Καθαρισμός συστήματος ψύξης DIY

Ξεκίνησε από trip238, Απριλίου 20, 2012, 10:51:34 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

trip238

Σήμερα πήγα μια βόλτα στα praktiker και αγόρασα τα απαραίτητα για την διαδικασία που θα πραγματοποιηθεί αύριο





Μια ερώτηση έχω μόνο να σας κάνω και όποιος γνωρίζει ας μου πει. Η όλη διαδικασία ΙΣΩΣ γίνει σε κεκλιμένο επίπεδο... Παίζει ρόλο??????? Αν ναι μπορεί να γίνει και η μηχανή πρέπει να κοιτάει ανηφόρα ή κατηφόρα???

itom32

Τrip για βοηθεια διαβασε αυτα τα δυο αρθρα,ειναι πολυ κατατοπιστικα:
Αφαίρεση και καθαρισμός ψυγείου
http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=271.0

Έλεγχος και αλλαγή ψυκτικού υγρού
http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=270.0

trip238

Τα εχω διαβασει Γιαννη και τα εχω μαθει απ εξω!!! Απλα η μονη απορια που εχω ειναι αυτη για το κεκλιμενο επιπεδο. Γιατι θελω να την κανω εξω τη δουλεια, μην κλεινομαι στο γκαραζ σαββατιατικα!!!! Ειναι και κοινοχρηστο!!

klab

Θα κάνεις δουλειά αλλά έχε το όσο πιο ίσιο μπορείς.

itom32

Koιτα απλα οταν βαλεις το νεο  ψυκτικο υγρο να εισαι σε οριζοντια  θεση,ωστε να βαλης την σωστη σταθμη-ποσοτητα.Αλλο προβλημα δεν βλεπω.Θυμαμαι που ειχα παει το παλαιο μου κουτι σε εναν τυπο ο οποιος βασικα επλενε ολο το κυκλωμα του κινητηρα(oχι μονο ψυγειο) συνδεοντας τον κινητηρα με μια συσκευη που ειχε λετε να υπαρχει και για μοτο τετοια φαση.Να τα κανουμε λαμπικο τα εντοσθια. ;D

trip238

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά! Θα ανεβάσω αύριο φωτό από τη διαδικασία!

ammo77

Θα πώ οτι ξέρω για την διαδικασία μήπως και βοηθήσω λίγο.
Βάλτε το μοτο στο διπλό σταντ (οριζόντια θέση).
Βγάλτε το ρεζερβουάρ.(Αν προσπαθήσετε χωρίς να το βγάλετε θα παιδευτείτε λίγο)
Αφαιρέστε το πώμα ασφαλείας του κυκλώματος (έτσι θα επιτρέπετε την γρήγορη αποστράγγιση χωρίς υποπιέσεις στο κύκλωμα) που βρίσκετε κάτω απο το ρεζερβουάρ (δεξιά πρίν τον λαιμό)
Ξεβιδώστε τις τάπες (βίδες) αποστράγγισης, η μια είναι στον κορμό των κυλίνδρων,όπως κοιτάμε την μηχανή απο μπροστά στο δεξί κάτω άκρο των κυλίνδρων πίσω απο τους λαιμούς, μια δεκαρίτσα βίδα. Η άλλη είναι απο την μεριά του γραναζιού χαμηλά μπροστά απο το ψευτοκάπακο του γραναζιού φαίνεται κάτι σαν σαλίγκαρος, στο κατώτερο άκρο του υπάρχει μια ακόμη δεκαρίτσα η μόνη με ροδέλα στεγανοποίησης, ακριβώς κάτω απο το κέντρο του σαλίγκαρου, οι άλλες είναι για το κέλυφος της αντλίας νερού.
Να μη ξεχνάμε και το δοχείο διαστολής που είναι κάτω απο το δεξί πλαϊνό καπάκι, να ξεπλυθεί καλά. Φυσάμε το λάστιχο που ενώνει το δοχείο με το κύκλωμα για να δούμε μην είναι βουλωμένο.
Αφού στραγγίσει το μοτέρ μπορείτε να κλείσετε τις τάπες αποστράγγισης κορμού και αντλίας και να ξαναγεμίσετε απο την τάπα που είναι κάτω απο το ραζερβουάρ.Εγώ προσωπικά σε αυτές τις περιπτώσεις αφού γεμίσω με υγρό, βάζω μπροστά χωρίς το πώμα και συμπληρώνω όσο πάρει. Αφού σταθεροποιηθεί
(δεν χιάζεται πάνω απο 5 λεπτά) κλείνω την τάπα και συμπληρώνω το δοχείο διαστολής μέχρι την ένδειξη 'MAX'.
:beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug:

snipereps

Ακριβως οπως τα ειπες. για το βιδακι κατω απο τους λαιμους δεν ηξερα. εγω ανοιγω μονο αυτο που ειναι στο γραναζι κοντα...

trip238

Παιδακια μολις τελειωσα την διαδικασια!! Λοιπον εβγαλε μπιχλα απο μεσα αλλα οχι σε υπερβολικα επιπεδα. Δυστυχως ομως το δοχειο διαστολης δεν την εχει  γλυτωσει. Μαλλον στα χερια καποιου προηγουμενου ιδιοκτητη το παραφλου ειχε μεινει τοσο καιρο μεσα στο δοχειο που εχει κανει στρωμα μακας πανω στο πλαστικο. Οπως θα δειτε στη φωτο το δοχειο φαινεται γεματο αλλα το εχω αδειασει!! Καλο??? Τελος παντων. Ολα πηγαν καλα, καθαρισα λιγακι το δοχειο και συμπληρωσα το καινουργιο υγρο. Οριστε και μερικες φωτογραφιες. Στο τελος σας εχω και βιντεο απο την εξατμιση μου (Harpoon) να ακουσετε πως κανει. Ειναι λιγο φασαριοζα αλλα προς το παρον ειναι το τελευταιο που με νοιαζει. Οταν θα ερθει η ωρα της θα παρει ποδι.









http://www.youtube.com/watch?v=X8DBvNCfeGM


point zero

Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

snipereps

Πάει κι αυτή η δουλειά. τι άλλο να κάνεις τώρα ε?  ;D εγώ πάντως αυτό σκέφτομαι μόλις τελειώνω μια δουλειά. Μια χαρά άκουγετε στο βίντεο η εξάτμιση. δν κρύβει to σφύριγμα του κινητήρα...

trip238

Τι εχω να κανω ακομα ε? Λοιπον εχουμε και λεμε:
1. αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου
2. Σερβις μπροστινων (τσιμουχες, ξυστρες, λαδια)
3. Αλλαγη αλυσιδογραναζα
4. Αλλαγη τακακιων και υγρων φρενων κατα προτεραιοτητα καταστασης πρωτα πισω και μετα μπροστα ή αν παιζουν τα λεφτα ολα μαζι.
5. Αλλαγη ελαστικων. (Προς μεσα- τελος του καλοκαιριου)
Αυτα ειναι τα στανταρ!! Βαλε και τα cosmetic upgrades (αισθητικες βελτιωσεις)!! Αστο!!!!!!!!
ΠΩ ΠΩ βαλτός ήσουν ρε φιλαρακι??? Τωρα τα θυμηθηκα ολα μαζι και αρχισα να αγχωνομαι παλι!!!!! Αχχχχχχχ!! Εχε χαρη που γουσταρω το μοτορι και τη μηχανολογια!!!!!

hondacrxvtec

poses fores tha pw file trip oti ola tha ginoun xwris anxos k efoson emeis eimaste kala k exoume to maroulaki...!!!an plakwnesai me tous kafedes kathe mera apo 4-5 den mazeveis lefta xaxaxaxaxa

Geo

Ακολουθησα οδηγιες και συμβουλες που βρηκα εδω.. κι εδω  http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=271.0   http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=270.0  κι εκανα συντηρηση το ψυγειο.. αλλαγη υγρων δηλαδη καθαρισμο κτλ, χωρις να αντιμετωπισω καποια δυσκολια αφοτου τα παιδια εδω παρεθεσαν καθε τι που πρεπει να ξες με λεπτομερεια αν εισαι προθυμος να μπεις σε μια τετοια διαδικασια!
Ενα μισαωρακι μια ωριτσα να ασχοληθεις με τη μηχανη αξιζει την ταλαιπωρια, 3 μαστορες που χω αλλαξει κανεις δε σκεφτηκε να καθαρισει το ψυγειο 25 χρονων μηχανης.. ειναι πολυστροφο λεει, 4κυλινδρο, ανεβαζει θερμοκρασιες 😬😬

itom32

Μπράβο Geo για την επιμονή σου να ασχοληθείς.Σκέφτομαι εδώ και καιρό για το πως θα μπορούσαμε να φτιάξουμε με κάποιο τρόπο μια DΙΥ αντλία η οποία με κάποιο τρόπο να κάνει κύκλο το υγρό καθαρισμού.Θεωρητικά αν το σκεφτείς φένεται εύκολο.Ισως κάνοντας χρήση ενός μοτερ 220v και μιας αντλίας ενος παλιού πλυντηρίου;;Δεν ξέρω όμως κατα πόσο είναι εφαρμόσιμο πρακτικά.