ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ

Ξεκίνησε από MACGYVER, Μαΐου 24, 2011, 05:51:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

point zero

Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

figalos

κανω ερευνα για αλλαγη ελατηριων
ρωτησα και τον αντιπροσωπο που προτεινε και ο klab πιο πανω
αλλα αυτοι εχουν μονο τα προοδευτικα
και μαλιστα μου ειπε και στο τηλ οτι τα γραμμικα ειναι για πιστα για track day και τετοια.
και οτι για το SF προτεινουν αυτα!!!

ειναι οντως τοση μεγαλη διαφορα τα προοδευτικα με τα γραμμικα???
η τα προοδευτικα θα θυμιζουν τα μαμα που εχει τωρα πανω???
αλλα λογικα εστω και τα προοδευτικα να βαλω αξιζουν τα λεφτα τους η να αλλαξω μονο λαδακια τσιμουχες και αλλη φορα ελατηρια????
γιατι ελεγα να τα αλλαξω ολα μαζι να ξεμπερδευω!!!

itom32

Δεν μπορω να εκφερω γνωμη για αφτερμαρκετ,δεν ειχα την τιμη να δοκιμασω.Λογω αλλαγης ελαστικων και φιλτρου αερα που εγινε και τακακιων που ερχεται,δεν περισσεψαν φραγκα για ελατηρια.Αλλαξα φρεσκο λαδακι(IPONE)δεκαρακι και το sf μεταμορφωθηκε.Αν και το δικο μου sf ειχε λιγα χιλιομετρα και δεν ειχε ταλαιπωρημενες αναρτησεις.Αλλα νομιζω και το δικο σου δεν ειναι τοσο ταλαιπωρημενο.Τωρα αν σε περισσευουν λεφτα τα WP για την μπροστα αναρτηση εχουν τις καλητερες κριτηκες αλλα τα γραμμικα,οχι τα προοδευτικα.Νομιζω αν βαλης προοδευτικα εμπρος,η αναρτηση θα γινει υπερβολικα σληρη.
Αν δεν παιζουν φραγκα,η καλητερη δουλεια ειναι φρεσκο λαδακι.
Y.Γ:Ωπα,τωρα θυμηθηκα,εσυ εχεις και ταπες προφορτησης απο μαμα,αλλαξε φρεσκο λαδι και αν θες παιξε με την προφορτηση.Εγω τις εχω στην μαμα ρυθμηση.Δηλ.στην σκαλα 4 που φενεται στο σχημα.

trip238

Γιαννη δυστυχως και γω επειδη θελω να μαζεψω και κατι αλλα πραγματακια στη  μηχανη μεχρι την εκδρομη θα επιλεξω αλλαγη λαδιων και τσιμουχων.  Τα ελατηρια αργοτερα! Σκεφτομαι να παω στο k-shock μιας και ειναι ο οικονομικοτερος που βρηκα σε εργασια. Το θεμα μου ειναι αμα του παω τα καλαμια στο χερι, με τις τσιμουχες(ebay) και τα λαδια θα μου τα βαλει ή θα μου πει 'δεν τα κανω εγω αυτα'??????
EDIT: Τo IPONE ποσο τo αγορασες? Ειναι καλυτερo απο τo λαδι της honda??

itom32

To Ipone το 10αρακι το πηρα 13,50 το 1λιτρο απο την Αgio Motors που ειναι εξουσιοδοτημενος αντ/πως και συνεργειο Honda στην Θεσσαλονικη.Ειναι Γαλλικη εταιρεια και πολυ γνωστη μαλιστα. http://www.ipone.gr/service.php ..Mε ειπαν οτι η Honda αυτο προτηνει.Τωρα αν με το ειπαν για να το σπρωξουν δεν γνωριζω.Επεισης γνωριζω οτι παλαιοτερα για πιρουνι η Honda εβαζε Bell Ray.Δεν ξερω αν η Honda βγαζει δικο της λαδι για πιρουνια,μαλλον κανει συνεργασιες με εταιρειες λιπαντικων και αναλλογως προτηνει.Οπως κανει και με τα λαδια κινητηρων πχ.Repsol,Αgip.Aυτον τον καιρο αμα ζητησεις απο την Ηonda ημισυνθετικο κινητηρα θα σε δωσουν Agip.
O Kshock με την ιδια λογικη δεν θα εβαζε αεριο στον Jas.Aλλα γιατι δεν τον ρωτας??Αν αλλαζει η τιμη αν του τα πας στο χερι??Καθαρες δουλειες.
Εχουμε κι εδω οδηγο αλλαγης τσιμουχων-λαδιων αν θες περισσοτερη οικονομια: http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=562.0
Aλλα θελει να εχεις κλειστο δικο σου χωρο,καθαρο παγκο διοτι πρεπει να βγουν αρκετα μικρο ανταλλακτικα απο το πιρουνι και πρεπει να σημειωνεις την σειρα που τα βγαζεις η και να τα μαρκαρεις.Τα τοποθετης στην σωστη σειρα στον παγκο για να μη σε φανει βουνο μετα.Αν εχεις και κανα λαπτοπ με το μανουαλ να αυτην την σελιδα:

και εκτυπωμενες τις οδηγειες service μπροστινου απο τα sticky δεν θα δυσκολευτης πολυ.Απλα θελει χωρο και σιγα,σιγα και να πιστεψεις οτι μπορεις να το φτιαξεις.
Τωρα επειδη θυμαμαι σε αλλο τοπικ που ρωτησες για τον σωληνα που χρησιμοποιησε ο Mikesf.Τα καλαμια μας (αυτα που βιδωνει η ταπα)ειναι 41mm διαμετρο.Αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι για μακτρο σπρωξιματος του δακτυλιδιου εντος της μποτας χρησιμοποιησε εναν σωληνα 2 mm μεγαλητερης διαμετρου,απο οτι το καλαμι.Eγω εφτασα στο πρωτο βημα του οδηγου,θα εκανα και το δευτερο αν ειχα ελλατηρια.Για το τριτο θα το κανω στο χωριο,που εχω γκαραζ και παγκο,οταν θα εχω προβλημα με τσιμουχες.
Αλλα κι εγω πριν ανοιξω τις ταπες μασουσα,ελεγα θα τα κανω ολα by the book ή θα τα κανω ποτ@ν@?Τωρα που πηρα τον αερα δεν μασαω.

trip238

Γιαννη αυτα ειναι τα λαδια της Honda http://www.bulletmotorsports.net/cbr600rr/howto/forkseal/fork_oil.jpg Χωρος υπαρχει απλετος και παγκος και ολα. Σημερα βγηκα για καφεδακι με ενα φιλο που εχει crf450 και τρεχει σε βουνα κτλ και τη 'φροντιζει μονος του'  και μου πε να παρω τα πραγματα και θα το κανουμε παρεουλα. Οποτε παει αυτο. Θα παρραγγειλω καποια στιγμη τσιμουχες απο ebay και μαλλον με βλεπω και εμενα για ipone. Αντε μπας και τη σενιαρω μεχρι την pansuperfour!!!!!

itom32

Εμαθες μηπως τιμη το λιτρο και που τα βρισκουμε?

trip238

Τιμη το λιτρο δεν γνωριζω να σου πω ακριβως. Ειχα παρει τηλεφωνο σε ενα εξουσιοδοτημενο συνεργειο της Honda εδω αθηνα και μου χαν πει κατα λεξη: 70 ευρω εργασια, 25-30 ευρω η καθε τσιμουχα και 15 ευρω το honda fork oil που βαζουμε εμεις.' Δεν μου διευκρινησε ποσοτητα.

itom32

Συμφωνα με τους συντροχους Superfourαδες στο Singpoure Bikes χρειαζομαστε μισο λιτρο σε καθε καλαμι.Το δοχειο τις Ipone επειδη δεν ειχε δοσομετρητη,εγω για να ρηξω ακριβως την ποσοτητα που επρεπε χρησιμοποιησα μια μεγαλη συριγγα συτησης των 50ml μετροντας.(εχουν τα φαρμακεια).

trip238

Καλη ιδεα! Εγω ειχα παρει μια των 60ml οποτε ισως χρησιμοποιησω αυτη.

snipereps

είναι εύκολη δουλειά. Απλά πρέπει να τρομπαρεις πολλές φορές την ανάρτηση όταν βάλεις to φρέσκο λάδι για πάει καλά κάτω απ τις βαλβίδες. θα πρέπει όσο τρομπαρεις σιγά σιγά να δεις ότι στο άνοιγμα είναι σκληρή ενώ στο πάτημα δν έχει αντίσταση. και στάδιακα σταματάει να κάνει και τον θόρυβο που κάνει στα πρώτα ανέβοκατεβάςματα.

figalos

Παράθεση από: itom32 στις Απριλίου 23, 2012, 03:41:32 ΜΜ
Δεν μπορω να εκφερω γνωμη για αφτερμαρκετ,δεν ειχα την τιμη να δοκιμασω.Λογω αλλαγης ελαστικων και φιλτρου αερα που εγινε και τακακιων που ερχεται,δεν περισσεψαν φραγκα για ελατηρια.Αλλαξα φρεσκο λαδακι(IPONE)δεκαρακι και το sf μεταμορφωθηκε.Αν και το δικο μου sf ειχε λιγα χιλιομετρα και δεν ειχε ταλαιπωρημενες αναρτησεις.Αλλα νομιζω και το δικο σου δεν ειναι τοσο ταλαιπωρημενο.Τωρα αν σε περισσευουν λεφτα τα WP για την μπροστα αναρτηση εχουν τις καλητερες κριτηκες αλλα τα γραμμικα,οχι τα προοδευτικα.Νομιζω αν βαλης προοδευτικα εμπρος,η αναρτηση θα γινει υπερβολικα σληρη.
Αν δεν παιζουν φραγκα,η καλητερη δουλεια ειναι φρεσκο λαδακι.
Y.Γ:Ωπα,τωρα θυμηθηκα,εσυ εχεις και ταπες προφορτησης απο μαμα,αλλαξε φρεσκο λαδι και αν θες παιξε με την προφορτηση.Εγω τις εχω στην μαμα ρυθμηση.Δηλ.στην σκαλα 4 που φενεται στο σχημα.
ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

trip238

Καλησπερα σε ολους. Εχει δοκιμασει κανεις ή γνωριζει τιποτα πανω στο βαψιμο των μποτων του πιρουνιου??? Δεν θελω να τα γυαλισω θελω να τα κανω μαυρα. Απο μια μικρη αναζητηση στο ιντερνετ βρηκα καποιους οι οποιοι τα εβαψαν με σπρευ. Αξιζει? Εγω σκεφτομουν για ηλεκτροστατικη. Ευχαριστω πολυ προκαταβολικα για τις απαντησεις σας.

itom32

Αφου τα θες μαυρα μονο ηλεκτροστατικη.Το πιρουνι ειναι σημειο που χτηπιεται απο πετραδακια λασπονερα και οτι αλλο.Οποιαδηποτε αλλη βαφη θα φευγει για την πλακα με το πιο μικρο χαδι τριψημο στο πλυσιμο κλπ.Αυτα!!

point zero

ωω ναι ! μονο ηλεκτροστατικη ...
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .