γεια χαρα παιδια νεος στο φορουμ και ενδιαφερομενος για αγορα ενος souper four

Ξεκίνησε από figalos, Φεβρουαρίου 06, 2012, 08:13:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

figalos

γεια χαρα σε ολους
ειμαι κατοχος ενος φεηζερ
αλλα η μεγαλη μου καψουρα εδω και χρονια ειναι η αγορα ενος souper four
καθοτι εμαθα με αυτο και εκανα και τα πρωτα μου μαθηματα, χιλιομετρα, βηματα οπως το παρει κανεις
μου αρεσει το στυλ του και γενικα πιστευω οτι ειναι πολυ διαχρονικο μηχανακι,δεν το βαριεσαι ποτε οτι αλλο και να κυκλοφορισει
παλι ολα εκει θα καταληξουν στο στρογγυλοφαναρο
να μη σας κουραζω αλλο
καπου πηρε το ματι μου οτι η καλυτερη επιλογη για souper four ειναι η εκδοση R
θα ηθελα την βοηθεια σας και την εμπειρια σας να καταληξω και να κανω την καλυτερη επιλογη
εχω βρει ενα στρογυλλο φαναρι  (οχι μασκακι) και θα ηθελα να μαθω ανα εχει διαφορα στο μοντελο
αν εβγαιναν την ιδια χρονικη περιοδο και γενικα τι να προσεξω
ειναι 98 μοντελο και μου ειπε το παλικαρι οτι ειναι σε πολυ καλη κατασταση χωρις να εχει μπει χερι σε καλωδια και ηλεκτρικα και τετοια???
αξιζει το Rη να προτιμησω καποιο αλλο μοντελο
παντως ειμαι λατρης και της κουλ οδηγησης οποτε δεν με απασχολει και το πολυ γκαζι
με ενδιαφερει η αξιοπιστια και η καλη κατασταση
ευχαριστω
καλα χιλιομετρα

snipereps

Γεία σου φίλε και με το καλό η αγορά. αν θες βάλε φωτογραφίες από την μηχανή που σε ενδιαφέρει να κάνουμε μια φουλ αναγνώριση :-D.ΟΙ διάφορες είναι πολλές, από πολύ εμφανείς ως και πολύ καλά κρυμμένες, και αναφέρονται σε παλιότερο θέμα με τον αντίστοιχο τίτλο,σε περίπτωση που θες να τις εντοπίσεις μόνος σου. TO r όπως και το s , εκτός από τις διάφορες σε καρμπυρατέρ πλαίσιο κινητήρα αναρτήσεις εξάτμιση με τα pb1, είναι και πιο καινούρια και αν αυτές MH ελάχιστες λεπτομέρειες δn σε πολύ ενδιαφέρουν το pb1 είναι το ίδιο καλό.πιο πολύ μετράει to χέρι από το οποίο θα το πάρεις. Εγώ θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να πάρω r με στρογγυλό φανάρι γιατί φωνάζει πέσιμο από μακρυά XΩPIΣ όμως αυτό να είναι απαραίτητο.απλά η μάσκα σε πέσιμο είναι το πρώτο που σπάει και λόγω του κόστους της κανείς δν την αντικαθιστά παρά βάζει με 20 ευρώ ένα στρογγυλό φανάρι.αν υπάρχει βέβαια η μάσκα η μπορείς να δεις ότι είναι ακέραιη τότε έχει κάνει ο άνθρωπος την αλλαγή για διακοσμητικόυς λόγους οπότε έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. τα θέματα που παρουσιάζουν αυτές οι μηχανές είναι πρώτα στα καρμπυρατέρ τους και μετά ηλεκτρικά.δν είναι κακό να έχει βάλει κάποιος χέρι στα καλωδια γιατί κάποιος θα πρέπει να τρέκαρει και αυτό το κομμάτι της μηχανής.όπως και όλα τα υπόλοιπα. Αρκεί να to κάνει σωστά και να έχει γνώση. το καλύτερο για μένα είναι να το κανείς μόνος σου γιατί εγώ προσωπικά δν έχω βρει κανέναν μάστορα ως τώρα που να έχει όρεξη και γνώσεις για νασχοληθεί σωστά, με τα καρμπς δηλαδη μονο που δεν παρακαλεσα αλλα τελικα τα εκανα και αυτα μονος ενα φρεσκαρισμα γιατι με τα χε κανει ενας μαστορας στη σαλονικη πιο παλια,καλυτερα κι ολλας μην σου πω, ξερεις και τι σου γινετε, βεβαια θελει πολυ πολυ πολυ διαβασμα σε μανουλ και ιντερνετ και εναν καλο φιλο που να εχει ξανακανει αυτη τη δουλεια και να εχει και υποπιεσομετρα! για να γινει σωστα η διαδικασια και να σου πει ολα τα μυστικα που αναθεμα κι αν εκανε τα μισα απο αυτα ο μαστορας που 8α σε χρεωσει και κανα 100σταρι το λιγοτερο ,αλλα αν ερθει η ωρα του σερβις ειναι βαρβαροτητα να μην το κανεις. Πρεπει να την εχεις για ξεφωρτομα ρε παιδι μου. Η γνώση στο ιντερνετ, εξάλλου, υπάρχει και είναι εύκολα πρόσβασιμη και τζαμπα!!!. τώρα αν είναι σε κατάσταση όπου κανείς δν της έχει βάλει χέρι πότε

snipereps

να την φοβασαι οσο και να ειναι σε κατασταση που να την εχει πειραξει καποιος κανοντας προχειροδουλεια. βεβαια η προχειροδουλεια ειναι χειροτερη γιατι μπορει να κανει ανεπανορθωτες, ή πολυ ακριβες, ζημιές, βλ. μεμβρανες καρμπυρατερ που εχουν μπει χωρις την απαραιτητη προεργασια κανα 100σταρι η μια! ενω αν δεν εχει μπει χερι ποτε τοτε τα κανεις εσυ και ξερεις που βρισκεσαι. το παν ειναι να ξερεις πραγματικα την ιστορια της μηχανης σου. αλλιως θα σου φανε πολλα λεφτα τα μαστορια και χωρις να εισαι σιγουρος για τα αποτελεσματα, σκεψου : ρουλεμαν τροχων λαιμου, αν εχει κατσει εστω και ενα εξαμηνο χωρις να δουλεψει καθαρισμο στα καρμπς, ταπα ψυγειου και καθαρισμο,λαδια φιλτρα, ελεγχο ολα τα ηλεκτρικα και μεσα στα κοντερ για τυχον σπασμενη πλακετα κοφτη, πολλα προβληματα με κενα σε διαφορες στροφες, μπουζοπιππες, τακακια+υγρα φρενων, σκουριες μες στο ρεζερβουαρ, σερβις αναρτησεις μπρος πισω επιβαλεται! τεραστια διαφορα. πραγματικα χμ μονο και μονο για να ξερεις που βρισκεσαι κλπ κλπ κλπ, πχ μια μηχανη 17 χρονων, α την πραγματικη ημερομηνια την αναγραφει στα σωληνακια των φρενων κατω απο τα σκληρα καλυματα, μια μηχανη λοιπον 17 χρονων με 30-40000 χμ εμενα θα με υποψιαζε. ή εχει κατσει πολυ= προβληματα, ή καποιος λεει ψεματα και παλι αυτο ΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ, απλα ειναι πολυ πιθανο να συμβαινει βασει της λογικης. Δεν μπορει δηλ να βλεπεις xt600 του 94 και ολα να ειναι με 30000 χμ. τεσπα, αλλο θεμα αυτο  ;D παρασυρομαι. Βεβαια ολα αυτα που θα πρεπει να κανεις, αν στα κανει μαστορας την εβαψες, παρε πιο καινουρια μηχανη και παλι πιο φθηνα θα σου βγει,(εκτος και αν εχεις δικο σου μαστορα που τον εμπιστευεσαι) εγω ας πουμε αν το πουλουσα τωρα το δικο μου δεν θα το σκοτωνα, θα ταν απαγορευτικη η τιμη για αγορα. γιατι, οχι απλα δεν εχει μπει χερι πουθενα, αλλα εχει μπει χερι παντου! οπως και πρεπει σε μια τετοια μηχανη που θες να συνεχισει να λειτουργει σωστα για αλλα τοσα χρονια και ποιο πολλα. Ηλογικη του αστο μωρε αφου δουλευει δεν το πειραζω δεν ισχυει. Σε ολα πρεπει ν γινει το αναλογο σερβις σωστα και στην ωρα του. αν εχεις ορεξη καντα μονος σου! (δεν υπαρχει πιο αξιοπιστος μαστορας απο τον εαυτο μας)! εξαλλου δεν θα εκανες κατι προχειρο και χωρις να σε νοιαζει εκει που βαζεις καθημερινα την ζωη σου! να εχεις το κεφαλι σου ησυχο ή αλλιως παρε καποια που να εχεις συννενοηση με τον πρωην ιδιοκτητη και να ξερεις τι εχει κανει ως τωρα οχι απλα επειδη στο λεει αλλα επειδη ξερει να στο εξηγησει και να στο δειξει, εξ αλλου αφου ξερεις απο μηχανες θα το καταλαβεις και μονος με μια βολτα. Το πιο λογικο για μενα για μια τετοια μηχανη ειναι να παρεις μια στην καλυτερη δυνατη κατασταση σε καλη τιμη και να κανεις ολα τα σερβις μονος σου. ειναι το πιο οικονομικο δηλαδη, μην σε νοιαζει τοσο το μοντελο αλλ η κατασταση δηλαδη. Στρογγυλοφαναρο με τα χαρακτηριστικα του R ειναι το S με τα χρυσα φρενα(4-πιστονες!!!). Αυτα, Μεπιασες στις αυπνιες και σαραδιασα ολοκληρη εκθεση χαχαχαχαχαχα. Οτι αλλο θες εδω ειμαστε. θα σε πουν και ταλλα τα παιδια. Καλως ηρθες.

klab

Τι έγραψες στον άνθρωπό χααχαχχαχαχαχα.
Θα φύγει τρέχοντας μετά από αυτό !!!
Λοιπόν φίλε μου figalos καλώς ήρθες πρώτα απ' όλα.
Από το απίστευτο κατεβατό που έγραψε ο αγαπητός snipereps κράτα μόνο αυτό που σου έχω κάνει quote παρακάτω.
Παράθεση από: snipereps στις Φεβρουαρίου 07, 2012, 04:40:35 ΠΜ......Το πιο λογικο για μενα για μια τετοια μηχανη ειναι να παρεις μια στην καλυτερη δυνατη κατασταση σε καλη τιμη.........μην σε νοιαζει τοσο το μοντελο αλλ η κατασταση δηλαδη...
Μην ψαρώνεις με ημερομηνίες και τα R-S-PB1 λάστιχα αμορτισέρ κλπ στην ουσία το ίδιο μηχανάκι είναι, απλά βρες ένα όσο το δυνατόν σε καλή κατάσταση.
Έτσι κι αλλιώς θα ρίξεις και εσύ μερικά χρήματα ακόμα να το φέρεις εκεί που πρέπει.
Τι να κάνεις τα Showa μαμά αμορτισέρ αν έχουν πάνω του 15+ χρόνια χρήσης, καλύτερα να βάλεις ελατήρια από ποδήλατο !!!

snipereps

Παράθεση από: klab στις Φεβρουαρίου 07, 2012, 10:34:35 ΠΜ
Τι έγραψες στον άνθρωπό χααχαχχαχαχαχα.
Θα φύγει τρέχοντας μετά από αυτό !!!
χαχαχα ασε σε λεω τα εχω παρει τωρα τελευταια που ψαχνω xt600 μενα φιλαρακι και τα εχω δει ολα, εξ ου και ο οιστρος. :P παντως οτι και να δω καλυτερο απο το cb μας για πρωτη και δευτερη και τριτη και τελειωτικη μηχανη δεν υπαρχει!!! ετσι γιατι ειναι super four να'ούμ!!

itom32

Kαλως ηρθες κι απο μενα.  :wave:
+++100000 σε αυτα που λεει ο klab.Tην συνολικη εικονα του CB θα κοιταξεις και οχι τοσο το μοντελο.Εχω δει version s του 98 τοσο ξεπατωμενο που δεν επιανε μια μπροστα σε προσεγμενο PB1 του 94.
Στο αλλο που με ρωτας.Το R εβγενε και σε στρογγυλοφαναρο συνχρονως με το τετραγωνο και εβγενε 95-96.Μετα εβγενε το version s 97/98/99
Version r το 98 δεν εβγενε.Αυτο που σου λεει ειναι η ημερομηνια 1ης αδειας εδω στην Ελλαδα.
Και μιας και το βρηκα,το παλιο ποστ που λεγαμε για το version r : http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=1648.0

point zero

Παράθεση από: klab στις Φεβρουαρίου 07, 2012, 10:34:35 ΠΜ
Τι έγραψες στον άνθρωπό χααχαχχαχαχαχα.
Θα φύγει τρέχοντας μετά από αυτό !!!
Λοιπόν φίλε μου figalos καλώς ήρθες πρώτα απ' όλα.
Από το απίστευτο κατεβατό που έγραψε ο αγαπητός snipereps κράτα μόνο αυτό που σου έχω κάνει quote παρακάτω.
Παράθεση από: snipereps στις Φεβρουαρίου 07, 2012, 04:40:35 ΠΜ......Το πιο λογικο για μενα για μια τετοια μηχανη ειναι να παρεις μια στην καλυτερη δυνατη κατασταση σε καλη τιμη.........μην σε νοιαζει τοσο το μοντελο αλλ η κατασταση δηλαδη...
Μην ψαρώνεις με ημερομηνίες και τα R-S-PB1 λάστιχα αμορτισέρ κλπ στην ουσία το ίδιο μηχανάκι είναι, απλά βρες ένα όσο το δυνατόν σε καλή κατάσταση.
Έτσι κι αλλιώς θα ρίξεις και εσύ μερικά χρήματα ακόμα να το φέρεις εκεί που πρέπει.
Τι να κάνεις τα Showa μαμά αμορτισέρ αν έχουν πάνω του 15+ χρόνια χρήσης, καλύτερα να βάλεις ελατήρια από ποδήλατο !!!

Σωστος !!! μην μπλεκεστε με τα  δηθεν και χανετε  την ουσια ...
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

figalos

μενω εκπληκτος απο το ενδιαφερον
αλλα και απο τις αναλυτικες απαντησεις σας
αλλα αυτο που μου κανει πολυ μεγαλη εντυπωση ειναι
οτι διακρινω ενα παθος!!!!!
γουσταρωωωωω!!!!
ευχαριστω πολυ παιδια
και ευχαριστω και εκ των προτερων σε αυτους που θα απαντησουν στο μελλον

θα κανω την σουμα στο τελος
γιατι βλεπω οτι αλλα μου ελεγε αυτος και αλλα ισχυουν
και γενικοτερα υπαρχουν πολλλα  που πρεπει να προσεξω
δηλ πρωτα ειχαμε το cb1 μετα R (στρογγυλοφαναρο και μασκακι μαζι) μεχρι το 96 , μετα ειχαμε την version S μεχρι το 99
και μετα V-TEC
το ζουμι παντως ειναι οτι να βρω       απο καποιον που ξερει τι εχει
και οχι τι εχει πεσει στα χερια του εε???
δηλ καποιος που το εχει πρωτο χερι πρεπει να το εχει τουλαχιστον 10-15 χρονια
και εδω που τα λεμε πιστευω οτι αυτα δεν πουλιουνται εε???
μαλλον για κανα λαχειο με κοβω
ευχαριστω για το λινκ
θα συνεχισω το διαβασμα
και την ερευνα

καλα χιλιομετρα

Headmaster

Καλως ηρθες στην παρεα μασ φιλε!!

Δεν μασ ειπες απο που εισαι μπας και μπορουμε να σε βοηθησουμε και απο πιο κοντα ισως!! :wave:

point zero

Δεν υπάρχει cb απο πρώτο χέρι ... Είναι όλα παραεισαγωγη και πριν απο εμάς το έχει οδηγήσει  κάποιος κινεζουλης ; :sun_smiley:
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

figalos

Παράθεση από: headmaster στις Φεβρουαρίου 07, 2012, 07:20:41 ΜΜ
Καλως ηρθες στην παρεα μασ φιλε!!

Δεν μασ ειπες απο που εισαι μπας και μπορουμε να σε βοηθησουμε και απο πιο κοντα ισως!! :wave:


αθηνα γαλατσι  (fazermou@gmail.com  για τηλ        και να σας στειλω φωτο)

snipereps

το r δεν βγήκε ποτέ στρογγυλόφανάρο.απλά τότε,' 95, βγήκε και ένα ρb1 με μαύρο κινητήρα χωρίς TPS. Απ όσο έχω δει σto φάκτμπουκ της χοντα και στο πάρτ λίστ

chiliplayer

Φίλε μου να κοιτάξεις 3 πραγματάκια:

1ον, τα όργανα να δουλεύουν κανονικά.
2ον, να μην "μπερδεύει" δηλαδή να μην έχει τρύπες στην απόδοση σε κάποιο φάσμα των στροφών. Πρόσεξε - κάτω από τις 4.000 δεν είναι μπέρδεμα είναι φυσιολογικό να μην τραβάει.
3ον, όταν αφήνεις το τιμόνι εν κινήσει π.χ. με 50-60 να μην αρχίσει να κουνάει αριστερά-ξεξιά πολύ. Αν κουνάει λίγο μπορεί να φταίνε τα λάστιχα/ζυγοστάθμιση/τζόγους και τέτοια. Μιλάμε να μη μπορείς να αφήσεις τιμόνι καθόλου.

Άμα αυτά είναι κομπλέ, ότι άλλο το φτιάχνεις. Ότι ανταλλακτικά χρειαστείς πες (τώρα που το δικό μου διαλύθηκε :P :P :P )

- Κώστας -

itom32

Παράθεση από: snipereps στις Φεβρουαρίου 07, 2012, 09:02:32 ΜΜ
το r δεν βγήκε ποτέ στρογγυλόφανάρο.απλά τότε,' 95, βγήκε και ένα ρb1 με μαύρο κινητήρα χωρίς TPS. Απ όσο έχω δει σto φάκτμπουκ της χοντα και στο πάρτ λίστ
Εβγενε θα σου βρω και τον κωδικο το απογευμα βραδακι.

snipereps

Συμφωνα με το part list, κατσε τωρα να δεις επιστημονικη αναλυση  :P χαχαχα αφου λεμε ειμαι σκαλωμενος με τα μοντελα  :abwacko: , τα μοναδικα μοντελα με μαυρο κινητηρα, τον κωλο του R και στρογγυλο φαναρι που δεν ειναι version S (αλλα φρενα,αλλες αναρτησεις) ειναι τα FIIs και FIIt που ομως δεν ειναι ουτε version R ουτε TPS εχουν, ουτε την εξατμηση bolt-on με λαιμους 4-2-1, ουτε τα πατουρακια με τα Χ και ουτε τον εξτρα σωληνα στο πλαισιο πισω απο τους λαιμους της εξατμησης. το 'βγαλα το θηριο  ;D . Αν καποιος θελει σαν το R αλλα με στρογγυλο φαναρι πρεπει να παρει το S ή να κανει την αλλλαγη μονος του. 
και να μασταν για μπυρα τωρα καμια 5-10 απο δω και να λεμε μονο για cb, να μας πεταξουν εξω απο ολα τα μαγαζια απο την φασαρια που θα καναμε.  :beerchug: