ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑ!!!

Ξεκίνησε από trip238, Ιουλίου 21, 2012, 07:54:00 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

trip238

Καλησπερα σε ολους. Σημερα ειπα να αλλαξω λαδια και φιλτρο λαδιου στο εργαλειο μας. Επελεξα τα motul 5100 15w 50. Αδειαζω τα παλια, βγαζω κ το φιλτρακι μου και ξεκιναω αντιστροφα. Αφου τελειωσα και το μοτορι δουλευε ρολοι στο ρελαντι κ ολα κομπλε, ξεκιναω να φυγω. Ολα καλα μεχρι εδω. Βγαινω σε ενα κεντρικο δρομο και δινω λιγο! Ανεβαζει το εργαλειο κ λεω μια χαρα ελα ομως που παρολο που ανεβαζε εγω εμενα εκει!!! :sleep2: Για να το πω και λιανα, η μηχανη μετα τις 6.000 στροφες, πατιναρει απιστευτα!!!!! Γιατι??????? Αφου πριν δεν ειχα προβλημα!! Κ εχω κλεισει ακτοπλοικα σε μια βδομαδα κ θα την παρω μαζι!!!

trip238

Παιδες ξεχασα να αναφερω (που μαλλον ειναι κ η αιτια του προβληματος) οτι εβγαλα τα μπουζι για εναν ελεγχο κ τα ετριψα ελαφρα. μαλλον εκει κατι δεν εχει κατσει καλα κ μου τα κανει αυτα. θα δω αν οχι αυριομ τη δευτερα και θα ενημερωσω.

klab

Αν ανεβάζει στροφές τότε δεν φταίνε τα μπουζί όπως και το πατινάρισμα έχει να κάνει μόνο με το σύστημα μετάδοσης.
Το πατινάρισμα είναι ή από φαγωμένα δισκάκια ή λάθος ρύθμιση ντίζας συμπλέκτη ή από λάθος λάδια με αντιτριβικά.
Μήπως πείραξες-έσφιξες την ντίζα και συμπλεκτάρει ελαφρώς ;

trip238

Οχι Γιωργο δεν πειραξα τπτ. Αλλα οταν το εβαλα μπροστα ετυχε απο περιεργεια να πιασω το χταποδι και  προσεξα οτι  ολα τα καλαμια εκαιγαν σε μερικα δευτερολεπτα αλλα ενα μπορουσα να το ακουμπησω κ να το κρατησω κιολας.

itom32

Για ξαναελενξε τα λαδια σου τι σταθμη εχεις??

trip238

Μετα την αλλαγη εβαλα μπροστα τη μηχανη να κυκλοφορησει το λαδι κ τα ξαναελεγξα κ συμπληρωσα. Οπως λεει κ στο τοπικ της συντηρησης εβαλα συνολο 2,9 λιτρα.

itom32

Kαποιο απο τα δισκακια του συμπλεκτη πρεπει να το ειπε το ποιημα.Αλλα το θεμα ειναι γιατι δεν το παρατηρησες πιο πριν.
Εdit:Για δες κι εδω:

Το αναφερω μονο επειδη πριν δεν ειχες προβλημα.Σε μια απο τις δισλειτουργειες αναφερει οτι με παραπανω λαδι δεν εχεις κανονικη αποσυμπλεξη.Στην θεση σου πριν κανω οτιδηποτε θα τα επαναλαμβανα την αλλαγη προσεχοντας την μετρηση.

jokey

Απ'όσο ξέρω τα λάδια που είναι φτιαγμένα για αυτοκίνητα πατινάρουν στις μηχανές και αυτό γιατί ο συπλέκτης δεν είναι στο λάδι, όπως και στα BMW
Μήπως έβαλες λάδια αυτοκινήτου και όχι λάδι για μοτοσυκλέτες???
ΒΡΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΜΜΜΜΜΜΜ

klab

Μπα όχι, αφού το λέει έβαλε τα motul 5100, όπως αρκετοί εδώ.

itom32

Eπαναλαμβανω απο το manual
Συμπτωμα:
o συμπλέκτης δεν αποσυμπλεκει ή σέρνεται η μοτοσικλέτα μετα την αποσυμπλεξη= στάθμη λαδιού πολύ υψηλή, ακατάλληλο ιξώδες του λαδιού ή πρόσθετο λαδιού
Να ρωτησω,αν η σταθμη ειναι σωστη και δεν εγινε λαθος μετρηση,και οπως λες πριν δεν παρατηρησες φθορά στους δισκους συμπλεκτη(πατιναρισμα),και δεν πειραξες την ρυθμιση της ντιζας,υπαρχει περιπτωση να χαλασαν τοσο τα 5100,ή να σε εδωσαν μαϊμου λαδια??Το ερωτημα ειναι ακαδημαϊκό,αλλα στην εποχη μας ολα γινονται.Λεω εγω τωρα.... :scratchchin:

klab

Δεν το ήξερα αυτό με το πολύ λάδι.
Δεν δοκιμάζεις να βγάλεις λίγο λάδι να δεις τι θα κάνει ;
Μπορεί να σου έπεσε λίγο παραπάνω.

Atanassio

Αυτή η σημείωση δεν αφορά το πατινάρισμα αλλά το αντίθετο, το σύρσιμο του συμπλέκτη.
Clutch disengage σημαίνει πατάω μανέτα και ο συμπλέκτης αποσυμπλέκεται.  Έτσι αν πατάς μανέτα και δεν αποσυμπλέκει ή η μηχανή ρολάρει (creeps) με τον συμπλέκτη πατημένο... "στάθμη λαδιού πολύ υψηλή, ακατάλληλο ιξώδες του λαδιού ή πρόσθετο λαδιού".

Το πατινάρισμα αναφέρεται εκεί που λέει "clutch slips".  Αυτό που δεν ξέρω είναι αν το πολύ λάδι μπορεί να δημιουργήσει πατινάρισμα.  Προσωπικά δεν μου έχει τύχει βάζοντας περισσότερο λάδι να πατινάρει.

Αυτό που σκέφτομαι είναι πως αν δεν είναι κάτι από αυτά που λέει ο Klab "...φαγωμένα δισκάκια ή λάθος ρύθμιση ντίζας συμπλέκτη ή από λάθος λάδια με αντιτριβικά", ήταν φαγωμένα τα δισκάκια και έδειξαν τώρα που μπήκαν φρέσκα λάδια.

JAS

να ρωτησω και εγω κατι?
υπαρχει περιπτωση να σου επεσε η μηχανη ή να χτυπησες πουθενα τη μανετα??? γιατι το λεω.... οταν πρωτοαγορασα τη δικια μου καποια στιγμη τις πρωτες μερες με πηρε το βαρος ( ακινητος.... ω ναι) και η μηχανη μου επεσε αριστερα. περισσοτερο την ακουμπησα κατω ηταν, η ζημια της εγινε.... τι θελω να πω?! οπως την αφησα κατω ζωριστηκε η μανετα και ραγισε στη βαση της!!! τις πρωτες μερες δεν ειχα θεμα, ενα βραδυ ομως με καποιο τρανταγμα μαλλον το ραγισμα ανοιξε και ενα μικρο κομματι πηγε και σφηνωθηκε καπως περιεργα. η μανετα δεν εφυγε απο τη θεση της αλλα αυτο το μικρο γ@$%^%$^* κομματακι κραταγε ελαχιστα πιεσμενη τη μανετα με αποτελεσμα να πατιναρει μετα τις 2000 περιπου στροφες..... εφαγα τα σοθηκα μου μεχρι να βρω τι ηταν....

για τσεκαρε λοιπον λιγο τη μανετα σου!!!

trip238

Λοιπον παιδες. Για να τα ξανα παρουμε απο την αρχη. Τα λαδια που εβαλα ειναι τα MOTUL 5100 15w 50. Για 4χρονες ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ κ οχι για αυτοκινητα. Η σταθμη ειναι εκει που πρεπει να ειναι δηλαδη μολις που καλυπτει την γραμμη. Μαζι με την αλλαγη λαδιων εβγαλα κ τα μπουζι τα ετριψα λιγακι να φυγει η μακα κ τα ξανατοποθετησα αλλα δεν μου δινει την εντυπωσει να ρεταρει η μηχανη. Σημερα τα ξανα εβγαλα να τα δω κ το ενα ηταν σαν να ειχε πιασει αλατα στο λαμακι του. Επισης εδωσα λιγα μποσικα στη μανετα του συμπλεκτη γιατι δεν ειχε αλλα ακομα δεν εχω βγει σε μεγαλο δρομο για να δω μιας κ στην 1η κ 2α δεν μπορω να καταλαβω αν σπινιαρει η πατιναρει μιας κ οι δρομοι εδω στο Παγκρατι ειναι γυαλι. Λοιπον Jas ναι η μηχανη μου εχει πεσει μια φορα οπως κ εσενα δλδ την ακουμπησα δεν την εριξα ουτε την αφησα να πεσει. Αλλα λογω του οτι φοραω μαυρες μανετες θα φαινοταν αν ειχε χτυπηθει αλλα η δικια μου δεν ειχε τπτ. Λεω οτι θα φαινοταν γιατι μου επεσε μεσα σε υπογειο γκαραζ που ειναι στρωμενο με τσιμεντο κ μπολικη σκονη, οποτε θα φαινοταν κατι αμα ειχε χτυπηθει η μανετα. Τι να πω? Θα βγω μια βολτιτσα τωρα κ θα σας ενημερωσω σε λιγακι.
Απλα ξεχασα να πω κ δεν ξερω αν παιζει ρολο οτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης μου ειπε οτι εβαζε κ αυτος Motul αλλα τα 10w 40. Μηπως το πιο χοντρο λαδι που εβαλα εγω εφερε στην επιφανεια τη φθορα των δισκων????? Οπως το διαβαζετε αυτο που μολις εγραψα σας στεκει??? Γιατι εμενα οχι κ πολυ.

trip238

Επεστρεψαααααα!! Ειπα να βγω μια Συγγρου ανεβα κατεβα να βεβαιωθω κ με 6η που εχω σιγουρα κρατησει αριθμο χιλιομετρων για τις 6000 κ 8000 στροφες. Η μηχανη τωρα παει μια χαρα. Στις 6000 κ 8000 εχω στο κοντερ μου τον αριθμο χλμ που ειχα κ πριν.  Το μονο που πειραξα σημερα ηταν να καθαρισω καλυτερα τα μπουζι κ τις μπουζοπιπες κ να δωσω λιγο μποσικο στη μανετα του συμπλεκτη. (Δεν νομιζω να φταει αυτο μιας κ πριν η μηχανη ηταν φυσιολογικη).  Τι να πω? Το μονο που εχω να πω ειναι ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε οσους απαντησαν στην απορια κ ειχαν την διαθεση να εκφρασουν την αποψη τους. Να στε καλα παιδια, και παλι ευχαριστω!  :grouphug: