ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ CB!!!!!!

Ξεκίνησε από JAS, Απριλίου 05, 2012, 10:46:40 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

DRIFTER

ας πω λοιπον κι εγω την δικια μου αποψη.αμορτησερ=αποσβεστηρας κραδασμων,αρα οσο σκληρενουμε το ελατηριο τοσο πρεπει να καταφερουμε "δυνατοτερη" αποσβεση.το λοιπον φιλε γιαννη γνωμη μου ειναι να βαλεις λιγο χοντροτερο λαδι μιας και σκληρηνες(προφορτησες) τα ελατηρια,ετσι πιστευω θα πετυχεις την καλητερη αποσβεση.

ολα τα σχολια και οι παρατηρησεις δεκτες


γιαννη καλα κανεις και πειραματιζεσαι γιατι χωρις πειραμα δεν φτανεις στο αποτελεσμα που θες......

snipereps

Όπως τα λένε klab kai drifter. Μόνο το γρεζι να σκεφτείς που χει το λάδι σου πλέον μέσα... αλλαγή ελατήριων δν νομίζω να χρειάζεσαι ακόμα, λόγω των χιλιομέτρων της μηχανής. και για λάδι θα πρότεινα 10άρι για τα μαμά, σαν μέση κατάσταση.

itom32

Παράθεση από: DRIFTER στις Απριλίου 10, 2012, 11:40:13 ΜΜ
ολα τα σχολια και οι παρατηρησεις δεκτες
γιαννη καλα κανεις και πειραματιζεσαι γιατι χωρις πειραμα δεν φτανεις στο αποτελεσμα που θες......
Δημητρη+ 1000 το πιστευω απολυτα.Οπως παντα πιστευα τα ΕΝ ΟΙΔΑ, ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ(Ένα γνωρίζω, ότι δε γνωρίζω τίποτα) και ΓΗΡΑΣΚΩ ΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ(Όσο ζω μαθαίνω).Και γι'αυτο ποτε δεν θεωρησα ανοητο ή υποτιμητικο για μενα το να ρωτω ή να δοκιμασω κατι καινουριο.
Παντως βρηκα στα sticky(συντηρηση sf) οτι φοραμε απο μαμα 10αρακι λαδι,μενει να βρω ποια μαρκα.
Ευχαριστω ολους για τα σχολια και τις παρατηρησεις.


supernova

Μια που μιλάμε με ανταλλακτικά σήμερα μετα απο ανασκαφή βρέθηκε το τιμόνι που φόραγε το cb οταν το πήρα, άλλο ένα απο το enduro που είχα και ένα άλλο που δεν ξέρω απο τι (μπορεί τελικά αυτό να είναι του cb).
Τώρα το ερώτημα, έχει μετρήσει κανένας το μήκος του τιμονιού..?
Αν όχι μπορεί να το μετρήσει κάποιος και να μου πεί μήκος (στην ευθεία απο άκρη σε άκρη)..?
Το λέω γιατί οταν είχα αλλάξει τιμόνι έμενα πειραιά και στάνταρ το είχα κοντύνει κόβωντας το δεξια-αριστερά (γιατι μέσα στην κίνηση με βόλευε που δεν έβρισκα σε καθρέφτες αυτοκινήτων κτλ) αλλα δεν θυμάμαι πόσο, (είναι 68cm) και το τιμόνι που βρήκα (και επισκεύασα γιατι απο παλιά πτώση είχε πάρει λίγο) μου φαίνεται πολυ μακρύ (83cm) και θέλω να σιγουρευτώ οτι είναι του cb!

itom32

Mιχαλη μολις μπορεσω θα μετρησω.Εκθεσα και την παραπανω μετατροπη στους συντροχους superfourαδες στην Σινγκαπουρη,να η απαντηση τους:
"Use 500ml fork oil..add a front wheel bearing on each fork spring. U get "rigid damping" and better rebound rate (its what u need)."


supernova

Ωραίος!!!
Σου λύθηκαν και οι απορίες για το λάδι, εκεί τα παλικάρια κάνουν τρελά mod!!!
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι τι εννοεί front wheel bearing στο cb!

itom32

Aν θυμαμαι καλα τα αγγλικα μου front wheel bearing ειναι το ρουλεμαν του εμπρος τροχου,το οποιο σε πλατος ειναι περιπου στο 1cm.Ειναι το ιδιο κολπο που αναφερε ο point με τα νομισματα,μονο που αυτοι χρησιμοποιουν ρουλεμαν... ;D. Αρα δεν πρεπει να εχω ξεπερασει τα οποια ορια.Αρα δεν κοντενω ακομα τους αποστατες.Αν δω οτι κοπαναει και σπαζωμαι θα τους κοντινω στην σωστη διασταση.

itom32

Παράθεση από: supernova στις Απριλίου 11, 2012, 04:03:55 ΜΜ
Μια που μιλάμε με ανταλλακτικά σήμερα μετα απο ανασκαφή βρέθηκε το τιμόνι που φόραγε το cb οταν το πήρα, άλλο ένα απο το enduro που είχα και ένα άλλο που δεν ξέρω απο τι (μπορεί τελικά αυτό να είναι του cb).
Τώρα το ερώτημα, έχει μετρήσει κανένας το μήκος του τιμονιού..?
Αν όχι μπορεί να το μετρήσει κάποιος και να μου πεί μήκος (στην ευθεία απο άκρη σε άκρη)..?
Το λέω γιατί οταν είχα αλλάξει τιμόνι έμενα πειραιά και στάνταρ το είχα κοντύνει κόβωντας το δεξια-αριστερά (γιατι μέσα στην κίνηση με βόλευε που δεν έβρισκα σε καθρέφτες αυτοκινήτων κτλ) αλλα δεν θυμάμαι πόσο, (είναι 68cm) και το τιμόνι που βρήκα (και επισκεύασα γιατι απο παλιά πτώση είχε πάρει λίγο) μου φαίνεται πολυ μακρύ (83cm) και θέλω να σιγουρευτώ οτι είναι του cb!
Μιχαλη το μαμα μαυρο τιμονι του version r,ειναι 64cm χωρις τα αντιβαρα.To μετρησα σημερα και το δικο μου που δεν ειναι πηραγμενο,τοσο ειναι. ;)

JAS

καλημέρα παιδες....

να επανελθω λιγο στο θεμα ταπες προφορτησης! μπορει να εχετε δικιο σε αυτα που λετε για λαδακι κτλ αλλα...

χτες με επιασε και εβγαλα τις ταπες προφορτησης απο το pb1 μου. η πρωτη διαφορα που διαπιστωσα ειναι οτι α) δεν χρησημοποιηται καποιος μεταλικος σωληνας οπως στο s & r. β) μετα την ταπα εχει εναν κυλινδρο περιου 1εκ αγνωστου υλικου και μια μεταλλικη ροδελα τυπου γκροβερ. ολα αυτα μαζι με την ταπα συμπιεζουν το ελατηριο περιπου 2,7εκ !

μετρησα ενα ζευγαρι παλιες ταπες προφορτησης απο το NSR ενος φιλου και στη θεση 0 ειναι 2,7εκ!!!!!!!!!  :yoohoo:

οπως καταλαβενετε περασα τις ταπες του NSR και τις ρυθμισα στην πρωτη θεση συμπιεσης....... Μολις γυρισα απο δουλειες που βγηκα να κανω το πρωι.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: το τιμονι εχει σκληρηνει ελαφρως και στα φρενα δεν βουταει τοσο πολυ. στις στροφες κραταει πολυ καλυτερα και εχω την υποψια οτι εχει βελτιωθει σε θεματα ελιγμων και αλλαγης κατευθυνσης.

αυτα χωρις να διαφωνω οτι μπορει να εχετε δικιο παρα μονο απο προσωπικη εμπειρια....  :wave:

itom32

Mε γεια τις ταπες,εισαι πολυ πιο τυχερος απο μενα που δεν εχεις να παλευεις με κοψε ραψε αποστατες.Καμια φωτο να χαζεψουμε ρε Δημητρακη...
Εϊ ψιτ...περιμενω και το αρθρο της ανακατασκευης των showa μη ξεχνιωμαστε.Δεν με ειπες,το ελατηριο κοκκινο ή μαυρο θα το βαψεις?Γνωμη μου μαυρο.

supernova

Jas με γειά οι νέες τάπες!!!
Γιάννη τότε θα ήταν ακόμα πιο μακρύ το τιμόνι που φοράει τώρα και το είχα κόψει στα 68cm. (δεν το θυμάμαι καλα, έχουν περάσει και 8-9 χρόνια)  :yelrotflmao:
Οπότε το τρίτο τιμόνι που βρήκα είναι του cb (63-64cm) με πιο χαμηλό ''σκαλοπάτι'' και αρκετή κλίση στις άκρες (σε σχέση με αυτό που φοράω).
Αλλα μιάς και επισκεύασα το μακρύ τιμόνι μπορεί να το κόψω στα 76-74-72-70 δοκιμαστικά να δώ πως θα δείχνει και αν θα βολεύει (πιστεύω οτι θα με βολεύει καλήτερα λίγο πιο ανοιχτό κράτημα), αν όχι θα κρατήσω αυτό που φοράει τώρα.
Σε ευχαριστώ γιάννη!!!!  :beerchug:

itom32

Μιχαλη οταν κανης αυτην την δουλεια,αν δεν σου ειναι κοπος,μπορεις να κοιταξεις αυτους τους αποστατες που φοραμε στο r??Bασικα θελω να δεις τι υλικο ειναι να με πεις γνωμη.Νομιζω οτι θα χρειαστω δυο κομματια των 19cm.Τους μαμα αποστατες του R(20cm)δεν θελω να τους κοψω.Παντως αυτο το μεγεθος υπολογισα οτι πρεπει να εχω,ετσι ωστε το ελατηριο να ξαναβρεθει στην θεση 0 που λεει και ο Jas,οπως ηταν με την προηγουμενη ταπα του version r.Mετα αφου μαθω τι μαρκα λαδι καλαμιων φορανε τα showa,και τα αλλαξω,αν θα θελω να ρυθμισω σκληροτητα θα το κανω απο τους ρεγουλατορους.Δεν ειμαι ευχαριστημενος και τοσο με την προφορτηση του 1cm.Eιναι μεν πιο ευλολοδηγητο σε ελιγμους και στροφες αλλα κοπαναει ενοχλητικα σε λακουβες.Υπολογιζω οτι χρειαζομαι περιπου την μιση συμπιεση απο οτι εχω τωρα.Μαλλον την πρωτη σκαλα του ρεγουλατορου.Ισως αν αλλαξω και λαδι να μη χρειαζεται καν χρηση περεταιρω προφορτησης,θα δω εμπειρικα και θα πραξω.Παντως ειμαι χαρουμενος διοτι δεν εχω και τοσο ταλαιπορημενα ελατηρια.

supernova

Γιάννη θα το κοιτάξω αλλα απο την άλλη εβδομάδα που θα βάψω το τιμόνι (και τα 3 θα βάψω  ;D φαντασου cb με εντουρίσιο τιμόνι)
και μόλις βρώ χρόνο θα λύσω και τις τάπες να δώ τι υλικό είναι οι αποστάτες, αν το βιάζεσαι και θες μπορώ να λύσω του bandit να δώ το υλικό (λογικά ίδια υλικά θα έχουν).
Αλλα γιάννη και με inox (που είναι πιο σκληρή) σωλήνα ίδιας διαμέτρου (ίσως και 1,5mm για σιγουριά αν το φοβάσαι), δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα μιας και εκει μέσα δεν παίρνουν φορτίο παρα μόνο καθέτως, οπότε μπορούν να αντέξουν παρα,παρα,παρα πολλά κιλα.  ;D

klab

Γιάννη και λοιποί βορειοελλαδίτες μπήκε χθες αγγελία για ένα CB στη Καλαμαριά για ανταλλακτικά με 300?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2387196/

itom32

Ευχαριστω Γιωργη.Εγω δεν χρειαζομαι κατι αλλα αν καποιος θελει να παω να ελενξω κατι που χρειαζεται ας μιλησει με τον πωλητη και ευχαριστως μετα να παω να ελενξω.Ειπα δεν χρειαζομαι αλλα αυτο ειναι σχετικο.Εψαχνα χθες φιλτρο αερα hiflo πηγα σε τουλαχιστον 5 μαγαζια και δεν ειχαν οχι μονο αυτο δεν ειχαν γενικα φιλτρο.Ενας μονο ειχε ενα ταιβανεζικο και με ειπε οτι μπορει να με φερει hiflo Δευτερα-Τριτη και απο εκει παρηγγειλα στα 13ευρω.Ενας αλλος με αντ/κα Honda με ειπε το εξης τρελλο.Δεν μπορω να βρω τα στοιχεια του φιλτρου εχεις πολυ παλια μηχανη.Του λεω και τι μα αυτο οι παλιες μοτο δεν αλλαζουν φιλτρα ή αντ/κα??Ο ανθρωπος ηταν στην κοσμαρα του.Σηκωθηκα κι εφυγα εκνευριζμενος.... :puke: