Κατανάλωση - Ζιγκλερ

Ξεκίνησε από desmond, Ιουλίου 01, 2010, 04:37:29 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

desmond

Λοιπόν μετά από αναφορά κατανάλωσης σε άλλο topic
απο γεμάτο το άφησα να αδειάσει και να με αφήσει(πρίν γυρίσω ρεζέρβα)
Έβγαλε 187χλμ εντός πόλης.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα πολλών είναι λίγα, γι αυτό λέω να το ψάξω.

Γνωρίζω ότι γενικά έχω πλούσιο μίγμα και αν δουλεύω σε χαμηλές στροφές μπουκώνει.
Έχει γίνει ρύθμιση καρμπ 2 φορές από διαφορετικούς μάστορες. Τον δεύτερο τον εμπιστεύομαι
Δεν είμαι από τους τύπους που βάζουν μπροστά και πιάνουν τους σωλήνες, μήπως πρέπει;

Θέλω τις γνώσεις σας κατ' αρχήν για τα ζιγκλέρ. Τι είναι,πού είναι, πως λειτουργούν, έχω μαμά ή αλλαγμένα.
Παρακαλώ κάντε ένα ιατρικό συμβούλιο και πέστε μου γνώμες guys.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τα replies που θα πλακώσουν  ;D
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

lice13

Παράθεση από: desmond στις Ιουλίου 01, 2010, 04:37:29 ΜΜ

Γνωρίζω ότι γενικά έχω πλούσιο μίγμα και αν δουλεύω σε χαμηλές στροφές μπουκώνει.


Δούλευε ψηλά!!  ;D ;D ;D

Atanassio

Περι καρμπυρατέρ λειτουργίας κλπ ξεκίνα ρίχνωντας μια ματιά στο course του γνωστού θείου Dan:
http://www.dansmc.com/carbs2.htm

Όπου pilot jet ή idle jet βάλε "προζιγκλέρ".
Όπου Throttle Valve βάλε "σλάιντ".
Όπου Needle Jet βάλε "βελονοθήκη" ή "φλογέρα".
Όπου Jet Needle βάλε "βελονα".
Όπου Main Jet βάλε "ζιγκλέρ".
Όπου fuel floats βάλε "φλοτέρ" ή "καζανάκι" ή "φούσκα".

Επίσης "φούσκα"  λέμε και το διάφραγμα ή τη μεμβράνη υποπίεσης.

Τώρα στην περίπτωσή σου θα κοίταζα πρώτα αν είναι μπουκωμένα τα φίλτρα αέρα.  Αν δεν είναι πάμε παρακάτω.  Από καρμπυρατέρ πολλά μπορεί να φταίνε.  Όπως έχω ξαναπεί πάντως κανένας μάστορας όσο "γάτα" κι αν είναι και όσο κι αν τον εμπιστεύεσαι δεν μπορεί να ρυθμίσει σωστά χωρίς καυσανάλυση.  Πάντα θα είναι στο περίπου.  Όπως λέει και ο Dan υπάρχουν τουλάχιστον 13.860.000 συνδιασμοί των παραπάνω στοιχείων για να μπορέσει κάποιος να βρει τον σωστό ρίχνοντας τα ταρώ, χωρίς να ακολουθεί τον μπούσουλα των γραφημάτων.




desmond

χμμμμμ,

η καυσανάλυση είναι ακριβή και πολύ συγκεκριμένη διαδικασία;
Ξέρω ότι το μέτρησε ΄με κάποιο μηχάνημα αλλά δε ρώτησα λεπτομέρειες, θα ρωτήσω και θα ενημερώσω
Φίλτρο αέρα έχω Κ&Ν και το καθαρίζω σε κάθε service, τα ίδια έκαιγε και ακριβώς μετά το service

Παράθεση από: lice13 στις Ιουλίου 01, 2010, 05:06:16 ΜΜ
Παράθεση από: desmond στις Ιουλίου 01, 2010, 04:37:29 ΜΜ

Γνωρίζω ότι γενικά έχω πλούσιο μίγμα και αν δουλεύω σε χαμηλές στροφές μπουκώνει.


Δούλευε ψηλά!!  ;D ;D ;D

Αυτό κάνω  :goodboy: από τότε που το έμαθα
και μου το ανταποδίδει! το μηχανάκι, πηγαίνει πολύ καλύτερα!
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

Atanassio

Για καυσανάλυση στην Αθήνα έχω βρει συνεργείο που πριν από κανά 6μηνο μου είχε πάρει 50? για να το μετρήσει και να βγάλει διαγράμματα.  Για ρύθμιση ή άλλες εργασίες οι τιμές είναι άλλες.

Η καυσανάλυση είναι η ίδια διαδικασία της δυναμομέτρησης.  Μπαίνει η μηχανή σε κυλιώμενο διάδραμο, με σωλήνες συλλέγονται τα καυσαέρια από την εξάτμιση και οδηγούνται σε υπολογιστή όπου αναλυονται και βγαίνουν τα αποτελέσματα.  Ουσιαστηκά μετράται το επίπεδο οξυγόνου/διοξειδίου του άνθρακα σε όλες τις στροφές και ανάλογα με με την γραμμικότητα, την πτώση ή την αύξηση της δύναμης σου λέει που πάσχεις από τροφοδοσία και ποια είναι η απαραίτητη ρύθμιση

eteroklitos

187 χλμ με 18 λίτρα άρα
9,625 λίτρα/100 χλμ.......
Κάτι πάει στραβά....
born naked, ride naked
(and the brains at the kaggela naoum)

nevo9

οχι ρε συ...εκανε 187 χλμ με 15 λιτρα βενζινης,δεν μετρησε την ρεζερβα

desmond

Παράθεση από: nevo9 στις Ιουλίου 05, 2010, 08:19:54 ΜΜ
οχι ρε συ...εκανε 187 χλμ με 15 λιτρα βενζινης,δεν μετρησε την ρεζερβα

Σωστός!
Ας κάνουμε την πράξη
15 / 187 * 100 = 8.021

Παράθεση από: eteroklitos στις Ιουλίου 05, 2010, 04:30:24 ΜΜ
Κάτι πάει στραβά....

και με 8.021/100χλμ συμφωνώ ότι κάτι δεν πάει καλά

Επίσης να παραθέσω νέο δεδομένο
εκτός πόλης(εγνατία προς Αλεξανδρούπολη) αλλά πηγαίνοντας σε ταχύτητα που να σου χτυπάει ο άγιος Πέτρος το κράνος και να σου λέει "ηρέμησε, δεν έχω χώρο τώρα εδω πάνω και θα σε βάλω σε λίστα αναμονής αν μου έρθεις" δηλαδή κάπου στα 170-180 στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής, 110-140 στις στροφές της Καβάλας και τα τελευταία 20 χλμ με 70-110 από τον παράδρομο που βγαίνει Νέα Μάκρη Έβρου(Για όσους δεν ξέρουν, βουνίσιος δρόμος, καλοστρωμένος και φαρδύς αρκετά που αντικαθιστούσε κομμάτι της Εγνατίας όσο διαρκούσαν τα έργα)
έκαψε 14 λίτρα σε 173χλμ δηλαδή 8.092/100χλμ
Καλό δεν το λές αλλά μου κάνει εντύπωση που είναι σταθερή η κατανάλωση.

Επίσης είναι αρκετά ποικίλο το μίγμα οδήγησης οπότε το λαμβάνω εντελώς ενδεικτικά.

Ερώτηση κρίσεως: Υπάρχουν κάπου τα στοιχεία των ζιγκλέρ και γενικά όλων των εξαρτημάτων του καρμπυρατερ;
Λέω να τσεκάρω τι φοράω σε σχέση με τα μαμά
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

ANESTIS

Παράθεση από: desmond στις Ιουλίου 07, 2010, 02:40:08 ΠΜ
Επίσης να παραθέσω νέο δεδομένο
εκτός πόλης(εγνατία προς Αλεξανδρούπολη) αλλά πηγαίνοντας σε ταχύτητα που να σου χτυπάει ο άγιος Πέτρος το κράνος και να σου λέει "ηρέμησε, δεν έχω χώρο τώρα εδω πάνω και θα σε βάλω σε λίστα αναμονής αν μου έρθεις" δηλαδή κάπου στα 170-180 στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής, 110-140 στις στροφές της Καβάλας και τα τελευταία 20 χλμ με 70-110 από τον παράδρομο που βγαίνει Νέα Μάκρη Έβρου(Για όσους δεν ξέρουν, βουνίσιος δρόμος, καλοστρωμένος και φαρδύς αρκετά που αντικαθιστούσε κομμάτι της Εγνατίας όσο διαρκούσαν τα έργα)
έκαψε 14 λίτρα σε 173χλμ δηλαδή 8.092/100χλμ

Ελα ρε συ τι κανεις Αλεξανδρουπολη??????
Και γω πριν 5 μερες ανεβηκα απο Ηρακλειο κρητης..... με το μωρο εννοειται ;D

Τεσπα λοιπον σχετικα με το θεμα της καταναλωσης εμενα η μηχανη μετα απο ενα καλο ανοιγμα και καθαρισμα των καρμπ απο ενα τσακαλη μαστωρα και μετα απο ενα καλο ρυθμισμα με μηχανημα καυσαναλησης, απο 210χλμ που μου εβγαζε στα 15λιτρα το εργαλειο, τωρα μου βγαζει 250 και παλι δν γυρναω ρεζερβα(εν το μεταξυ αυτο που με παραξενευει ειναι οτι ητε σε ταξιδι οπως τωρα, ητε στην πολη με ατελειωτο σπασιμο.... μου βγαζει τα ιδια χλμ)!!!!!

Atanassio

Παράθεση από: desmond στις Ιουλίου 07, 2010, 02:40:08 ΠΜ
Ερώτηση κρίσεως: Υπάρχουν κάπου τα στοιχεία των ζιγκλέρ και γενικά όλων των εξαρτημάτων του καρμπυρατερ;
Λέω να τσεκάρω τι φοράω σε σχέση με τα μαμά

http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=2472.msg25899#msg25899

desmond

ευχαριστώ atanassio,
λακωνικός και κατατοπιστικότατος όπως πάντα   :goodboy:

Παράθεση από: ANESTIS στις Ιουλίου 07, 2010, 12:01:42 ΜΜ
Ελα ρε συ τι κανεις Αλεξανδρουπολη??????
Και γω πριν 5 μερες ανεβηκα απο Ηρακλειο κρητης..... με το μωρο εννοειται ;D

Πήγα τετραήμερο σαμοθράκη αλλά γκαντεμιά.
Με παίδεψε γιατί εκτός από την κατανάλωση είχα κάτι διακοπές (μάλλον από σωληνάκι υποπίεσης γιατί όταν το έβγαλα και ας πούμε πως το καθάρισα ψιλοέστρωσε),
και μια σπασμένη ντίζα κοντερ, οπότε γύρισα Θεσσαλονίκη με στροφόμετρο μόνο και χωρις να μπορώ να μετρήσω κατανάλωση ξανά με πιό ελεγμένες συνθήκες.

Σήμερα άλλαξα ντίζα, σωληνάκι, άνοιξα και καθάρισα την κάνουλα (on, off, res) η οποία συνηδητοποίησα ότι δεν χρειαζόταν υποπίεση για να δίνει βενζίνη (ευτυχώς δεν είχα σκισμένη μεμβράνη και μετά από καθαρισμό δούλεψε σωστά)
και έλεγξα και τα σωληνάκια υπερχείλισης στο πίσω μέρος του ρεζερβουάρ. Το χοντρό από τα δύο, εκείνο που είναι στην αριστερή πλευρά ήταν διπλωμένο/τσακισμένο και βουλωμένο.
Ποιό είναι για υπερχείλιση βενζίνης και ποιό για να παίρνει αέρα το ρεζερβουάρ;

Κατάλαβα και πως λειτουργεί η ρεζέρβα, μόνο έχω μια απορία, πως πάει η μπεντζίνα από την αριστερή πλευρά του τεπόζιτου στην δεξιά που είναι η κάνουλα, αφού και οι δύο πλευρές έχουν το ίδιο ύψος;  :abeye-popping:
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

freethan

Χμμμ Atanassssioooooo, μήπως τον βοηθήσουν περιγραφικά και οι φωτό που τραβήξαμε απο το ξεμοντάρισμα του τεπόζιτου ;
Έχω μνήμη χρυσόψαρου και δεν θυμάμαι σε τι φάση τραβήξαμε  :yelrotflmao: :P


desmond

χμμμμ, ενδιαφέρον.

Το σωληνάκι που ήταν διπλωμένο και μπουκωμένο είναι το 3 από τη δεύτερη φωτογραφία,
που διορθώστε με αν κάνω λάθος είναι το 2 στην πρώτη και άρα "σωλήνας αποστράγγισης της δεξαμενής καυσίμου"
Αυτό τώρα σημαίνει ότι δεν παίζει να ήταν από αυτό οι διακοπές έτσι;
Γιατί αν υπάρχει μόνο για να αδειάζεις το ρεζερβουάρ, τί δουλείά εχει με τις διακοπές...

Δεν πήγε καθόλου το μυαλό μου να φυσήξω από την τάπα προς τα έξω.
Θα ψάξω να βρώ τις τρύπες που αναφέρει ο ammo στην τάπα του ρεζερβουάρ και θα το κάνω και αυτό,
Αν και για να δώ αν διορθώθηκε πρέπει πάλι να πάω κάνα ταξιδάκι με το κοντέρ να δείχνει πάνω από 140 και να έχω κάτω από τη μέση τεπόζιτο.
Βρήκα δικαιολογία πάλι :D

Παράθεση από: desmond στις Ιουλίου 08, 2010, 01:06:20 ΠΜ
Κατάλαβα και πως λειτουργεί η ρεζέρβα, μόνο έχω μια απορία, πως πάει η μπεντζίνα από την αριστερή πλευρά του τεπόζιτου στην δεξιά που είναι η κάνουλα, αφού και οι δύο πλευρές έχουν το ίδιο ύψος;  :abeye-popping:
Είμαι και ζώον, από την δεξιά στην αριστερή εννοούσα
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

Atanassio

"σωλήνας αποστράγγισης της δεξαμενής καυσίμου" είναι η μετάφραση του συστραν.  Μάλλον για υπερχείλιση το κόβω αλλά ακόμα και σε αυτην την περίπτωση δεν νομίζω πως είχε σχέση με τις διακοπές.