Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.

Ξεκίνησε από klab, Ιανουαρίου 26, 2011, 11:36:42 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stel89s

Περίεργο με φαίνεται...  ??? ??? Και αυτος πχ πισω φρενο και ξεσφιγγει http://i178.photobucket.com/albums/w269/teflons-torque/Little%20Dreams/LD07%20Eng%20Build/100_0506.jpg... δοκιμασε αποτομα.. Τσπ αν δεις τα πολυ σκουρα βαρα μια με αεροκλειδο αλλα προσεκτικα...

stam

Επιτέλους την έλυσα την καμπάνα με την βοήθεια εργαλείου που έφτιαξα.
Λογικά με αερόκλειδο πρέπει να λύνει κατευθείαν.



Στην βίδα έβαλα ένα σωλήνα και κόντραρα στο δεξί πατάκι του οδηγού.



stel89s

Λογικα ο προηγουμενος ΜΑΣΤΟΡΑΣ στην προηγουμενη αλλαγη βαρεσε με αεροκλειδο και το παραεκανε αφου με φρενο και ταχυτητα στο ξεβιδωμα παρεσερνες και την καμπανα....Ναι με αεροκλειδο θα ανοιγε κατυθειαν γτ δινει αποτομες στροφες.. Δε θελει τρελο σφίξιμο ψαξτο στο μανουαλ να δεις ποσα νιουτον θελει...
Υ.Γ. Ευγε για το εργαλειο......

Headmaster

Αυτα ειναι !!!Οταν κατι δεν το βρισκουμε ..το φτιαχνουμε!!!!!

JAS

τελικα ειμαστε πολυ πατεντιαρης λαος!

xrhstos


stam

ΟΔΗΓΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΔΙΣΚΩΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ

1.   Αδειάζουμε τα λάδια από το κάρτερ
2.   Βγάζουμε την κάτω άκρη της ντίζας του συμπλέκτη
3.   Ξεβιδώνουμε (με 8αρι καρυδάκι) τις βίδες από το καπάκι. Προσοχή! Μην μπερδέψετε τις βίδες δεν έχουν όλες το ίδιο μήκος.

ΒΙΔΑ         ΤΕΜΑΧΙΑ
Μ6 Χ 28      8
Μ6 Χ 32      2
Μ6 Χ 35      1
Μ6 Χ 55      2
Μ6 Χ 60      1



4.   Ξεβιδώνουμε (με 5αρι allen) τις 4 βίδες της γεννήτριας και (με 10αρι καρυδάκι) το έλασμα που κρατάει το καλώδιο της στο καπάκι. Έτσι απελευθερώνουμε το καπάκι. Θα μπορούσαμε να βγάλουμε την φύσα της γεννήτριας, αλλά πιστεύω ότι είναι πιο δύσκολη διαδικασία, λόγω του ότι το καλώδιο περνάει κάτω και πίσω από το φιλτροκούτι και καταλήγει δίπλα στην ασφαλειοθήκη.



5.   Ξεβιδώνουμε σταυρωτά (με 10αρι καρυδάκι) τις 4 βίδες του σταυρού και βγάζουμε τα ελατήρια.
Έλεγχος ελατηρίων: Ελεύθερο μήκος ελατηρίων: 45,6mm     Όριο σέρβις: 41,7mm



6.   Στο σημείο που το παξιμάδι έχει μια εγκοπή το χτυπάμε με κάτι για να απασφαλίσει. Έπειτα ξεβιδώνουμε (με 27αρι καρυδάκι) κρατώντας κόντρα την καμπάνα με την βοήθεια ειδικού εργαλείου.



7.   Βγάζουμε την καμπάνα με τους δίσκους. Πριν τοποθετήσω τους νέους δίσκους έτριψα με σμυριδόπανο τα μεταλλικά δισκάκια και λιμάρισα με ψιλή λίμα τα δόντια που είχαν δημιουργήσει οι δίσκοι στην καμπάνα.



Δισκάκι πριν το τρίψιμο


Δισκάκι μετά το τρίψιμο



Έλεγχος φθοράς των δίσκων με θερμουίτ:

Δίσκος Α (22201 ΚΥ2 000): 3.22-3.38 mm  Όριο σέρβις: 2.9 mm
Δίσκος Β (22201 ΜΤ6 601): 3.22-3.38 mm  Όριο σέρβις: 2.9 mm
Δίσκος C (22201 ΜΑ7 000): 3,42-3,58 mm  Όριο σέρβις: 3.1 mm

Έλεγχος στραβώματος των μεταλλικών δίσκων : Όριο σέρβις: 0.3 mm
Διαδικασία ελέγχου : Τοποθετούμε τους μεταλλικούς δίσκους σε απόλυτα επίπεδη επιφάνεια και ελέγχουμε με φίλερ.

8.   Σειρά τοποθέτησης νέων δίσκων στην καμπάνα (Αλοίφουμε τους δίσκους πρώτα με λάδι):

1.   Βάζουμε τα δυο δαχτυλίδια όπως φαίνεται στην εικόνα
2.   Δισκάκι με θερμουίτ 22201 ΜΑ7 000
3.   Μεταλλικό δισκάκι 22322 ΜΝ4 000
Προσοχή! αυτό το δισκάκι αν και είναι ίδιο με τα άλλα έχει διαφορετικό κωδικό για να το ξεχωρίσετε προσέξτε το κύκλο που έχει μείνει από το κωνικό δαχτυλίδι (παρακάτω εικόνα)
4.   Δισκάκι με θερμουίτ 22201 ΜΤ6 601
5.   Μεταλλικό δισκάκι 22321 ΜΝ4 000
6.   Δισκάκι με θερμουίτ 22201 ΜΤ6 601
7.   Μεταλλικό δισκάκι 22321 ΜΝ4 000
8.   Δισκάκι με θερμουίτ 22201 ΜΤ6 601
9.   Μεταλλικό δισκάκι 22321 ΜΝ4 000
10.   Δισκάκι με θερμουίτ 22201 ΜΤ6 601
11.   Μεταλλικό δισκάκι 22321 ΜΝ4 000
12.   Δισκάκι με θερμουίτ 22201 ΚΥ2 000





9.   Αφού μοντάρουμε την καμπάνα με τους δίσκους, την τοποθετούμε στο καλάθι. Θέλει λίγη υπομονή για να μπει γιατί πρέπει να κεντραριστεί το καρέ και οι δίσκοι. Αφού μπει τοποθετούμε τη ροδέλα με την καμπύλη προς τα έξω όπως γράφει πάνω και βιδώνουμε το παξιμάδι (27 κλειδί) (83Nm,8.3Kgm, Ροπή σύσφιξης) και το κοπανάμε πάλι να ασφαλίσει. Τοποθετούμε τα 4 ελατήρια και το σταυρό και βιδώνουμε τις 4 βίδες σταυρωτά. Αντικαθιστούμε το ρουλμάν με καινούριο (κωδικός 16001, κόστος 10€ αν και νομίζω ότι με υπερχρέωσε στην τιμή). Το ρουλμάν αυτό ευθύνεται για τον θόρυβο που ακούμε και μεταβάλλεται καθώς πατάμε τον συμπλέκτη. Καθαρίζουμε την επιφάνεια στο καπάκι και στο μοτέρ που θα πατήσει η νέα φλάντζα. Βιδώνουμε ξανά την γεννήτρια και το λαμάκι που κρατάει το καλώδιο. Βάζουμε λίγη φλαντζόκολλα στο σημείο που βγαίνει το καλώδιο από το καπάκι, εκεί που κάνει μια κοιλιά το καπάκι και εφαρμόζουν τα δυο τριγωνάκια του καλωδίου. Βάζουμε την φλάντζα στο καπάκι και τοποθετούμε το καπάκι στην μηχανή και βιδώνουμε τις βίδες. Προσοχή που πάει η κάθε βίδα. Επίσης οι δύο βίδες Μ6 Χ 55 θέλουν λίγη φλαντζόκολλα στα σπειρώματα προτού βιδωθούν. Τοποθετούμε την ντίζα του συμπλέκτη, βάζουμε και λάδια και είμαστε έτοιμοι.
Επιτρεπόμενος τζόγος μανέτας συμπλέκτη 10-20mm




Επ' ευκαιρίας άλλαξα και την τσιμούχα (διαστάσεις 12Χ18Χ5 κόστος 1€) Νο 13 στην εικόνα. Για να αλλαχτεί βγάζουμε το πειράκι Νο 11  και τραβάμε τον άξονα Νο 12 προς τα πάνω.


   

itom32

Αναλυτικότατος Σταμάτη,ευχαριστούμε για το πόστ & τις φώτο !!!

xrhstos

stam,δυνατο  χαρτι εισαι φιλε  μπραβο.

stam

Ελπίζω μόνο να τα θυμάμαι καλά και να μην έχω κάνει λάθος σε τίποτα απο αυτά που γράφω, γιατί την αλλαγή την έχω κάνει εδώ και αρκετό καιρό αλλά τώρα βρήκα χρόνο να γράψω τον οδηγό.

stauros 63


AccountSaver

άψωγος αλλά όταν δεν έχεις γνώσεις ούτε αυτά δεν μπορείς να κάνεις :P
Η ζωή είναι πιο ωραία φίλε μου πάνω στις δύο ρόδες.

real_manik

Ξέρετε που μπορώ να βρω δίσκους συμπλέκτη γιατί το κουκλί πατινάρει?


real_manik

Ευχαριστώ πολύ.Πέραν απο την εργασία δεν θα χρειαστεί κάποιο άλλο δίσκο?Μόνο αυτό το σετ?