Νερα μεσα στα λαδια και το αντιστροφο

Ξεκίνησε από gianis, Σεπτεμβρίου 29, 2010, 11:40:11 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Atanassio

Για να μην στα πολυλογώ ο μόνος τρόπος να δεις αν έχουν περάσει νερά στο λάδι είναι να παρατειρήσεις στην επιφάνεια του λαδιού όταν το βγάλεις από τον κινητήρα "γαλακτώματα" (τύπου μαγιονέζας ή κρέμας γάλακτος).

Το ότι είδες λαδάκι (ή κάτι που να μοιάζει με λαδάκι) στο δοχείο διαστολής μπορεί να οφείλεται σε χίλιαδυο πράγματα.  Για να συμβεί αυτή η ανταλαγή υγρών στο CB θα πρέπει να έχει κακομεταχειριστεί τρελά, να έχει κανιβαλιστεί.  Για να καταλάβεις το δικό μου είχε τύχει να το αφήσω για κανα μήνα χωρίς σταγόνα νερού και πάλι φλάτζα δεν έκαψε.  Γίνε λίγο πιο επιφυλακτικός.  Πάρε κι από αλλού μια 2η γνώμη.

Atanassio

Εντάξη... τώρα είδα και την φωτογραφία από το λινκ του πρώτου ποστ που το είχα παραλείψει, σόρυ.

Αυτή η τρύπα είναι για να αδειάζει από τα τα νερά της βροχής η τρύπα που περνάνε τα μπουζί για να βιδωθούνε.  Δεν έχει καμία σχέση με υπερχείλιση.  Αν σου βγάζει λάδι από εκεί είναι φλάτζα ψευτοκάπακου και όχι κεφαλής και ο μάστορας έχει δίκιο που σου είπε "ητα".  Επίσης αυτό είναι πολύ απλό να συμβεί σε σχέση με το να σου κάψει φλάτζα (κεφαλής).  Τσάμπα ο πανικός...

Κάτι ακόμα για να το σιγουρέψουμε 100%.  Στο ψευτοκάπακο κουμπώνει μαρκούτσι από σωλήνα νερών??? (το έχω πουλήσει 2 χρονια τώρα το δικό μου και δεν θυμάμαι).  Αν ναι βρήκαμε 100% τον ένοχο αλλά αν εκεί περνάνε νερά στο λάδι να πεις να αλλάξετε και το o-ring του μαρκουτσιού

point zero

Δεν ειναι νερου , αναθυμισασεων ειναι αυτη που κουμπωνει επανω στο ψευτοκαπακο και παει στο φιλτροκουτι .
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

Atanassio


gianis

Η φλατζα ητα ειναι υπευθηνη για το λαδι που βγαινει απο τις τρυπες (ετσι ειπε ο μαστορας τουλαχιστον).Για το λαδι μεσα στο νερο ,με συμβουλεψε να αλλαξω παραφλου και να το ξανακοιταξω.Του ειπα οτι ξαναβγηκανε λαδια μεσα στα νερα και το αντιστροφο , και "ειπε" οτι για αυτο μπορει να ειναι υπευθηνη καποια τσιμουχα στην αντλια του νερου .
Το οτι μπερδευονται τα λαδια με τα νερα λογω της φλατζας ητα ειναι δικο μου συμπερασμα.Μαλλον ειμαι λαθος .

Atanassio

Λίγα λίγα μας τα λες!!! :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

Η φλάτζα του ψευδοκάπακου και το o-ring του μαρκουτσιού του νερού της κεφαλής ήταν ο πιο συνηθισμένος υπαίτιος για αυτό το ανακατεμα νερού λαδιού στο super tenere.  Ετσι υπέθεσα πως κάτι τέτοιο θα έφταιγε και στο cb.  Δεν ισχύει όπως αποδείχτηκε.

Αυτό που είπε για την τρόμπα νερού επίσης ισχύει καθώς η τσιμούχα της τρόμπας συνήθως είναι μία ή μια διπλή και αν κοπή επιτρέπει την ροή και στις 2 κατευθύνσεις.

Εντέλη τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά από ότι φάνηκε στην αρχή.  Αρα μιλάμε για φλάτζα ψευδοκάπακου και τσιμούχα τρόπμπας νερού.  Και το αρχικό ερώτημα:  Κομένα ή όχι?  Αν στο ψευδοκάπακο έχει απλή φλάτζα τότε πάρε κομένη, no problem.  Αν είναι λαστιχένια δεν θα βρεις κομένη άρα η honda είναι μονόδρομος.  Η τσιμούχα της τρόμπας είναι universal, την βρήσκεις σε όλα τα μαγαζιά που έχουν o-ring.

gianis

Η φλατζα του καπακιου ειναι λαστιχενια.Ο ring πια μαγαζια εχουν ; Εντωμεταξυ παιζει να τα εχει φτυσει και η τρομπα νερου.
ΠαράθεσηΛίγα λίγα μας τα λες!!!   
Ειδα του headmaster που εβγαζε νερα απο την τρυπα του μοτερ + το δικο μου που βγαζει λαδια λογω φλατζας ητα + τη μαγιονεζα , αρα λεω και γω "η φλατζα ητα φταιει".

desmond

Το έχω χάσει εδώ και μερικά post αλλά ευτυχώς παίρνει το δρόμο της λύσης.
Atanassio πως θα γίνει ρε παιδί μου να μου κάνεις μαθήματα cbμηχανικής;;
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

Atanassio

Παράθεση από: desmond στις Οκτωβρίου 02, 2010, 01:50:42 ΠΜ
Το έχω χάσει εδώ και μερικά post αλλά ευτυχώς παίρνει το δρόμο της λύσης.
Atanassio πως θα γίνει ρε παιδί μου να μου κάνεις μαθήματα cbμηχανικής;;

:yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

Giani εφόσων η φλάτζα είναι λαστιχένια και θα πας στη honda πάρε και την τσιμούχα της τρόμπας.  Η διαφορά στην τιμή θα είναι πολύ μικρή για ένα τόσο μικρό πραγματάκι και θα την φας στις βενζίνες... :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

Πάντως o-ring στο κέντρο (αν μιλαμε για Αθήνα) έχει ο Ρέππας στην Αθηνάς, χαμηλά κοντά στην Ερμού.  Αν φτάσεις Αθηνάς ρώτα και θα σου πούνε, τον ξέρουν όλοι.  Το καλύτερο θα είναι να πάς με το δείγμα.

gianis


desmond

Παράθεση από: Atanassio στις Οκτωβρίου 04, 2010, 01:58:50 ΜΜ
Παράθεση από: desmond στις Οκτωβρίου 02, 2010, 01:50:42 ΠΜ
Το έχω χάσει εδώ και μερικά post αλλά ευτυχώς παίρνει το δρόμο της λύσης.
Atanassio πως θα γίνει ρε παιδί μου να μου κάνεις μαθήματα cbμηχανικής;;

:yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

Γελάς ε;
Καλά ας ήμουν αθήνα και θα σου 'λεγα.
Θα σου 'ρχόμουν μια φορά τη βδομάδα με τετράδια και εργαλεία να ρουφήξω γνώση  :P
:beerchug: :beerchug:
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

gianis

Τελικα τα νερα περναγαν απο την εξωτερικη τσιμουχα της τρομπας νερου.Αλλαχτηκε,οπως αλλαχτηκαν και τα λαδια τα οποια δεν ειχαν γινει μαγιονεζα.Αλλαχτηκαν 9 καπελωτα βαλβιδων, η φλατζα του ητα και οι στρογγυλες τσιμουχες στις οποιες πατανε οι βιδες του καπακιου ητα.Ησυχασε η κεφαλη με τα καπελωτα !

akaposto

η φλάτζα εδώ πρέπει να έχει 50-60  ευρώ,οπότε δεν σε συμφέρει να την παραγγείλεις απο την Αγγλία.

Το wemoto γενικά είναι ακριβούτσικο,και δεν συμφέρει εκτός και αν δεν βρούμε ανταλακτικό.
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

gianis

Παράθεση από: akaposto στις Νοεμβρίου 01, 2010, 12:00:09 ΜΜ
η φλάτζα εδώ πρέπει να έχει 50-60  ευρώ,οπότε δεν σε συμφέρει να την παραγγείλεις απο την Αγγλία.

Το wemoto γενικά είναι ακριβούτσικο,και δεν συμφέρει εκτός και αν δεν βρούμε ανταλακτικό.
Οταν λες εδω εννοεις το σαρακακη η τα μαγαζια ; 40 ευρω εκανε η φλατζα απο το Γαλαιο.Πιο φτηνος στη φλατζα και πιο ακριβος στα ζουαν των εξατμισεων σε συγκριση με το wemoto.