 3η 4η5η 6η,εαν διαπιστωσεις οτι η μηχανη με το ιδιο γκαζι δεν δινει χιλιομετρα σημενει οτι εχεις εχω εχουμε ....βαρη ελαστηκο-μεγαλητερι διαμετρο-και γραναζι με μικροτερα δοντια αρκετα μικροτερα απο οτι δινει το εργοστασιο που κατασκευασε την μηχανη.σε διαφορετικη περιπτωση με καθε  αλαγη ταχητητασ θα επρεπε να εχουμε τουλαχιστον 40 με 50 χιλιομετρα την ωρα,δηλαδη να ανεβαζει χιλιομετρα/ανα ωρα.εμενα μενει στασημη οσες ταχυτητεσ και αν αλαξω.τι δεν καταλαβεσ να το εξιγησο ξανα .στελ ?εσυ καταλαβες?ι δεν με διαβαζεις? 8)
Προσπαθω ρε γκαρνταση μου..... Οχι φυσικα και δε συμπαιρενουμε τετοι πραγμα.. αν εχεις σταθερο το γκαζι με 30 και εχεις μεσα 6η το πιο λογικο ειναι η μηχανη να μη τραβαει καθολου και σιγα σιγα να σβησει....
oxi asxeto  το αν η μηχανη τραβαει η οχι αλλα ουτε σβηνει απλα βλεπεις πως σηνεχιζει και εχει 30 χιλιομετρα παρολο που εγω εσυ αυτος αυτοι........σηνεχιζουμε και βαζουμε ταχητητες εωσ και 6η.

stel89s

εμ δε γινεται ρε ψηλε να ανεβασει χλμ αν εχεις σταθερο το γκαζι και αλλαζεις ταχυτητες. πως να το κανουμε???

xrhstos

και με 60 χιλιομετρα σηνεχιζω καζ λεω.με 3η ταχυτητα και σηνεχιζο με το ιδιο γκαζι σταθερο και βαζω μεχρι και 6η η μηχανη σηνεχιζει και εχει 60 χιλιομετρα ενω θα επρεπε να εχει παραπανω.και ειπα και ποιο πριν τουσ λογουσ.

xrhstos

το εχεις στο σταντ.ανοιγεις γκαζι και το κρατασ σταθερο.κατα την διαρκεια που αλαζεις ταχητητεσ κρατασ σταθερο γκαζι ι ροδα πισω που ειναι στον αερα,θα γιριζει πιο γρηγορα ι οχι? O0 εγω σου λεο οτι θα γηρηζει λιγο παραπανω.λογο σαζμαν ταχηττητων

stel89s

Πες πως ναι.... Τι σχεση ομως εχει το 150 λαστιχο εφοσον δε παταει κατω???

xrhstos

pataei δεν παταει δινει περισοτερο

stel89s

Δεν δινει.... O0 O0 O0 Δοκιμασε με σβηστο το μοτερ και με πρωτη να σπρωξεις την μηχανη και μετα δοκιμασε με εκτη... Κανε το ιδο πειραμα με σταθερο γκαζι με ενα αμαξι. Δεν μπορω να στο εξηγησω διαφορετικα...

xrhstos


itom32

Παράθεση από: xrhstos στις Απριλίου 29, 2014, 11:29:31 ΜΜ
δεν με καταλαβες μαλλον.
Xρήστο προσπαθώ να καταλάβω τι ρωτάς αλλά είναι η πολλοστή φορά που με έστειλες: http://www.youtube.com/watch?v=-b5aW08ivHU

klab

Ρε Χρήστο τι έγινε μόνο εγώ κατάλαβα τι λες; χαχαχαχααχ ;D
Λοιπόν........είναι φυσιολογικό αλλά σε μπερδεύει η κλιμάκωση του σασμάν.
Για να δεις ότι όντως δουλεύει σωστά το μηχανάκι σου, όταν το κάνεις την επόμενη φορά να κοιτά το στροφόμετρο σου.
Θα δεις ότι σε κάθε αλλαγή ταχύτητας με σταθερό το γκάζι (όπως το εννοείς εσύ) θα πέφτει κοντά στις 1000 στροφές με κάθε ανέβασμα.

Αυτό που σε μπερδεύει είναι ότι λες για σταθερό γκάζι αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το πόσο στρίβουμε εμείς το χέρι μας, αλλά με πόσες στροφές γυρνάει το μοτέρ.
Οπότε για να δεις πραγματική αλλαγή θα πρέπει σε κάθε αλλαγή να πας το στροφόμετρο στις ίδιες στροφές πχ 4000 και όχι εκεί που νομίζεις το χέρι σου.

xrhstos

Παράθεση από: klab στις Απριλίου 30, 2014, 10:13:06 ΠΜ
Ρε Χρήστο τι έγινε μόνο εγώ κατάλαβα τι λες; χαχαχαχααχ ;D
Λοιπόν........είναι φυσιολογικό αλλά σε μπερδεύει η κλιμάκωση του σασμάν.
Για να δεις ότι όντως δουλεύει σωστά το μηχανάκι σου, όταν το κάνεις την επόμενη φορά να κοιτά το στροφόμετρο σου.
Θα δεις ότι σε κάθε αλλαγή ταχύτητας με σταθερό το γκάζι (όπως το εννοείς εσύ) θα πέφτει κοντά στις 1000 στροφές με κάθε ανέβασμα.

Αυτό που σε μπερδεύει είναι ότι λες για σταθερό γκάζι αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το πόσο στρίβουμε εμείς το χέρι μας, αλλά με πόσες στροφές γυρνάει το μοτέρ.
Οπότε για να δεις πραγματική αλλαγή θα πρέπει σε κάθε αλλαγή να πας το στροφόμετρο στις ίδιες στροφές πχ 4000 και όχι εκεί που νομίζεις το χέρι σου.
bash νομου δεν πρεπει να πεφτοθν οι στροφες ουτε να παραμενουν οι ιδιες.πρεπει λιγο να ανεβασει εφοσον εχει τα μαμα λαστιχα κ γραναζομα.εγω που εχω και τα λαστιχα φαρδια κ προφιλ μεγαλιτερο και γραναζι 39 πισο με κραταει σταθερα τα χιλιομετρα.κανονικα θα επρεπε λιγο να ανεβαζει.

xrhstos

Παράθεση από: itom32 στις Απριλίου 30, 2014, 08:14:28 ΠΜ
Παράθεση από: xrhstos στις Απριλίου 29, 2014, 11:29:31 ΜΜ
δεν με καταλαβες μαλλον.
Xρήστο προσπαθώ να καταλάβω τι ρωτάς αλλά είναι η πολλοστή φορά που με έστειλες: http://www.youtube.com/watch?v=-b5aW08ivHU
γραψε λαθος ιτομ.

itom32

Χρήστο αν κατάλαβα καλά αυτό που σε απασχολεί είναι πως θα έχεις καλύτερη κατανάλωση.Πως θα γίνει να καις λιγότερο...Κατα την γνώμη μου πρώτα αλλάζεις το 120 εμπρός λάστιχο και το 150 πίσω με μαμά διαστάσεις και μετά προχωράς στα υπόλοιπά.Θα τα πούμε και στο καφεδάκι ...

klab

Βρε κάνε αυτό που σου λέω παραπάνω και θα δεις, τσάμπα είναι.
ʼντε βουρ να το δοκιμάσεις όπως σου είπα και πες μας μετά.

xrhstos

Παράθεση από: itom32 στις Απριλίου 30, 2014, 01:34:18 ΜΜ
Χρήστο αν κατάλαβα καλά αυτό που σε απασχολεί είναι πως θα έχεις καλύτερη κατανάλωση.Πως θα γίνει να καις λιγότερο...Κατα την γνώμη μου πρώτα αλλάζεις το 120 εμπρός λάστιχο και το 150 πίσω με μαμά διαστάσεις και μετά προχωράς στα υπόλοιπά.Θα τα πούμε και στο καφεδάκι ...sσωστα τα λεσ ιτομ.λοιπον....λογο τησ μεγαλησ τρηβησ εχω και αργο βαδιζμα .γιαυτο λεω τα προιγουμενα σμσ οτι λογο τον ελαστικον δεν ανεβαζει αστραπη τησ στροφες αλλα περιμενει...εαν ειχα τισ μαμα διαστασεις το κολπο αυτο ασ το θεσο κ ετσι..θα επιανε 5 χιλιομετρ παραδιγμα παραπανω.ενω τωρα καθετε σταθερα η ταχητητα ουτε ανεβαινει ουτε κατεβενουν τα χιλιομετρα.τελοσ παντων.