ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ CB!!!!!!

Ξεκίνησε από JAS, Απριλίου 05, 2012, 10:46:40 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

klab

Λαδάκια άλλαξες ή έχωσες τις τάπες γιατί είναι χρυσαφένιες ;

itom32

Παράθεση από: klab στις Απριλίου 10, 2012, 03:22:41 ΜΜ
Λαδάκια άλλαξες ή έχωσες τις τάπες γιατί είναι χρυσαφένιες ;
Οχι δεν αλλαξα,αλλα θα γινει εντος αυτης ή της αλλης εβδομαδας,δηλ.για την ωρα τις εχωσα!  ;D
Παράθεση από: JAS στις Απριλίου 10, 2012, 03:08:38 ΜΜ
αντε καλοφορετες παππουλη!!!
Ευχαριστω γιε μου!! ;)

klab

Ωραίες είναι αλλά μόνο μην τις γρατζουνίσεις από το μπάσε βγάλε.
Όταν βάλεις φρέσκο λαδάκι τότε θα δεις πραγματική διαφορά.

itom32

Παντως αυτη η προφορτηση που εγινε εξαιτιας της μεγαλητερης σε μηκος ταπας μου αρκει.Το τιμονι το νιωθω ελαχιστα πιο ψηλα,σταματησε το πολυ βουτημα στα φρενα,και νιωθω οτι οδηγω ποδηλατο.Με λιγα λογια οσο αξιζε η αναβαθμηση στην πισω αναρτηση που εκανα,αλλο τοσο αξιζαν και αυτες οι ταπουλες στην μπροστινη αναρτηση,με 30 ευρα με τα μεταφορικα.Δεν θελω πλεον ουτε WP ουτε HyperPro,ελατηρια.
Tα Showa-Κayaba(ειναι η ιδια εταιρεια με αναρτησεις για Αuto)τα εχουμε υποτιμησει παρα πολυ.
Aπλα ειναι ρυθμισμενα για εναν λαο που ζυγιζει μεσο ορο 55 κιλα??
Ξερει κανεις τι νουμερο λαδι φοραει απο μαμα η showa μπροστα??Για να δω αν μπορω να παιξω με λεπτοτερο??

klab

Γιάννο φιλαράκια είμαστε έτσι ;
Δεν έχω κανέναν όφελος για αυτά που σου γράφω και είναι συμβουλή.
Σταμάτα του πειραματισμούς και τα συμπεράσματα γιατί έχεις πέσει έξω.
Πήγαινε σε έναν μάστορα που ξέρει από αναρτήσεις χωρίς πολλές συζητήσεις τα έχεις μπουρδουκλώσει.

itom32

Μιλω για συμπερασματα ,για το πως νιωθω εγω την μοτοσυκλετα μου με τα δικα μου κιλα,σε σχεση με πριν.Και εδωσα και καποια στοιχεια για τις διαστασεις ταπων-αποστατων s/r.Ti σε πειραξε που ειπα οτι δεν χρειαζομαι WP?Για πες τι εχω μπουρδουκλωσει??

point zero

Γιαννη  το να προφορτισεις  2 cm το ελατηριο ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !!!  παλια στα μηχανακια μας οταν θελαμε να  σφιξουμε την μπροστινη αναρτηση παιζαμε με το ιξωδες του λαδιου ..βαζαμε  δηλ λιγο πιο παχυ λαδι για να δεσει η αναρτηση ..οχι πολυ ομως γιατι εφτιανε μεν  το bound αλλα χαλουσε το rebound.. ( δεν εκανε δηλ επαναφορα γρηγορα η αναρτηση .. ) 
Δευτερη πατεντα ηταν τα κατοσταρικα ...εκεινα τα κερματα  των  εκατο δραχμων που ηταν μεγαλα ...
τα βαζαμε κατω απο την ταπα και αναμεσα στο ελατηριο και προφορτιζαμε  την αναρτηση ...
Δεν βαζαμε ομως ολοκληρη δεσμιδα , μεχρι δυο το πολυ ...

Εαν εχει σηκωθει το εμπρος μερος  της μοτο ειναι επισεις λαθος , γιατι μεταφερεις βαρος πισω και χανεις  το τιμονι και τον μπροστινο τροχο κατα συνεπεια ...
δεν ξερω τα ορια του μπροστινου   "Μαμα" ελατηριου  αλλα αν τα ξεπερασεις  θα χασεις και το βυθισμα  του μπροστινου  ( Τσακιζεσαι κατα το φρεναρισμα )    η αν πεσεις σε καμια γερη λακουβα απο την πιεση μπορει μεχρι και η ταπα να ξεβουρτσισει και να μπει σε τροχια  στην Σεληνη ... ( τσακιζεσαι ξανα )

Τα after ελατηρια  οπως τα wp , hyper pro  δεν αλαζουν το υψος  του μπροστινου  και εχουν το ιδιο συνολικα μηκος με την μαμα αναρτηση  ( ελατηριο , αποστατης, ταπα )

Η γνωμη ειναι να εισαι πολυ προσεκτικος μεχρι να δεις πως συμπεριφεται η μοτο σου ...( και επιφυλακτικος παραληλα )
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

supernova

Γιάννη κούκλα με τα χρυσαφιά στολίδια η ρηνούλα.  :beerchug:
Τώρα αν παρατηρήσεις κατι απο αυτά που λένε τα παιδιά, γιατί ίσως να είναι πολύ το +1,8cm που έχουν προφορτιστεί οι αναρτήσεις (εκτός και αν τα ελατήρια ήταν βούτυρο) τότε ή βάζεις τους αποστάτες του S + καμιά ροδέλα ωστε να πάς πάλι στην ίδια προφόρτιση που είχες (θα έχεις βέβαια και τις ρυθίσεις τις προφόρτισης απο τις τάπες) ή πας και κόβεις 2 κομμάτια ίδιας σωλήνας και κράματος -1.8cm (δεν ξέρω αν είναι απλή σωλήνα) και έρχεσαι πάλι στα ίδια και παιζεις πλέον απο τις ρυθμίσεις.
Οπως και να έχει καλορίζικες!!!  :beerchug:

itom32

Μιχαλη σ'ευχαριστω αγορι μου.Τωρα καταλαβα το λαθος μου,μετρησα την ταπα και ποσταρα παραπανω με τερμα σκληρη ρυθμιση δηλ.με τον ρυθμιστη στην σκαλα 5.Πριν ομως ξεκινησω την τοποθετηση επειδη δεν ειμαι τοσο ασχετος καταλαβα οτι τα 1,80cm οντως ειναι μεγαλη προφορτηση.Αλλα νομιζω εγραψα οτι πριν την τοποθετησω μαζεψα τον ρυθμιστη στην θεση 1(τερμα αποφορτηση).Απλα δεν εγραψα οτι σε αυτην τη θεση η ταπα s σε σχεση με την r ειναι μεγαλητερη κατα 1cm,και οχι 1,80cm.Εκανα την απαρετητη διορθωση για να μην παρεξηγησουν και αλλοι.
Sorry ρε παιδια,αυτο το πειραμα το εκανα με την ρηνουλα μου που ετσι και αλλιως δεν ειναι το πρωτο custom πραμα που επιχειρω για μενα και μονο.
Απλα το εγραψα εδω για να μοιραστω την χαρα μου,μαλλον γραφω πολυ.Δεν ειπα να ακολουθησει κανεις,ουτε ηθελα να κανω τον δασκαλο.Μεχρι που τις παρελαβα δεν ηξερα καν αν θα βιδωνουν,τι να λεμε τωρα.
Σωτο ευχαριστω για τις παραπανω πληροφορεις,πανω κατω ετσι και αλλιως ειμαι επιφυλακτικος.Στο φιναλε αν μετα την αλλαγη λαδιων με  φανει οτι κοπαναει πολυ παω και κοβω δυο αποστατες 19cm να εχω να παιζω με τους ρυθμιστες και τελειωνω.
Αλλα οτι με πηρατε απ'την μυτη ...με πηρατε,χωρις να εχω καταλαβει ακομη γιατι.....παω τωρα να κλαψω μονος γιατι μου την ειπατε. :'( :'(
Παλιοαλανια....αααααααϊϊϊϊ  χααασοουυ!!! ;D
Edit:Μike δεν με φανηκε απλη σωληνα εχει μεν ραφη αλλα πρεπει να ειναι καποιο κραμα ατσαλιου,χαλυβα.Δεν θελησα να κοψω στις σωστες διαστασεις γιατι δεν ξερω αν θα βρω ευκολα.Αν θες οταν αλλαξεις λαδακι,εχε στον νου σου να ρηξεις μια ματια να δεις τι υλικο ειναι να με πεις γνωμη.

supernova

Ναι γιάννη οταν ανοίξω αναρτήσεις θα το κοιτάξω.
Οσο για τα 7mm δεν είναι τραγικά, ειδικά αν ήταν και λίγο κουρασμένα τα ελατήρια.
Αλλωστε εσύ θα καταλάβεις καλήτερα απο το πως δουλέυει η ρηνούλα!!!  ;D

point zero

ελα μωρε Γιαννη  αφου ξερεις  οτι  νοιαζομαστε για σενα ( και για τους υπολοιπους  φυσικα ) και πως εχουμε το θαρρος να σου πουμε και μια κουβεντα παραπανω .. παντα καλοπροαιρετα  :)
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

itom32

Παράθεση από: point zero στις Απριλίου 10, 2012, 09:29:01 ΜΜ
ελα μωρε Γιαννη  αφου ξερεις  οτι  νοιαζομαστε για σενα ( και για τους υπολοιπους  φυσικα ) και πως εχουμε το θαρρος να σου πουμε και μια κουβεντα παραπανω .. παντα καλοπροαιρετα  :)
Ναι βρε το "Αλλα οτι με πηρατε απ'την μυτη ...με πηρατε,χωρις να εχω καταλαβει ακομη γιατι"το ειπα μπας και ψαρωσει ο αλλος ο απο κατω σου.
Καταλαβα οτι τρομαξατε με τα 1,80cm προφορτηση μπας και διακτυνιστω απο την μοτο με δυο ταπες στα ρουθουνια.Ξερω οτι και τα 1cm διαφορα,παλι ειναι αρκετα,αλλα αμα μπει κανας desmond ή ο wolfi ή ο snipereps,θα σας πουν ποσο βουτυρο μπροστινες αναρτησεις ειχα.
Ευχαριστω που με νοιαζεστε ρε φιλαρακια....ματσ,μουτσ και στους δυο σας,κι ας μη τολμα να μπει εκεινος ο "χωρίς πολλές συζητήσεις "... :kiss2: :kiss2:

snipereps

για να βρεις πόσο περίπου προφόρτιση θες, μέτρα αν θες to βυθισμα της ανάρτησης όπως λέει στην ιστόσελίδα που έβαλες σε προηγούμενο πόστ για τις αναρτήσεις. Βάλτο στα τόσα εκατοστά+μετά to διορθώνεις aπo to τι θα δεις στον δρόμο.

itom32

Βαγγελη δεν θελω αλλη προφορτηση διοτι η ταπα s εχει στην τερμα αποφορτησμενη σκαλα(1)μεχρι τον αποστατη 2,80cm.H ταπα r εχει 1.80cm.Με αυτo τo 1cm διαφορα η ταπα προφορτησε ειδη το ελατηριο και ειναι ισως και λιγο σκληρωτερη απο το δεον.Για αυτο ελεγα να βαλω πιο λεπτο λαδι.Οχι οτι τωρα ξερω τι φοραει,απλα υποθετω οτι φορα το μαμα,το οποιο παλι δεν ξερω το νουμερο αλλα θα το βρω.

klab

Ε κυρ Γιάννη στην δουλειά ήμουν για αυτό και δεν προλάβαινα να αναλύσω.
Να με τσακώσει κανένα αφεντικό να γράφω στο go4it και να κάνω την επόμενη ημέρα παρέα στον ΟΑΕΔ.....πριτς δεν σφάξανε.


Δεδομένα

Το βασικό ζήτημα είναι ότι τα ελατήρια έχουν γίνει ακορντεόν-σούπα από τα χρόνια.
Κοινώς έχουν χάσει τις ιδιότητες τους-έχουν μαλακώσει με την πάροδο των ετών.
Τα μηχανάκια μας δε έχουν κοντές διαδρομές, λόγω μήκους καλαμιών και στησίματος όπως τα περισσότερα street.
Επίσης τα λάδια στην μπροστινή ανάρτηση σπάνε με τα χρόνια και την χρήση και χρήζουν αλλαγής κάθε 2 με 3 χρόνια.

Βάση των από πάνω αυτό που κερδίζουμε με την έξτρα προφόρτιση είναι να νοιώθουμε σκληρότερο το μπροστινό, αλλά αφού τα συμπιέζουμε χάνουμε ακόμα περισσότερο από την ωφέλιμη διαδρομή που κάνουν τα ήδη σώβρακα ελατήρια για να αποσβέσουν τις δυνάμεις.
Στην ουσία δεν μπορούν να συμπιεστούν και να εκτονωθούν σωστά λόγω μειωμένης διαδρομής, ελαττωμένης σκληρότητας και προφόρτισης (όλα αυτά μαζί)


Λύσεις

Η πιο απλή και οικονομική λύση είναι η αλλαγή λαδιών και δη με παχύτερα, ακόμα και το ίδιο λάδι να βάλουμε καλύτερα συμπεριφορά θα έχει σίγουρα.
Θυμάμαι το CB του Horhe που άλλαξε μόνο λάδια και όταν το οδήγησα, εντυπωσιάστηκα με το αποτέλεσμα.

Η πιο δαπανηρή και πλήρης επαναφορά του μπροστινού είναι με ταυτόχρονη αλλαγή λαδιών και ελατηρίων με καινούργια.
Το τι μάρκα θα είναι δεν παίζει ρόλο ιδιαίτερο, αρκεί να ταιριάζουν για τον τύπο της ανάρτησης μας-μοτοσυκλέτας μας.
Και μαμά Honda μπορείς να αγοράσεις αλλά εκεί πιθανών λόγω τιμολογιακής πολιτικής του Σαρακάκη μπορείς να στοιχίσουν περισσότερο από τα aftermarket.

Κάτι σημαντικό που ξέχασα να αναφέρω είναι τα λάδια που δίνει η κάθε εταιρεία.
Πχ ενώ συνήθως μπαίνουν 10άρια η WP δίνει 15άρι για τα δικά της ελατήρια.
Οπότε ούτε με το νούμερο λαδιού μπορείς να είσαι σίγουρος γιατί από μάρκα σε μάρκα διαφέρουν.

Καταλαβαίνεις τώρα γιατί σου είπα ότι δεν είναι λύση να προφορτίσεις μόνο τα ελατήρια και επέμενα στην αλλαγή των λαδιών σε παραπάνω post.