διακοπτης συμπλεκτου??

Ξεκίνησε από kostasd, Ιουνίου 10, 2009, 03:17:36 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

kostasd

θυμαμαι πιο παλια οποια ταχυτητα και να ειχα μεσα πατουσα συμπλεκτη, πατουζα μιζα και τσακ επαιρνε σπιρτο!!!

τωρα πρεπει να ψαξω να βρω την νεκρη...και τσακ παλι σπιρτο!!!

τι να φταιει? μηπως εκεινος ο διακοπτης στον συμπλεκτη εχει καμια εφαρμογη στο προβλημα μου ή εγω δεν θυμαμαι καλα?


Υ.Γ. την επλυνα :goodboy:

akaposto

στην αριστερή μανέτα υπάρχει ένας διακόπτης.
Αν δεν πατάει καλά η μανέτα τον διακόπτη τότε πέρνει μπροστά μόνο με νεκρά.
Για ρίξτου μια ματιά.

Μπορεί να τα έχει παίξει και ο διακόπτης βεβαίως βεβαίως
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

Atanassio

Έχε υπόψη και αυτό, αντιγράφω από άλλο topic:

ΠαράθεσηΠατώντας συμπλέκτη ανάβει το λαμπάκι της νεκράς!!!!  Κουφό?!?!?
Με την συνδρομή του σύντροφου Enigma και μετά από πολύ ψάξιμο (ένα προς ένα τα καλλώδια, πολύμετρο κτλ) συνοδεία του απαραίτητου φραπέ βρήκαμε (ο Enigma βρηκε για την ακρίβεια γιατί εγώ από ηλεκτρολογικά γενικά δεεεν...) πως έχει χαλάσει ένα ρελεδάκι που πιστεύω πως κανείς μέχρι τώρα δεν έχει παρατειρήσει την ύπαρξή του.

Αυτό λοιπόν είναι το εξάρτημα που ευθύνεται για την παράκαμψη του κυκλώματος της βαλβίδας της νεκράς (το οποίο δεν επιτρέπει να μιζάρουμε αν έχουμε ταχύτητα στο κιβώτιο) με το πάτημα της μανέτας του συμπλέκτη και την ενεργοποίηση της βαλβίδας που βρίσκεται στη βάση της.

Είναι ένα μικρό, μαύρο, τυφλό τετράγωνο ρελεδάκι που βρίσκεται στο αριστερό πλαινό καπάκι του CB.  Μετά από ερώτηση σε 2 μαγαζιά με ανταλακτικά έμαθα πως το βρίσκουμε μόνο από την αντιπροσωπεία και μόνο με παραγγελία....  Καλή μου τύχη λοιπόν


ΠαράθεσηΣτο συγγεκριμένο κύκλωμα τελείως εξαπλουστευμένα έχουμε τρεις διακόπτες:
Τον διακόπτη της νεκράς στο κιβώτιο
Τον διακόπτη στη βάση της μανέτας
Τον διακόπτη του πλαινού σταντ ο οποίος είναι "κυρίαρχος" σε σχέση με τους άλλους δύο αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν μας απασχολεί

Μεταξύ των δύο πρώτων παρεμβαίνει το εν λόγω ρελεδάκι - "ένα μικρό, μαύρο, τυφλό τετράγωνο ρελεδάκι που βρίσκεται στο αριστερό πλαινό καπάκι του CB" - το οποίο λέει στη μίζα να δουλέψει όταν πατάμε συμπλέκτη, ακόμα και όταν έχουμε ταχύτητα στο κιβώτιο.  Δεν ξέρω να το περιγράψω καλύτερα αλλά η ύπαρξη μόνο του διακόπτη της μανέτας δεν αρκεί για αυτή την δουλειά.  Χρειάζεται και το ρελεδάκι που ουσιαστηκά "αντιλαμβάνεται" το πάτημα της μανέτας και ακυρώνει τον διακόπτη του κιβωτίου.  Παράλληλα αποτρέπει και το δικό μου σύμπτωμα, το να ανάψει δηλ το λαμπάκι της νεκράς με το πάτημα του συμπλέκτη.  Πιο επιστημονικά θα το περιγράψει ο Enigma μόλις επιστρέψει.


ΠαράθεσηΚαι επεστρεψα ...τα ταν ...Βασικα το ρελεδακι ...ειναι διοδος !!! Παραλληλο ειναι τοποθετημενα ο διακοπτης της μανετας του σταντ και της νεκρας ...η αρχη ειναι οτι σε ενα ακροδεκτη της ηλεκτρονικης πρεπει να φτανει παντα ρευμα ...αυτο γινεται η απο την ενδυξη της νεκρας η απο ανεστραμενο ρελεδακι του σταντ ... αν ..Αν λεμε τωρα θες να το παρακαμψεις αυτο πχ εχεις ταχυτητα (αρα σβηστο το λαμπακι αρα οχι ρευμα που λεγαμε ) τοτε πατας συμπλεκτη οπου απο πανω ετσιθελικα του δεινεις ρευμα (στο παραλληλο κυκλωμα) στην τελευται περιπτωση ομως αν το εκανες και μιας και ειναι παραλληλο ρο ρευμα που λεγαμε θα εδεινες ρευμα και στο λαμπακι της νεκρας εκτος απο την ηλεκτονικη αρα την στιγμη που θα παταγες συμπλεκτη θα αναβε και το λαμπακι της νεκρας ...ταταν το συμπτωμα του Θανασση δηλαδη !!! Ο τζαπονης λεπον εβαλε μια δυοδο εκει οστε το ρευμα να μπορει να παρει μια κατευθινση μονο δηλαδη μονο προς ηλεκτρονικη και οχι προς λαμπακι ...Τες πα οντως ειναι μια διοδος του κολου οπου ομως δεινει απο και προς αλλες κατευθινσεις και δεν κατσαμε να την ψαξουμε παραπανω !!!!


Βασικά όμως πρώτα τσέκαρε ότι είπε ο Akaposto. :wave:

kostasd

μετρησα τον διακοπτη στον συμπλεκτη στις επαφες και βγαζει παντα βραχυκυκλωμα!Μαλλον τα εχει φτυσει.
κανονικα με τον συμπλεκτη ελευθερο πρεπει να μην εννονωνται οι επαφες. ετσι δεν ειναι?

οποτε αν ειναι μονιμα εννομενες θα επρεπε να αναβε και χωρις συμπλεκτη.αρα μαλλον εχουμε προβλημα και στο ρελεδακι.σωστα?

αυτος βγαινει? ή πρεπει να αλλαζω τη μανετα ολοκληρη?. Δεν το προσπαθησα βεβαια γιατι δεν ειχα εργαλεια μαζι μου!

Atanassio

Δεν είμαι σίγουρος αν βγαίνει, σε αυτό θα απαντήσει ο akaposto που μάλλον το έχει κάνει.  Επίσης δεν θυμάμαι στην κανονική του λειτουργία πότε πρέπει να βραχυκυκλώνει και πότε όχι (με τον συμπλέκτη πατημένο ή μη).  Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι καμιά φορά κολάει, οπότε σε πρώτη φάση ρίξε ένα σπρέυ penetrating oil μπας και ξεκολήσει και ξαναδοκίμασε.

akaposto

βγαίνει ναι,και αλλάζει μόνο αυτό (και είναι πανάκριβο φυσικά το γνήσιο )
Για σπρέυ δοκίμασε και WD40.θαυματουργό!

δεν θυμάμαι σε ποιά θέση είναι κλειστός και σε ποιά ανοικτός,αλλά αφού και στις 2 θέσεις περνάει ρεύμα...φτυσμένος θα είναι.
Την μανέτα όμως την έβγαλες;Παίζει αυτή να μην πατάει καλά.Δοκίμασε και αυτό.
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW