Ταλαιπωρημένα αλουμίνια - γυάλισμα

Ξεκίνησε από klab, Δεκεμβρίου 22, 2010, 10:47:30 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

souperdooper

Παράθεση από: klab στις Μαΐου 16, 2011, 09:03:20 ΠΜ
Λίγο ποιο συγκεκριμένα, ποια μέρη εννοείς ;
Αν και με εξαίρεση το πλαίσιο και μερικά παρεμφερή πχ βάση φαναριού, σταντ, χειρολαβές (ααα ξέχασα να γυαλίσω τις μανέτες καλά που μου το θύμησες) όλα τα υπόλοιπα είναι αλουμίνια στην πλειοψηφία τους.


Ο κινητηρας για παραδειγμα φανταζομαι δεν ειναι αλουμινιο ετσι? οπως υποθετω και το καρμπυρατερ. αναρωτιεμαι αμα δε γυαλιζεται το καρμπυρατερ αν μπορει να βαφτει.

Klab εκανες καλη δουλεια αλλα ο κινητηρας, τα καρμπ, ψαλιδι, ποδοστηρια, πλαινα καπακια χτυπανε καπως απεριποιητα. 
Λοιπον μια και ξεκινησες τωρα φιλε μου θα πρεπει να τα τακτοποιησεις και αυτα!    ;) Ετσι να σε μπριζωσω λιγο προς τερψην των οφθαλμων μας!
(απορω πως μιλαω εγω που ακομα εδω και 8 μηνες δε την εχω πλυνει μια φορα!! )







"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

klab

Ο κινητήρας είναι αλουμίνιο αλλά δεν θα το κάνω τσίρκο να τον γυαλίσω, θα πέσει -πιθανών- βάψιμο αργότερα μπορεί και όχι.
Τα καρμπυρατέρ και αυτά το ίδιο γυαλίζονται αλλά δεν πρόκειται να κάνω κάτι καθώς και πολύ δύσκολο είναι λόγω πολυπλοκότητας της επιφάνειας τους και δεν θα μου άρεσε.
Το ψαλίδι είναι το μόνο που θέλω να γυαλίσω ακόμα αλλά το βλέπω χλωμό, καθώς δεν έχω χώρο, εργαλεία, γνώση κλπ. για να το κάνω μόνος μου.

Atanassio

Ένα μικρό λιθαράκι κι από εμένα σε αυτό το θρεντ για την εμφανισιακή βελτίωση.

Είχα ακούσει πολύ καλά λόγια για το σπρέυ ζαντών της MOTIP.  

Το πήρα σήμερα για να το δοκιμάσω κι όντως είναι πολύ καλό.  Βγάζει αποτέλεσμα που θυμίζει άβαφτο αλλά αγιάλιστο αλουμίνιο και είναι και πολύ "σκληρό", με την πρώτη δοκιμή θα τολμούσα να το συγκρίνω με ηλεκτροστατική.  Επίσης κάτι πιτσιλιές που μου πέσανε στο πάτωμα δεν βγαίνανε ούτε με παραφινέλαιο (που βγάζει τα περισσότερα σπρέυ) ούτε με καθαρή βενζίνη.  Χρειάστηκε να ρίξω ασετόν για να βγούνε.

Το δοκίμασα και σε ήδη βαμένο με ηλεκτροστατική κομάτι και σε άβαφτο μέταλο χωρίς υποστρώματα και έπιασε πολύ καλά.

Φωτό από το κάγκελο που έβαψα:


klab

Πω σαν καινούργιο έγινε, με αντίστοιχο spray της Motip (το υψηλής θερμοκρασίας) είχα βάψει τις ζάντες μου και δεν έχουν κάνει κιχ μέχρι σήμερα.
Το έτριψες πριν βάψεις ;
Τι διαδικασία ακολούθησες ;

Atanassio

Ήταν βαμμένο ματ ηλεκτροστατική και το πέρασα ένα ελαφρύ χέρι με 400άρι στεγνό.  Το ίδιο έκανα και στο γυμνό μέταλο (το κομάτι δεν είναι στη φωτο) χωρίς καθόλου υποστρώματα και έπιασε ανέλπιστα καλά.

itom32

Kι εγω χρησιμοποιω το μαυρο ματ φωτιας αυτης της εταιριας για το χταποδι.Οντως κανει πολυ καλο αποτελεσμα σε σχεση με αλλα.

Atanassio

Πριν από μερικούς μήνες είχα την απορία αν το θαμπό φινίρισμα στο αλουμίνιο έχει την ίδια διάρκεια με το γυαλισμένο από πλευράς αντοχής.
Έπιασα λοιπόν τότε δοκιμαστικά και έτριψα την δεξιά μπότα του πιρουνιού που είχε ξεφλουδίσει το χρώμα αλλά και ένα μικρό σημείο στο καπάκι του βολάν στον κινητήρα και άρχισα να τα παρακολουθώ.  Δεν είχα γυαλίσει με βούρτσα αλλά είχα τρίψει μέχρι 1000άρι ντουκόχαρτο με νερό για να έχω αυτό το θαμπό φινίρισμα.

Μετά από 8 μήνες είδα ότι τα συγκεκριμένα κομμάτια όχι απλά δεν έχουν οξειδωθεί αλλά δεν έχουν παρουσιάσει την παραμικρή μαυρίλα και είμαι έτοιμος να κάνω  ΠΑΡΤΥ!!!

Έπιασα λοιπόν προχθές και έτριψα με τον ίδιο τρόπο ολόκληρο το καπάκι του βολάν στον κινητήρα.  Η μέθοδος απλή:  Διαβρωτικό με μικρό πινελάκι και προσοχή να μην πάει κάπου που δεν πρέπει (ενώσεις, φλάτζες κλπ) καθάρισμα αρχικά με πανί για τα χοντρά και μετά με άφθονο νερό.  Στη συννέχεια τρίψιμο αρχικά με 600άρι και στο τέλος με 1000άρι με νερό.
Φωτογραφία από το πριν (με μπόλικη βρώμια επάνω)




Και το μετά (επίσης με μπόλικη βρώμια)




Έπονται τα κοψίματα που θα γίνουν με dremel και βουρτσάκι και σιγά-σιγά όσα κομάτια του κινητήρα χρειάζονται περιποίηση.

itom32

Ωραια δουλεια Θαναση.Εγω επειδη ειμαι λατρης του μαυρου,για την ιδια δουλεια,ψαχνω απεγνωσμενα το μαυρο σπρευ για κινητηρες της Motip,αλλα του κάκου,δεν υπαρχει πουθενα,ουτε στο Praktiker.  :-\

Atanassio

Η αλήθεια είναι πως κι εγώ προτιμώ το μολυβί στον κινητήρα αλλά δυστυχώς πάνω στο αλουμίνιο δεν πιάνει, θέλει αστάρωμα και μετά χρώμα και βερνίκι.  Δεν εμπιστευόμουν όμως να κάνω όλη αυτή την διαδικασία γιατί είχα σκεφτεί ότι το αλουμίνιο του κινητήρα πέταξε (και πετάει γενικότερα) το μαμίσιο χρώμα πάρα πολύ εύκολα και να φανταστείς πως είναι made in japan δεκαετίας '90 δηλ με πολύ καλή ποιότητα υλικών.
Κι επειδή φοβόμουν μην κάνω όλο τον κόπο και μετά από κανα χρόνο στάξει πχ βενζίνη κι σκάσει το χρώμα αποφάσισα να αφαιρέσω το χρώμα τελείως.

itom32

Aυτο αν το βρεις,θα λεει πανω στις οδηγειες αν θελει ασταρωμα το αλουμινιο.Αλλα δεν νομιζω διοτι λεει οτι ειναι ελαστικο και ανθεκτικο στις βενζινες κλπ.Αλλα που το βρησκεις: http://www.motip.nl/?page=23&id=550

figalos

Παράθεση από: klab στις Ιανουαρίου 02, 2011, 07:33:38 ΜΜ
Η βούρτσα από μόνη της, δεν κάνει τίποτα αν δεν βάλεις σαπούνι αλουμινίου πάνω της.
Το σαπούνι αλουμινίου είναι σε πλάκα και τρίβεις λίγο την βούρτσα πάνω του να πάρει λίγο υλικό.
Δες το βίντεο αυτό που δείχνει πως βάζεις το σαπούνι στην πανόβουρτσα. http://www.youtube.com/watch?v=oKZKvy9pBp8&feature=related
Και μετά ακολουθεί το τρίψιμο :) http://www.youtube.com/watch?v=jDKM5OTvJXs&feature=related

Τα πλαϊνά του ψυγείου ήταν αρκετά σαγρέ και τα έτριψα με 500άρι ντουκόχαρτο μέχρι να το χαϊδεύεις με το χέρι και να νιώθεις λεία τη επιφάνεια τους.
Μετά απλά έτριψα με την πανόβουρτσα (δεν χρειάστηκε να βάλω σαπούνι καθώς είχε αρκετό πάνω της η βούρτσα από τα προηγούμενα τριψίματα)
αδερφε μου μεσωσες
τα ειχα αγορασει δοκιμαστικα και δεν μπορουσα να καταλαβω πως χρησιμοποιεις το σαπουνι
το εκανα δοκιμαστικα αλλα τελικα πρεπει να αφαιρεσεις αυτο που θελεις να γυαλισεις γιατι πανω στο μηχανακι δεν γινεται
παντως μου λυθηκαν ολες οι αποριες
να σε καλα γλιτωσα πολυ τριψιμο με το χερι και με συρμα κατσαρολας  (ασε αυτο ειναι δικη μου τεχνικη  για αλλα ομως αλουμινια και συγκεκριμενα chrom-ιο  που εχω γυαλισει ενα ποδηλατο   http://www.flickr.com/photos/74789207@N03/6731639813/)


snipereps


zentakias

Tα καλαμια απο ενα σημειο και πανω οπου δεν φτανει η μποτα, ειναι ψιλοθαμπα.
Εκει τί βαζουμε για ξεθαμπωμα?

stam

Δοκίμασε με την πράσινη πλευρά απο κανα σφουγγαρακι scotch brite και βρεξτο πρωτα με λιγο λάδι μην το βάλεις στεγνό.

mikegti

Αλλά θα την κάνει την αμαρτία του νομίζω αυτό το σφουγγάρι και άααμα τυχόν βυθιστεί περισσότερο παίζει να σου βγάλει λαδάκι.
Εγώ παιδιά την 'εχω 2 μήνες περίπου,ο τύπος πριν σαν "πονηρός" πήγε και γυαλίσανε τα καλάμια στην βούρτσα πιθανόν αλλά έχουν μείνει πολυ ελαφρά οι γραμμές.